Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty lukemaan palstaa, koska tämä ei toimi

Vierailija
29.01.2019 |

Toimiiko teillä tämä uudistunut palsta kännykällä? Koneella toimii ihan ok, mutta kännykällä kun luen viestejä, varsinkin pitkää ketjua, sivun puolivälissä tulee esiin kolme pistettä ja sivu latautuu uudestaan ja hyppää alkuun.

Tosi raivostuttavaa, ja tää tapahtuu siis kokoajan kaikissa ketjuissa. Mulla on android.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi ja menee hermo, heittää edelliselle sivulle kesken lukemisen ja taas kun siirryt takaisin sivulle jota olit lukemassa niin heti heittää takaisin edelliselle sivulle!

Vierailija
2/7 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ongelmana on, että pyytämättä ja yllättäen hyppää edelliselle tai seuraavalle sivulle. Ja lainauksiin vastaukset on huonosti toteutettu uudistuksessa. Lainattu teksi ei näy jos ei sitä erikseen klikkaa näkyviin. Vaikeuttaa keskustelun seuraamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat ongelmat kuin teillä..

Miksi tätä ei testattu ennen kuin julkaistiin?

Vierailija
4/7 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tätä pysty lukemaan, hermot menee. Palaa aina edelliselle sivulle. LAITTAKAA KUNTOON!

Vierailija
5/7 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii ihan hyvin niin puhelimella kuin tabletillakin.

Vierailija
6/7 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuo ruudun vasemmalla reunalla oleva otsikkojen listaus näkyy välillä myös oikealla reunalla, eli keskustelun päällä. Luen palstaa iPadilla. Tai yritän lukea.

Vierailija
7/7 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomannut saman. Iphonella lärääminen on ihan tuskaa. Hyppii alkuun heti itsekseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi