Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin mun miehen aamuseisokki on kadonnut?

Vierailija
16.05.2006 |

Ennen oli aina aamulla kunnon seisokki, nyt ei mitään.

Eikai nyt ikäkään pitäis vaikuttaa, on vasta 40-vuotias?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa on vanha juttuketju tässä, mutta ongelma on aina olemassa joillakin. Minäkin kerran huomasin, että hyvänen aika kuinkahan monta vuotta siitä onkaan, kun aamulla piti vessassa odotella että vois pissata. Eihän sen seisokin puutteesta itsessään ole mitään haittaa ole, mutta on kuitenkin oire jostain. Ja todellakin testosteronin puutehan se oli. Arvot ihan alamaissa. Nyt vaimo on piikitellyt hormoonia pakaraan parin viikon välein ja arvot ovat keskitasoa. Olo on muuttunut monessa suhteessa. On jopa päivittäiset spontaanit erektiotkin palanneet. Mutta tärkeimpiä asioita on parantunut mieliala, seksi toimii jäykemmin, lihasten surkastuminen kääntyi kasvuun, energiataso muihinkin asioihin lisääntyi ja ajoittaiset kivuliaat orgasmit loppuivat. Turha on mennä terveyskeskukseen valittamaan (yleensä). Minunkin piti mennä yksityiselle urologille. Ja viitearvoihin ei kannata tuijotellla, vaan fyysinen toiminta sanelee onko lääke annostus oikea. Tämän sanoi itse urologi. Menkää testiin nuoremmatkin, jos huomaatte seisokkien vähenevän. Ne ovat hyvä mittari tässä asiassa. Sekin on urologin sanomaa.

Vierailija
2/18 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-iän kriisi. Mun mies täyttämässä 40 , ei aamuseisokkia, ei seksihaluja.tosta iästä se alamäki alkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mun vaimolle on tapahtunut?

Ennen oli ihanat täyteläiset pystyt B-kupin rinnat, nyt tyhjät ja roikkuvat.

Ei kai ikäkään pitäisi vaikuttaa, kun on vasta vähän yli 30?

Vierailija
4/18 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aamuseisokit loppu siihen kun vaimo pisti putiikin kiinni eli ei enää seksiä.

Itsellä ainakin hyvin selkeästi ollut aina niin että jos illalla seksiä niin aamulla seisokki.

Jos ei seksiä moneen viikkoon niin ei se sitten tyhjänpanttina seiso.

Vierailija
5/18 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen että ostat luontaistuotekaupasta tai jos ei sieltä löydy niin jostakin nettikaupasta rohtosarviapilauutekapseleita. Niitä voi miehesi ottaa yhden kapselin joka päivä. Minun mies on niitä kapseleita nyt neljä kuukautta syönyt ja stondis on palautunut, etenkin aamuerektio on nin kuin ennen pientä retkkahdusaikaa. Suosittelen lämpimästi kyseistä tuotetta.

Vierailija
6/18 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme yleisintä syytä:

tupakka, tupakka, tupakka

Vierailija
7/18 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli kunnon stondis aamuisin, ei nykyään mitään! Kun olen joskus aamulla asiasta vitsin tynkää heittänyt, niin sanoo, et oli se ihan äsken,mut kerkes jo laskea!

Tämä on mielestäni valetta; aamuseisokkia ei vaan enää ole!

Vierailija
8/18 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisi testosteronin puutos, niin voisiko se selittää myös hänen laimeat haluna?? Haluaa seksiä noin joka toinen viikko ja on hyvin tyytyväinen nopeaan pystyyn, pisto ja ravistus -sessioon.

Voiko tätä jotenkin jossain mittauttaa. Terveysasemalla? mitenkähän ukon sinne saisi?

Vierailija
9/18 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varmaan tupakointi vaikuttaa, tuohon seisokkiin

Vierailija
10/18 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttääkö steroideja?

juoko paljon viinaa?

polttaako?

käyttäisikö muita aineita?

onko säännöllinen lääkitys?

onko salasuhde ja panoja muualla?

Vierailija
11/18 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käytä lääkkeitä eikä mömmöjä

Juo olutta saunapäivinä 4 tölkkiä

Tupakoi

Juo kahvia

Salasuhde paljastui maaliskuussa, nyt toivottavasti uskollinen

Vierailija
12/18 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastelemme joka ilta siis alkup ja mieheni.

Kyllä nuorena oli aamuseisokki vaikka rakasteltiin 4-6 kertaa vuorokaudessa.

Vierailija
13/18 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveillä miehillä erektio voi tapahtua useita kertoja yössä vilkeunen aikana, ja aamuerektiot ovat tavallisia herätessä. Aamuerektio on hyvä merkki, mikä kertoo siitä, että veritiehyet toimivat kunnolla. Pitkään jatkunut erektio voi olla kivulias

Erektionpuute voi olla viite tuleviin sydän-ja verisuoni sairauksiin

Vierailija
14/18 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole tupakoinut nyt 9 vuoteen. Juo olutta joka vkloppu 3-6 pll, joskus sitten enemmän, ei ole vierasta naista. Ei ole kyllä koskaan ollut KAMALAN aktiivinen sänkyhommissa. Välillä sesokki tosi löllö, eli on vähän ongelmaa erektion kanssa. Ja aamuseisokkia ei siis juur ollenkaan enää.

Vierailija
15/18 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasvainen ruoka pois, ja miehetkin voi jumpata noita alapäänlihaksia samalla tavalla kuin naisetkin vahvistaa erekstiota

Vierailija
16/18 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni alkoi testosteronihoito jokunen vuosi sitten ja erektiot olivat varsinkin alussa aivan arkipäivää ja ihan koko päivän. Välillä oli ihan ongelmissa niiden kanssa. Myöhemmin ne tasaantui.

Jokunen kuukausi sitten minulla todettiin paha uniapnea. Sain ylipainelaitteen käyttööni ja jo ensimmäisenä yönä sain todella hurjia erektioita. Nyt olen käyttänyt laitetta lähes joka yö (paria poikkeusta lukunottamatta) ja erektiot jatkuvat. Kerroin asiasta lääkärille ja mainitsin uudesta hienosta asiasta. Lääkäri oli ihmeissään. Ei olut koskaan aikaisemmin kuullut. Ei kukaan ollut maininnut aikaisemmin. Olisin halunnut tietää tarkemmin, että mikä sen aiheuttaa, mutta tuntuu olevan vaikea aihe puhua. Niin hoitajat kuin lääkärikään ei halunnut puhua aiheesta.

Joku jollain nettisivulla osasi kertoa, että että aamuerektiolla olisi jotain tekemistä hapensaannin kanssa. No, siitähän ylipainelaitteessa on kysymys. Laite tunkee ilmaa/happea väkisin toisen hengitykseen.

Itse olen ollut vain tyytyväinen ja tunnen itseni nuoreksi pojaksi, joka on keksinyt uuden kivan harrastuksen. ;-)

Jos jollakulla on vaikeuksia käydä pissalla erektion kanssa, nin kannattaa kokeilla pöntöllä istumista. Jos se tuntuu oudolta tai ei onnistu, niin sitten voi kokeilla sorsaa. Niitä saa apteekista alle 12 euroa.

Vierailija
17/18 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi vielä tuossa iässä.

Vierailija
18/18 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun aamuseisokit loppu siihen kun vaimo pisti putiikin kiinni eli ei enää seksiä.

Itsellä ainakin hyvin selkeästi ollut aina niin että jos illalla seksiä niin aamulla seisokki.

Jos ei seksiä moneen viikkoon niin ei se sitten tyhjänpanttina seiso.

Huomasin muuten saman tässä aivan hiljattain. Seksiä ei heru mutta yleensä olen kuitenkin runkannut ainakin kerran päivässä.  Jykevä seisokki joka aamu. Sitten pidin huvikseni viikon tauon ja kas kun aamuseisokitkin hävisivät