Liian märkä yhdyntään
Kostun heti yhdynnässä niin, että hetken päästä en tunne lähes mitään. Mieheni on hyvin varustettu, ja olen vuosikausia jumpannut lantionpohjalihaksia.
Seksin aikana joudumme kuivaamaan pellavapyyhkeellä minua ja miestä, jonka jälkeen pari ensimmäistä työntöä tuntuvatkin uskomattomilta, mutta sitten tulvamainen kosteus taas iskee, ja tuntemus lähes peittyy. Usein emme kumpikaan tule yhdynnässä, ja tämä vaivaa minua valtavasti. Usein yritän myös salaa ajatella kauppalistoja ja laskujen maksua, että miehellä olisi edes jotain kitkaa siellä. APUA?
Olen kokeillut antihistamiineja, ja ne hieman auttavat muuttaessaan limaeritteen ohuemmaksi, joka lisää tuntoa. Voisikohan niitä ottaa jotenkin paikallisesti koko kropan pillerien sijaan, sillä en voi syödä niitä koko ajan?
Kiinan emätintä kuivaavat puikot toimivat, mutta saan niistä joka kerta hiivan. Ja taivas tietää mitä myrkkyjä niissä on.
Olen yrittänyt googlata leikkaushoitoja, mutten ole löytänyt. Kostumiserite tulee neljästä isosta rauhasesta, ja kehon muitakin rauhasia voi leikkaushoidolla poistaa?
Olen ostanut myös vuotavaan nuhaan tarkoitettua nenäsuihketta, joka lopettaa vuodon useammaksi tunniksi. Haluaisin kokeilla tätä alapäähäni, mutta pelkään yliannostusta tai muuta haittavaikutusta. Olen miettinyt myös talkkia? Näin epätoivoinen ihan oikeasti olen!
En ole ylipainoinen, lihaskunto on varmasti hyvä, ei ole sukupuolitauteja, gyne ei ymmärrä ongelmaa, en käytä hormonivalmisteita sillä yhdistelmäehkäisypillerit lisäävät kosteuttani. Kondomi ei vaikuta tilanteeseen. Eikä ole varmasti kyse squrttauksesta. Esileikittömyys auttaa vain sen hetken, sillä kosteus iskee alle minuutissa.
Eikä tämä ole trolli. Oikeasti, auttakaa :(
Kommentit (16)
Minä taas kiihotun liukkaasta märästä naisesta. On totta että jossain vaiheessa liukkaus huonontaa tuntoa.. mutta jotenkin olen kokenut ja koen liukkauden naisen kiimaisuuden ja halukkuuden mittana (vaikei se näin tietty olekkaan) ja saan siitä mahtavat kicksit. Ei minua taas haittaa naisen kuivuuskaan koska se stimuloi voimakkaammin kalua...
Parasta on tiukka ja märkä...
En osaa auttaa ... tsemppiä
Tunnistan ongelman ja voin miehenä kertoa, ettet todellakaan ole asian kanssa yksin. Minusta se on kuitenkin jo hyvä, että molemmat sen tiedostatte ja asiasta voi puhua. Monessa tuoreessa suhteessa tuo on hankalampi asia ottaa puheeksi.
Minusta se pyyhe tai talouspaperi on siinä erittäin hyvä, käyttää sitten vaan useammin. Samoin peniksellä voi monta kertaa tuoda sitä ylimääräistä kosteutta ulos vaikka klitoriksen päälle, josta saa kivan liukkarin sen koskettamiseen.
Mitään lääkettä tai leikkausta en suosittelisi. Tuo on aikansa nyt tuota ja siihen vaikuttanee hormonit. Onko e-pillerit tai kierukka käytössä? Onko kumppani sama ja onko sama muidenkin kanssa?
Hunajaa on suositeltu joskus kitkanlisääjäksi, mutta senkin käyttö saattaa aiheuttaa hiivaa. Mutta siitä ainakin tietäisi, mitä se on.
Kiitos kaikille asiallisista vastaukista.
Seksikumppaneita ollu ennen miestä yksi, vuosia sitten nuorempana. Ongelma oli sama, tosin hän tuli silti joka kerta, välillä aivan liiankin aikaisin, joten en kokenut samanlaista huonoa omatuntoa kuin aviomieheni kanssa. Minäkin tulin, sillä tiesin miehen nauttivan. Hänen kanssaan oli ja nytkin käytössä on ehkäisyrengas.
Ei sokereita limakalvoille, eikä mitään lääkkeitä, mitkä sinne ei sovi.
Kysy lääkäriltä tai apteekista, jos haluat laittaa jotain lääkettä, mitä ei sinne oikeasti ole tehty.
Aloittajaviesti kirjoitti:
Hänen kanssaan oli ja nytkin käytössä on ehkäisyrengas.
No eiköhän se syy kosteuteen ole sitten tuossa. Nuvaring?
Nuvaring kyllä. Olen ollut myös kokonaan ilman hormoneja, silloin tilanne oli vuoden jälkeenkin ihan sama kuin nyt. Tällöin oli vain kumi käytössä. Yhdistelmäpillereillä olin kosteampi. Minipillereillä kuukautiset kestivät 8 kuukautta putkeen, sitten lopetin.
Päivitys: kokeilin flunssasuihketta. En kuollut, enkä huomannut eroa entiseen.
Hei älä nyt pliis ala laittamaan sinne pimppiisi mitään sellaisia aineita mitkä ei sinne kuulu. Ihan oikeasti, jooko? (Oikein tekee häijyä kun ajattelenkaan!) En tiedä mitä esim. joku nenäsuihke siellä saa aikaiseksi, mutta ei varmasti mitään hyvää, ja mahdollisesti jotain pahaa.
Jos se sun gyne ei osaa auttaa, niin mene toiselle, ja/tai pyydä lähete jollekin oikealle asiantuntijalle. Jos tuohon ongelmaan on joku ratkaisu olemassa, niin mahdollisuudet sen löytämiseksi ovat huomattavasti paremmat asiantuntijan avustuksella kuin täällä keskustelupalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Päivitys: kokeilin flunssasuihketta. En kuollut, enkä huomannut eroa entiseen.
Aukesko nenä?
Ei ole tullut mieleen mennä gynekologille?
Kahdelta eri gynekologilta on tätä jo kysytty, ja yhdeltä yleislääkäriltä. Eivät osaa auttaa.
Onhan tuossa hyvätkin puolet ainakin miehelle. Jos joskus väsyneenä ei nyt niin kauheasti jaksa esileikkeihin panostaa, niin silti yhdyntä onnistuu hyvin varustellummankin kumppanin kanssa. Moni varmaan mielellään vaihtaisi osiakin, kun päinvastainen ongelma on taas paljon pahempi.
Toiset turvautuu liukkariin, sinä taulusieneen. Harva tussu aina optimaalisessa tilassa edes on.
Juu en osaa minäkään neuvoa mutta olen samankaltaisen naisen mies. Toosa on niin märkä että lakana kastuu alla ja heppi pitää välillä ottaa ulos kuivattavaksi ja runkattavaksi että saa jossain vaiheessa lastin lentämään... hankalaa välillä.
Täytynee alkaa soittelemaan leikkausmahdollisuuksia läpi...
Vaimolla sama vaiva, kosteus on vähitellen vähentynyt iän myötä.
Nyt on sopiva määrä kosteutta.
Aika näyttää kuivuuko liikaa