Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies liian komea minulle, ahdistaa.

Vierailija
29.01.2019 |

Just, Tinderissä tuli mätsättyä erään italialaisen kanssa. Jostain syystä pyyhkäisin oikealle, vaikka yleensä en kiinnostu noin hyvännäköisistä. Tullaan tosi hyvin juttuun, mutta ei mulla ole pokkaa tavata häntä. On siis viimeisen päälle laitettu mies ja tykkää selvästi peilikuvastaan lukuisista selfieistäkin päätellen ja minä, no olen naamasta varsin ok ja kroppa jees, mutta mun tyyli ei vastaa varmaan hänen odotuksiaan. En juuri meikkaa, ja pukeudunkin vähän huolettomasti. Pakko kai jänistää treffeiltä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelin 10 vuotta komean italialaisen kanssa vaikka olen itse ihan tavallisen näköinen. 

Hän ei ollut ollenkaan ulkonäköpainotteinen.

Vierailija
22/25 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelin Italialaisen miehen kans.Hänellä oli alle 10cm erektiossa oleva penis.Olin todella pettänyt kokoon,en koskaan ole Suomalaisella nähnyt niin pientä. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan koettaa pukeutua normaalia tyyliäsi paremmin, niin ei tarvisi jännittää deittiä. Vai eikö sulla kertakaikkiaan ole siistejä vaatteita?

Jos tuntuu silti kiusalliselta tavatessa niin eihän sitä ole pakko uudelleen tehdä. Parhaimmillaan voi olla kumminkin kivaa.

Vierailija
24/25 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan koettaa pukeutua normaalia tyyliäsi paremmin, niin ei tarvisi jännittää deittiä. Vai eikö sulla kertakaikkiaan ole siistejä vaatteita?

Jos tuntuu silti kiusalliselta tavatessa niin eihän sitä ole pakko uudelleen tehdä. Parhaimmillaan voi olla kumminkin kivaa.

Tietysti on puhtaat ja siistit vaatteet minulla :D Tulee siitä miehestä mieleen että on varmasti mieltynyt niihin naisiin jotka laittautuvat viimeisen päälle ja tyyliin iltapuku päällä, mutta itse olen tavallinen.

Vierailija
25/25 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei muuta kun käy kerran antautumassa sille komistukselle. Ihanaa italialaista spermaa lipittämässä samalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi