Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja kaikesta huolimatta palstalla kirjoitteleva duunari ja sairaanhoitaja äänestää kokoomusta koska arvot kohtaavat

Vierailija
29.01.2019 |

Uutisia lukiessa tätä väitettä ihmettelee.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestä, enkä ole äänestänyt. Ei minun äänellä ole ollut mitään merkitystä missään menneissä vaaleissa. Olen yrittänyt vakavasti miettiä kenelle ääneni annan ja olen tutkinut, että arvot olisivat lähellä samaa. Sitten sielä eduskunnassa äänstävät ihan mielensä mukaan, vastoin lupauksiaan.

Vierailija
2/20 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja ei kuitenkaan ole duunari, vaan toimihenkilö virallisissa luokituksissa. Lähihoitaja on ”työntekijä” -luokassa. Sairaanhoitaja on korkeakoulutettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan äänestänyt kokoomusta, mutta 20% äänestää aina niitä, totu siihen. Suurempi pissatus on demarit ja vas. joiden pitäisi olla työväen puolueita, mutta ovat nykyään vihreiden kanssa maailmanparantajia suomalaisista välittämättä. Prkele. T. Duunari

Vierailija
4/20 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En äänestä, enkä ole äänestänyt. Ei minun äänellä ole ollut mitään merkitystä missään menneissä vaaleissa. Olen yrittänyt vakavasti miettiä kenelle ääneni annan ja olen tutkinut, että arvot olisivat lähellä samaa. Sitten sielä eduskunnassa äänstävät ihan mielensä mukaan, vastoin lupauksiaan.

Jos jättää äänestämättä, on se ääni omalle inhokille. Eli on ollut merkitystä, olet äänestänyt nykyistä hallitusta.

Jos on eduskuntapaikkoja jaossa 200, ja 60 % äänestää Pölöpuoluetta, toiset 40 % Mölöpuoluetta, niin kaikki ne jotka tykkää enemmän Mölöpuolueesta, mutta ei viitsi äänestää, antavat käytännössä äänensä ja siten paikan Pölöpuolueelle, jonka kannattajat äänestävät heitä ahkerasti.

Vierailija
5/20 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksen arvopohja on muuttunut, totesivat puolueen vanhat konkarit harmistuneena.

Vierailija
6/20 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvyys kirjoitti:

Sairaanhoitaja ei kuitenkaan ole duunari, vaan toimihenkilö virallisissa luokituksissa. Lähihoitaja on ”työntekijä” -luokassa. Sairaanhoitaja on korkeakoulutettu.

Kyllä Sari sairaanhoitaja on duunari sori nyt vaan. Eikä sillä ylipäätään ole väliä paljonko palkkatöissä tienaa, kokoomus ajaa omistajien etua ei palkansaajien etua.

Vierailija
7/20 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jättää äänestämättä, on se ääni omalle inhokille. Eli on ollut merkitystä, olet äänestänyt nykyistä hallitusta.

Jos on eduskuntapaikkoja jaossa 200, ja 60 % äänestää Pölöpuoluetta, toiset 40 % Mölöpuoluetta, niin kaikki ne jotka tykkää enemmän Mölöpuolueesta, mutta ei viitsi äänestää, antavat käytännössä äänensä ja siten paikan Pölöpuolueelle, jonka kannattajat äänestävät heitä ahkerasti.

ARRHHG! En ole jättänyt koskaan äänestämättä. En äänestä kokoomusta.

Silti koskaan vielä ei ole tullut sitä tunnetta, että minun asoita siellä ajetaan ja tehdään kuten ennen vaaleja lupasivat!

Vierailija
8/20 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvyys kirjoitti:

Kaikki palkannauttijat on duunareita. Kaikki.

Vierailija
9/20 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut duunarit antavat äänensä kokoomustakin enemmän oikealla olevalle puolueelle.

Itsetuhoista käyttäytymistä.

Vierailija
10/20 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvopohjaa! Arvoja! Minua kokoomuslaista rikasta nulikkaa vitu--ttaa köyhät.

Vierailija
11/20 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha tärkeämpää kuin lapset ja vanhukset.

Vierailija
12/20 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan mikään muutu. Nyt kohistaan vanhustenhoidosta, koska vaalit ovat tulossa. Eivät kyllä tulevina hallituspuolueinakaan sossut ja vasemmisto tälle mitään mahda. Ja taas kohta ihmisjoukko onnellisesti äänestää ahneet oikeistopuolueet taas valtaan. Tulevaisuudessa selviää vain jos ei ole köyhä eikä kipeä, itse on oltava tosiaan se oman onnensa seppä.

Vierailija
13/20 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka ne siniset sittenkin meidät pelastaisivat. :D

Vierailija
14/20 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikka ne siniset sittenkin meidät pelastaisivat. :D

Päivän Paras;)

Vierailija
15/20 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvyys kirjoitti:

Kaikki palkannauttijat on duunareita. Kaikki.

Duunari tekee töitä joissa tulee hiki.

Vierailija
16/20 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sairaanhoitaja duunari. Siis duunia tekee siinä missä metsuri, kaupan kassa, lääkäri tai lakimieskin, mutta jos puhutaan ammattiluokituksista, kuten joku täällä jo aiemmin kirjoitti, kuuluvat ammattikorkeakoulututkinnon suorittaneet sairaanhoitajat, terveydenhoitajat, kätilöt, bioanalyytikot, röntgenhoitajat, fysioterapeutit ym. toimihenkilötasolle.

Toisessa Tet -toimiston luomassa luokituksessa sairaanhoitaja sijoittuu ryhmään ”asiantuntija”. Vertailuna lääkäri on ”erityisasiantuntija” ja lähihoitaja ”terveydenhuollon työntekijä”

Vierailija
17/20 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajat, opettajat ja insinöörit eli yhteiskuntamme vahva keskiluokka äänestävät aina Kokoomusta. Vaikka sitten jälkeenpäin valitetaan, mutta kaipa se joku sisäänrakennettu arvo ja tapa on tuota puoluetta siitä huolimatta äänestää.

Vierailija
18/20 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijätasolla kokoomuslaista ideologiaa voisi olettaa myötäiltävän herkimmin vahvasti hierarkkisissa työyhteisöissä, siis sairaalat, poliisi, puolustusvoimat, vankilat.

Vierailija
19/20 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne äänestä vihreitä. Saadaan lisää pyöräteitä ja jokainen voi ottaa lapset mukaan töihin.

Vierailija
20/20 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän itse myös sairaanhoitajia, jotka Sekoomusta on äänestänyt ja en kyllä tajua yhtään! Porvaripuolueen pitäisi olla nimenomaa hoitajien vihoviimeinen valinta, jos halutaan jotain muutosta johonkin. Kokoomus js Keskusta ei ole IKINÄ hoitajan puolella, vaan nimenomaa aliarvioivat hoitajien tarvetta ja heidän työtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä