Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppaninne sukuelimet - ihastuttaako vai vihastuttaako?

Vierailija
29.01.2019 |

Mitä mieltä olette kumppaninne sukuelimestä? Pidätkö sitä esim. viehättävänä, kiihottavana ja kauniina, vai viekö sen ulkonäkö jopa halusi? Vastaa kyselyyn lähinnä olevaa vastausta ja kommentoi alle tarvittaessa.

Sinkut voivat halutessaan kommentoida kokemuksiaan ja vastata vaikka viimeisimmän kumppanin perusteella.

Kumppaninne sukuelimet - ihastuttaako vai vihastuttaako?

Vaihtoehdot

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kumppania, en kommentoi.

Vierailija
2/13 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni penis on täydellinen ja näyttää kiihottavalta silloin kun sitä tarvitaan eli erektiossa, vastasin täydellinen. Ei-erektiossahan se näyttää vähän hassulta, milloin miltäkin, muttei nyt pahaltakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni elin on hirmu nätti ja symmetrinen erektiossa ja lisäksi hyvän kokoinen, mutta löysänä se nöpöttää jotenkin hassusti ja saa uimahousuissakin näyttämään, kuin hänellä olisi koko ajan päällä pieni erektio. Itse en tekisi mitään, kun näyttää sekä kovana, että löysänä kiihottavan. Tykkään ottaa sen löysänä suuhun ja imeä sen kovaksi. Teen sen melkein aina silloin kun herään häntä ennen. Saatan myös katsella sitä ihaillen, kun hän nukkuu ja mietin mitä kaikkea kivaa sillä voisi tehdä. Olen sängysä se aktiivisempi, joten otan ilon irti pienistäkin henkäyksistä.

Vierailija
4/13 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovana täydellinen, pehmeänä jotenkin pieni ja surullinen.

Vierailija
5/13 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen! Näyttää täydelliseltä mutta lisäksi myös tuntuu täydelliseltä. Hän on myös todella taitava käyttelemään sitä. <3 Ihana mieheni <3

Vierailija
6/13 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän siistityistä pimpeistä, en kuitenkaan pidä posliineista. Enempi kiihotun kurvikkaista muodoista ja erityisesti hyvän mallisesta pepusta.

Vierailija
7/13 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne sijaitsisi keskellä päätä, mikäli niiden ulkonäkö olisi parinvalinnassa olennainen.

Parempi kun ovat aina piilossa, ei ne esteettisiä ole.

Vierailija
8/13 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni pimppi on täydellinen. Ei vain, koska se on vaimoni, vaan koska se on ihan oikeasti täydellinen. En muuttaisi mitään.

Vierailija
9/13 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän ihailisin vaimon värkkiä vaikka kuinka, mutta kun tuo ei itse tahdo ymmärtää että miksi ihmeessä kukaan haluaisi... Voi että! On kyllä ihailtavaa jos nainen pitää omaa pimppiään kauniina ja esittelyn arvoisena, joten jos olet tuollainen nainen, niin onnitteluni!

Vierailija
10/13 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni trimmaus olisi kiva piristys, mutta muuten vaimoni kirkkovene on täydellinen.

Vierailija
11/13 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollani on iso häpykumpu ja etupillu, siis täydellinen minun mielestäni. Parasta siinä on kuitenkin aina ollut voimakkaat lihakset ja elävyys. Oravapillua parempaa ei olekaan.

Vierailija
12/13 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen. Upea, kaunis, kiihottava. Ihana katsella ja koskea. Laukeamisen näkeminen jotain käsittämättömän kiihottavaa.

Koko on aluksi hiukan pelottava, jopa niin, että epäröin, voiko tästä tulla mitään.

Esteettisesti juuri sellainen, mistä arvostan eniten.

Ennen kaikkea tietysti se, että tuntuu aivan järkyttävän hyvältä.

Vierailija
13/13 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en näyttele piliäni kellekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän