Q: Pahanmakuisin alkoholi?
Fernet Branca on varmaan hirveintä jota itse olen maistanut.
Kommentit (141)
Galliano likööri, voiko kamalampaa olla
Joku punkku joka oli makeaa. Ihan virallisesti siis korkea sokeripitoisuus, ei minun huonon säilytyksen pilaamaa.
Kaikki yrttijuomat tai katkerot. Erehdyin viime kesänä kokeilemaan Aperol Spritziä kun sitä niin herkuksi hehkutettiin, jaiks :(
Vierailija kirjoitti:
Vergi vodka
Joo se maistuu läpi jopa appelsiinimehusta tai cokiksesta vaikka tekee ihan nössölaimean sekoituksen. Hajusta tulee joku käsidesi mieleen.
Talousprii vuoden 1968 reseptillä on ollut varmasti aika hieno juoma....
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Taloussprii
"Vuonna 1968[7] T-sprii denaturoitiin lisäämällä siihen ripulia aiheuttavaa ainetta ja tuotteen vastenmielisen ja kitkerän makuiseksi tekevää denatoniumia (tuotemerkki Bitrex) myynnin vähentämiseksi.[3] Myynti ei siitä laantunut, sitä vastoin haju alkoholistien suosimissa paikoissa lisääntyi, sillä T-spriitä juoneilla ja sen seurauksena ripulista kärsineillä rappioalkoholisteilla ei ollut juurikaan peseytymismahdollisuuksia, eikä myöskään kiinnostusta pitää huolta henkilökohtaisesta hygieniastaan."
Vierailija kirjoitti:
Talousprii vuoden 1968 reseptillä on ollut varmasti aika hieno juoma....
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Taloussprii
"Vuonna 1968[7] T-sprii denaturoitiin lisäämällä siihen ripulia aiheuttavaa ainetta ja tuotteen vastenmielisen ja kitkerän makuiseksi tekevää denatoniumia (tuotemerkki Bitrex) myynnin vähentämiseksi.[3] Myynti ei siitä laantunut, sitä vastoin haju alkoholistien suosimissa paikoissa lisääntyi, sillä T-spriitä juoneilla ja sen seurauksena ripulista kärsineillä rappioalkoholisteilla ei ollut juurikaan peseytymismahdollisuuksia, eikä myöskään kiinnostusta pitää huolta henkilökohtaisesta hygieniastaan."
Tuo on just sitä litkua joka Junnu Vainion yhdessä kappaleessakin mainitaan.
"Ei Pohjanpoikia palele kun Liekki lämmittää..."
Liekki siis tarkoitti Liekkiviinaa joka taas sai nimensä pullon kyljessä olevasta liekinkuvasta.
Joskus teininä tuli maistettua lasinpesunestettä ja se oli karsean pahaa!
Minttu suklaa likööri. Ajattelisi että se on hyvä mutta liian minttu äklöttävästi. Aperita. Koskenkorva, tosi paha jälkimaku.
Vierailija kirjoitti:
Minä juon nyt GAMBINAA!!!
Gambina on varma valinta - aina!!! Onnitteluni!
Stroh, kerran pyysin tuttua baarimikkoa tekemään maailman paskimman drinkin ja tottakai se oli stroh-pohjainen
Jägermeister, bacardi, olut, Dry Martini, limusiiderit.
90-luvulla tuli nautittua reissussa Malibu Colaa, ei kookosta enää missään muodossa😂