Selviytyjät Suomi 2019
Kommentit (24)
Ennakkosuosikkini ovat Olli, Sauli ja Wallu
En malta odottaa! Tulee varmasti hyvä kausi
Voittaja ei oo ykkösjuttu, itse matka on tärkein. Ei meinaa viime vuodesta muistaa oliko voittaja Hussi vai Kaulanen. Tänä vuonna luulen voittajan olevan Kim Herold.💜
Komeet katsojaluvut tulee olemaan. Onhan sitä niin pitkään ja hartaasti mainostettu ja odotettu.
Mikä kanava, en löytänyt ohjelmatiedoista.
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna luulen voittajan olevan Kim Herold.💜
Jo teaserissa Herold luokiteltiin kieroilijaksi, eikä kieroilijat koskaan voita Suomessa.
Vaikka porukka ei tunnu tätä tajuavan. Ja sitten kun tiputaan, niin vielä höpistään kuinka otetaan asia kunnianosoituksena ja ihmiset pitävät kovana pelurina.
Se ei ole kova pelaaja, joka äänestetään pelaamisen takia pois. Se on huono pelaaja.
Oikea peluri on se, jonka kukaan ei tajua pelaavan.
Viimevuonna sahamies oli henkilökohtainen suosikkin, niin toivon, että tällä kaudella nähdään vastaavanlainen "tekijä" selviytyjissä
Kaikki tapahtumat jo kerrottu lööpeissä ei kiinnosta
Vieläkin katkera siitä että Saha tai Juhana ei voittanu viime vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Oli tylsät broilerivoittajat. Kuin valmiiksi pelattu sopupeli.
Näin aluksi ennen ensimmäistä jaksoa naisista suosikki Lola ja miehistä ja Marko. Muuttuu varmasti piankin.
Jee se alkaa! Selviytyjät on kyllä yksi lempi formaateistani televisiossa. Onneksi se rantautui Suomeenkin ja näköjään nyt kausia alkaa tulemaan vakituisesti. Mun puolesta kaikkien kausien ei tarvitse olla julkkiskausia, taviksillakin vois tulla mainio kausi ;).
Vierailija kirjoitti:
Minä olen katkera siitä kun Janni julisti ennen kautta ettei siellä paljon sheivailtu, mutta niin vain oli sileät kainalot loppuun asti. Olisin niin halunnut nähdä vähän kainalopuskaa Jannilla. ;)
Toivottavasti ei kenelläkään stringejä, ainakaan naisella.
Vierailija kirjoitti:
Jee se alkaa! Selviytyjät on kyllä yksi lempi formaateistani televisiossa. Onneksi se rantautui Suomeenkin ja näköjään nyt kausia alkaa tulemaan vakituisesti. Mun puolesta kaikkien kausien ei tarvitse olla julkkiskausia, taviksillakin vois tulla mainio kausi ;).
Totta, taviskaudet on siinä mielessä puhtaampaa peliä, kun kukaan ei oikeasti tunne toisiaan, niin liittoutumia ei solmita jo lentokentällä, tai ennakkokäsitysten tai-tuntemisten perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei kenelläkään stringejä, ainakaan naisella.
Eiköhän Lotalla tule olemaan aika näkyvä vaatetus.
Ei se vielä ala.