Mies liian komea minulle, ahdistaa.
Just, Tinderissä tuli mätsättyä erään italialaisen kanssa. Jostain syystä pyyhkäisin oikealle, vaikka yleensä en kiinnostu noin hyvännäköisistä. Tullaan tosi hyvin juttuun, mutta ei mulla ole pokkaa tavata häntä. On siis viimeisen päälle laitettu mies ja tykkää selvästi peilikuvastaan lukuisista selfieistäkin päätellen ja minä, no olen naamasta varsin ok ja kroppa jees, mutta mun tyyli ei vastaa varmaan hänen odotuksiaan. En juuri meikkaa, ja pukeudunkin vähän huolettomasti. Pakko kai jänistää treffeiltä?
Kommentit (25)
Mua huvittaa ajatus kun hän saapuu paikalle sliipattuna rolex ranteessaan ja minä kuin mikäkin kassi-Alma.
Mikset vaan mene ihan rennosti paikalle ja katso millainen tyyppi siellä on? Ulkokuori ei kerro kaikkea. Minäkin pidin miestäni tuntematta häntä omahyväisenä kspäänä ulkonäön perusteella. Mutta paremmin tutustuttuamme huomasin hänen olevan mukava ja lämmin ihminen. Olemme olleet onnellisesti yhdessä yli 30 v ja meillä on 3 lasta. Eihän siinä pelkässä tapaamisessa mitään menetä. Jos natsaa niin hyvä, jos ei, niin eipä siitä sitten sen e.nempää
Hohhoijaa. No jos sinusta tuntuu, ettet haluakaan treffeille mistä syystä tahansa, niin älä mene. Jos päätät ennakkoluuloistasi huolimatta mennä, voit huomata että tyyppi onkin komeudestaan huolimatta ihan tavallinen ihminen. Jos teillä vielä synkkaa, niin aina parempi. Jos ei, niin ei.
Kuulostaa rivien välistä jotenkin siltä, että häpeäisit itseäsi. Älä suotta. Jos mies osoittautuu pinnalliseksi ja epäkiinnostavaksi, aina voit sanoa että sori, tämä olikin nyt huono idea. Tai keksit jonkun tekosyyn ellet kehtaa sanoa suoraan.
Meanwhile miehet ei saa edes sellaista jota kohti haluaisi katsoa ja naiset saa "liian komeita".
Mistä sinä tiedät, millainen mies tulee paikalle? Kuva on voitu ottaa 20 vuotta ja 30 kiloa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Meanwhile miehet ei saa edes sellaista jota kohti haluaisi katsoa ja naiset saa "liian komeita".
Yleensä nainen on kaunis ja mies on palstamies.
Sitähän ei koskaan tiedä miten tapaaminen sujuisi. Olethan voinut luoda miehestä virheellisen kuvan ja oletat liikaa?
Italialaiset miehet on maailman kovimpia pillunvonkaajia. Et taatusti jää ainoaksi.
Italialaiset on yleensä sellaisia lyhyitä pygmejä.
Mä kokeilisin ihan piruuttani tavata jos tuollainen lähtisi. Olen ruma joten tuskin se mulle lämpenisi, tai korkeintaan panolle voisi lähteä.
Huh, toivottavasti ei ole pätkä. Olen tottunut kyllä siihen, että suomalaiset miehet eivät tiedä todellista pituuttaan, vaan heittävät profiiliin mitä sattuu. Viimeksikin piti tavata 190cm mies, joka sitten olikin itseni pituinen vajaa 180.
Onko niin, että komeille miehille kelpaa seksiin kuka tahansa nainen, rumakin? En mä sekstaa rumien miesten kanssa.
Tämä menee aina niin päin että naiset kyllä suovat itselleen luvan naida ylöspäin, mutta rumiin miehiin ei kyllä kukaan nainen koske.
Vierailija kirjoitti:
Onko niin, että komeille miehille kelpaa seksiin kuka tahansa nainen, rumakin? En mä sekstaa rumien miesten kanssa.
Luulen että jos kroppa on ok niin voivat lähteä vaikka naama ei miellyttäisi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä menee aina niin päin että naiset kyllä suovat itselleen luvan naida ylöspäin, mutta rumiin miehiin ei kyllä kukaan nainen koske.
Itse asiassa en suo itselleni lupaa moiseen, siksi olenkin yksin.
Ei muuta kuin mene vaan astuttamaan kunnon orilla 👍
Vierailija kirjoitti:
Huh, toivottavasti ei ole pätkä. Olen tottunut kyllä siihen, että suomalaiset miehet eivät tiedä todellista pituuttaan, vaan heittävät profiiliin mitä sattuu. Viimeksikin piti tavata 190cm mies, joka sitten olikin itseni pituinen vajaa 180.
Sama! Miksi miehet tekee tätä, valehtelevat pituutensa?!!
Empiirisen tutkimukseni perusteella italialaisilla on iso. Eivät ole kovin kummoisia sängyssä, mutta hyvin varustettuja. Käy kokeilemassa ;)
Mene vaan treffeille. Saat hyvää kyytiä!