Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Prisman Xtra -tonnikalapurkkeja (öljyssä) pienennetty?

Vierailija
29.01.2019 |

Ruokaa laittaessa vähän näytti siltä, ettei vanha resepti määrineen pelittänyt. Olisivat nostaneet hintaa ennemmin. Nyt näista ei saa kissan pieruakaan tehtyä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis purkki näytti matalammalta.

Vierailija
2/17 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta viimeksi kun kokeilin niin jäi kyllä taas se moska syömättä. Siis ihan hirveää! Ja vuodesta toiseen sitä myydään:O

Ja minä siis ennemmin olin nälissäni koko päivän kun tuo oli vaihtoehto.

Vierailija
4/17 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkin kokohan ei ratkaisen vaan se nöyhtä joka siellä on sisällä. Loppuleissä se maksaa ihan saman verran kuin kalliimpi fileestä tehty tonnikala. Ei sen puoleen että tonnikalaa tulisi käyttä usein, mutta jätä suosiolla ne hitusen nöyhtää sisältävät purkit purkin koosta riippumatta. 

Vierailija
5/17 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ostin tota merkkiä ja hyi olkoon.

Vierailija
6/17 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Samoin tonnikalaa vedessä -purkkeja. Ilmeisesti myös valmistusmaa on vaihtunut samalla eikä laatukaan ole minun mielestäni entisellään. Purkista tuli mieleen joku kissantonnikalapurkki. Olikohan kuitenkin Rainbow-merkkiä, en ole varma?

Katselin viime viikolla purkkirivistöä S-marketissa ja siellä maustetut tonnikalat olivat vielä vanhan kokoisissa purkeissa. Jätin kaikki tonnikalat sillä erää ostamatta, kun en maustetuista tykkää ja se pieni purkki tuntuu epäekologiseltakin.

Vierailija
7/17 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu on...

Voihan p*ska. Täytyy sitten ostaa jostain muualta. En mä rupee mun hyviä reseptejä muokkamaan. Ovat sellaisia reseptejä, että mahtuivat sopivasti astioihin ja uunipellille. Eli ei niitä reseptejä voi puolittaakaan, tai ostaa purkkeja tuplamäärää. Ei pelitä.

Vierailija
8/17 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta viimeksi kun kokeilin niin jäi kyllä taas se moska syömättä. Siis ihan hirveää! Ja vuodesta toiseen sitä myydään:O

Köyhä kun olen, hyvin on kelvannut...

Vierailija
9/17 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta nyt hyvä ihminen jotain edes vähän parempaa merkkiä.

Vierailija
10/17 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostitkohan tonnikalahiutaleita? Purkissa saa myös filettä, parempi laatu. Tai siis pitäisi olla, nuo matalat purkit ovat olleet pettymys.

Vierailija
11/17 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainbown tonnikalapurkki on ainakin pienentynyt.

Vierailija
12/17 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Samoin tonnikalaa vedessä -purkkeja. Ilmeisesti myös valmistusmaa on vaihtunut samalla eikä laatukaan ole minun mielestäni entisellään. Purkista tuli mieleen joku kissantonnikalapurkki. Olikohan kuitenkin Rainbow-merkkiä, en ole varma?

Katselin viime viikolla purkkirivistöä S-marketissa ja siellä maustetut tonnikalat olivat vielä vanhan kokoisissa purkeissa. Jätin kaikki tonnikalat sillä erää ostamatta, kun en maustetuista tykkää ja se pieni purkki tuntuu epäekologiseltakin.

Extra luki purkin kyljessä.

Vierailija
13/17 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostitkohan tonnikalahiutaleita? Purkissa saa myös filettä, parempi laatu. Tai siis pitäisi olla, nuo matalat purkit ovat olleet pettymys.

No mä oon just tykännyt niistä hiutaleista. Helppoja ruuanlaitossa, kun ei tartte muussata fileitä.

Vierailija
14/17 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo vielä edes maistanut noita ostamiani. Kohta tulee uunista. Saiskohan jostain peräkylän ääs-marketista vielä niitä vanhoja?

Vierailija
15/17 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhä kun olen, hyvin on kelvannut...

Niin olen minäkin, eikä sitä ruokaa ole joka päivä, mutta se jää tonnarit syömättä jos tuo on ainoa vaihtoehto. Maistuu sellaisenaan maisteltuna suorastaan mädältä.

Vierailija
16/17 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainbown currykastiketonnari on kyllä ehdoton, se ja keitetty riisi , nam

Vierailija
17/17 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te urpot tajua, että siellä hyllyssä on lähtökohtaisesti kahdenlaista tonnikalaa (öljyssä/vedessä):

1. Tonnikalaa paloina. Kalasta leikattu osa, jossa rakenne on ehjä ja tiivisa. Laadukkaampaa. Sopii pizzoihin, lämpimille voileiville, vuokiin yms.

2. Tonnikalaa hiutaleina. Leikkuujäännöstä ja sekalaista murua, jotka purkitettu. Sopii kissalle ja koiralle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän