Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä arkiruokavaliostani?

Vierailija
29.01.2019 |

Mielipiteitä arkiruokavaliostani, jota noudatan viikolla? Haluaisin syödä mahdollisimman terveellisesti ja monipuolisesti. Viikonloppuna sitten huomattavasti vapaammin.

Aamupala: puuro marjoilla ja proteiinijauheella tai smoothie, johon tulee marjoja, banaani ja rahkaa sekä kaurahiutaleilla + inkiväärishotti

Lounaaksi erilaisia kasviskeittovariaatioita esim. kukkakaali-parsakaali-pinaatti-porkkanakeitto raejuustolla tai kananmunalla tai ruokaisa kanasalaatti, johon lisätty avokadoa tai pähkinöitä

Jos harrastan liikuntaa syön tässä kohtaa välipalan esim. Kananmuna ruisleipä, hedelmä tms.

Illalliseksi iso annos kanaa/kalaa/5% jauhelihaa, täysjyväpastalla tai riisillä ja kasviksia. Tomaattikastike tai hieman pestoa sekaan.

Iltapalaa en yleensä syö. Joskus dippailen porkkanoita ja kurkkua hummukseen, jos hiukoo.

Lisäksi otan yleensä joka aamu monivitamiinin ja omega3 kapselin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvältähän tuo vaikuttaa, siis terveelliseltä.

Vierailija
2/16 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä vaikuttaa. Millaisen inkiväärishotin otat, kiinnostaa :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alkaisin lihoa tuollaisella ruokamäärällä. Katkerana aina luen näitä muiden elämäntaparemppaajien/ ruokaan panostavien syömisiä.

Vierailija
4/16 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla :) inkiväärijuomaa teen yleensä viiden päivä satsin pulloon kerralla ja säilytän jääkaapissa. Keitän raastettua inkivääriä 20min ja puristan lopuksi sitruunan sekaan ja lisään hunajaa 1 rkl. Kaadan pullosta sitten joka aamu yhden shotin. Viimeistään tässä kohtaa herää kunnolla :D

Vierailija
5/16 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kuin meidän arkiateriat, paitsi että meillä syödään vain kalaa tai kanaa, ei lihaa.

Vierailija
6/16 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä alkaisin lihoa tuollaisella ruokamäärällä. Katkerana aina luen näitä muiden elämäntaparemppaajien/ ruokaan panostavien syömisiä.

Ei tuolla ruokavaliolla liho.

Vierailija
7/16 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla :) inkiväärijuomaa teen yleensä viiden päivä satsin pulloon kerralla ja säilytän jääkaapissa. Keitän raastettua inkivääriä 20min ja puristan lopuksi sitruunan sekaan ja lisään hunajaa 1 rkl. Kaadan pullosta sitten joka aamu yhden shotin. Viimeistään tässä kohtaa herää kunnolla :D

Kiitos! Kokeiluun menee. :)

Vierailija
8/16 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa kevyeltä ja terveelliseltä, varmaan pysyy kunnossa tuolla ruokavaliolla. Itse en treenipäivinä jaksaisi tuolla ruokamäärällä, tarvitsisin kohtuullisen välipalan ja iltapalan, ehkä myös lounaalle kohtuullisesti hiilaria jos on tiedossa kovempi treeni.

Vierailija
9/16 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuolla ruokavaliolla liho.

Tuosta tulee helposti 1500 kilokaloria ja se on minulle liikaa jos en harrasta jatkuvasti tarpeeksi reipasta liikuntaa.

Vierailija
10/16 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lihot tuollaisella määrällä, niin joko elimistösi ei toimi ihan kunnolla tai sitten annoskokosi ovat valtavia.

Vierailija
11/16 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti kyllä hyvin yksilöllistä, minkä verran voi syödä lihomatta🤔 itsellä tämä ruokavalio tuntuu pitävän painon melko stabiilina tai varmaan jopa laihtuisin hitaalla vauhdilla ilman viikonlopun ”vapaampaa” syömistä ja jos harrastaisin nykyistä raskaampaa liikuntaa.

Ap

Vierailija
12/16 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää ja tarkoitus olla muka terveellistä? Höpö höpö

Vierailija
13/16 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsää ja tarkoitus olla muka terveellistä? Höpö höpö

Saa laittaa ihmeessä parannusehdotuksia :)

En tätä ruokavaliota mitenkään orjallisesti noudata, mutta peruskaavan pyrin pitämään viikolla. Jaksaa vähän tylsemmällä ruokavaliolla, kun viikonloppuna syön vapaammin.

Vierailija
14/16 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lihot tuollaisella määrällä, niin joko elimistösi ei toimi ihan kunnolla tai sitten annoskokosi ovat valtavia.

Pcos sotkee aika hienosti pakkaa, eli kai se on tuota kategoriaa "elimistö ei toimi kunnolla". Ihan perseestä, suoraan sanottuna ja jatkuvasti saa nähdä aivan tolkuttomasti vaivaa elämäntapojen ja painonhallinnan suhteen.

Vierailija
15/16 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pcos sotkee aika hienosti pakkaa, eli kai se on tuota kategoriaa "elimistö ei toimi kunnolla". Ihan perseestä, suoraan sanottuna ja jatkuvasti saa nähdä aivan tolkuttomasti vaivaa elämäntapojen ja painonhallinnan suhteen.

Varmasti turhauttavaa! :( Tsemppiä!

Vierailija
16/16 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä! Itse lisäisin vielä kuitenkin kevyen iltapalan mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan