Q: Pahanmakuisin alkoholi?
Fernet Branca on varmaan hirveintä jota itse olen maistanut.
Kommentit (141)
Kaikki.
Olut haisee ja maistuu kuvottavalta, viski haisee homeelta, calvados oli järkyttävää tärpättiä, viini menee vain ruoissa, siideri on aina ällömakeaa ja älä koskaan, KOSKAAN maista kaameaa suklaalikööriä.
Ihailen suomalaisia viinalle persoja ihmisiä, koska alkoholi on vastenmielistä. Teitä on todella paljon.
Pillun hiki. Ei kuitenkaan kaikkien, mutta todella monien.
Nuoltu on.
Vierailija kirjoitti:
Niitä on tietysti paljon, mutta muistan kuinka salmiakkifanina aikoinaan join ensimmäisen salmiakkikossuni - hyi helevetes kun maistu ihan yskänlääkkeeltä!
Minä taas ostin Apteekin salmiakkimixeriä ja sehän on aivan mainio lantrinki kirkkaalle. Peittää alkoholin maun loistavasti. Ainoa, mikä arveluttaa, on lakritsin ja verenpaineen yhteys. Kun on hieman korkeat paineet.
Vierailija kirjoitti:
Pillun hiki. Ei kuitenkaan kaikkien, mutta todella monien.
Nuoltu on.
Paha, jos on käynyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä on tietysti paljon, mutta muistan kuinka salmiakkifanina aikoinaan join ensimmäisen salmiakkikossuni - hyi helevetes kun maistu ihan yskänlääkkeeltä!
Minä taas ostin Apteekin salmiakkimixeriä ja sehän on aivan mainio lantrinki kirkkaalle. Peittää alkoholin maun loistavasti. Ainoa, mikä arveluttaa, on lakritsin ja verenpaineen yhteys. Kun on hieman korkeat paineet.
Kokeilepa sitä mixeriä Cointreaun kanssa! 😍
Halvat bulkkirommit ovat pahoja jopa juomasekoituksissa.
Jekkupaukut, yööh... Muuten pidän kyllä kaikesta kohtuudella. Maku on toki muuttunut pois makeammasta. Nuorena oli juu toisin.
Kaveri toi Karibialta pullollisen paikallista pontikkaa - se ei ollut mitenkään erityisen hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Halvat bulkkirommit ovat pahoja jopa juomasekoituksissa.
No en tiedä onko ne nyt varsinaisesti pahan makuisia, mutta eivät kyllä varsinaisesti juuri maistu rommilta. Olen jokus jopa lisännyt reippaasti leivontaan tarkoitettua rommi aromia, jotta sain pimpattua rommin juomakuntoon.
Ei ole olemassakaan hyvänmakuista alkoholia. Olen juonut alkoholia vain puhtaasti päihtymismielessä, en ikinä ole maistellut mitään tyyliin onpa hyvänmakuista. Nuorempana siis jos join, join vain saadakseni humalan, nykyisin en enää käytä alkoholia, kun ei ole mitään halua saada nuppia sekaisin, enkä ikinä oppinut pitämään alkoholin mausta.
Limoncello! Ruokatorvi palaa siitä sitruunasta!!
Kalja alkoholilla tai ilman aina yhtä pahaa.
jägermaister, perjantai aattelin pitää vapaapäivän! Viimeinen päivä