Onko muilla sinkkunaisilla jotain mies-elämää?
Tarkoitan siis sutinoita, s eksiä jne.
Omassa tuttavapiirissä ainoastaan joillain baareissa ja bilettämässä viihtyvillä on, ja yksi tilailee Tinderistä säännöllisesti kotiinsa seksiä, mutta moni (minä mukaanlukien) on miesten kanssa tekemisissä lähinnä opiskelu-/työasioissa.
Millaista elämää muut sinkkunaiset vietätte?
Itselläni ei ole miespuolisia kavereita, ei säätöjä, seksiä harrastin viimeksi pari vuotta sitten ja ikää reilusti alle 30.
Vietän vapaa-aikani toisten naisten ja lapsuudenperheeni kanssa, välillä aika erakkonakin.
Kommentit (18)
Ei ole. Lapsuudenkodissa viettävät vapaa-aikansa jos voivat.
Mä oon 39v sinkkuäiti (en yh eli omaa aikaa on). "Tilailen" miehiä tinderistä myös, eli etsin sieltä siis ihan potentiaalista seurusteluseuraa ja rakkautta, mutta toistaiseksi suhteet ovat kestäneet maksimissaan puoli vuotta. Yksi toisesta nettipalvelusta löytynyt mies oli kuvioissa pari vuotta. Pelkkiä seksisuhteita ei ole siis ollut, vaan molempien osapuolten tavoitteena on ollut loppuelämän suhde. Jotain on sitten vain jäänyt puuttumaan. Tällä metodilla miesseuraa ja seksiä on siis riittänyt.
Nyt olen ollut tinder-tauolla jo jonkin aikaa kun löysin ihan kotikaupungista sivutyön kautta miehen jonka kanssa tässä nyt tutustutaan. Todella harvinainen tapaus, että tapaan jonkun "oikeassa elämässä". Ilman nettiä nämä aikaisemmat vuodet olisivat olleet täysin miehettömiä. Tosin sekin on välillä ihan virkistävää.
Pitkään oli aina 2-3 kaveria kerrallaan, jotka osoittivat kiinnostusta. En vain koskaan lämmennyt ja lopulta ahdisti jatkuva viestien saaminen. Etenkin, koska miehet olivat monesti tyyppiä "näin sut tänään ikkunassa" ja "oot ainoa syy miks elän".
Nyt keskityn vain töihin ja alanvaihtoon. Ehkä kun jälkinmäinen on hoidettu, voin hiljalleen miettiä paluuta miesten pariin.
Ei. Viimeinen kunnon pusukin on muistoissa viidentoista vuoden takaa. Sen jälkeen ei ole ollut mitään sutinaa, ei näytä tulevankaan.
Mä olen 50 v ja mun ikäiset sinkku miehet kuskaa ja hoivaa vanhempiaan ja nikkaroi ja jakaa rahaa lapsilleen. Yksinäiset miehet hakee nuorempaa seuraa netistä. Mieselämäni koostuu soittelusta ja viestien kirjoittelusta netissä. Systerillä on kyllä mieselämää senkin edestä, miehet vaihtuu tasaista vauhtia säännöllisesti, netistä löytää ja baarista.
Ei ole. En käy baareissa enkä käytä tindereitä.
Olen miesvaltaisessa työpaikassa mutta siellä kaikki tuntemani miehet ovat varattuja. Mies olisi kiva mutta eipä sellaiseen missään voi tutustua jos ei ravaa baareissa tms.
Täällä toinen, 30 v ja pari vuotta sinkkuna. Irtoseksi ei kiinnosta eikä mikään fbw-säätö, koska tiedän kehittäväni tunteita yhtään lähempiä tuttavuuksia kohtaan. On ollut kaverimiehiä, mutta aina on käynyt ilmi että haikailisivat kanssani joko seksiä tai parisuhdetta, joten olen jäädyttänyt yhteydenpidon heihin kokonaan.
Aika erakkona kodin ja työpaikan välillä lipuu elämä, mistä olen kyllä ihan tyytyväinen, koska koen mieskuvioiden yleensä vain sotkevan kaiken. Oman yksinäisyyden ja miehenkaipuun havaitsee kyllä kipeästi ja vähän naurettavasti siinä, kun huomaa aina "ihastuvansa" kassapoikiin ja työpaikan remonttimiehiin.
Vierailija kirjoitti:
Pitkään oli aina 2-3 kaveria kerrallaan, jotka osoittivat kiinnostusta. En vain koskaan lämmennyt ja lopulta ahdisti jatkuva viestien saaminen. Etenkin, koska miehet olivat monesti tyyppiä "näin sut tänään ikkunassa" ja "oot ainoa syy miks elän".
Nyt keskityn vain töihin ja alanvaihtoon. Ehkä kun jälkinmäinen on hoidettu, voin hiljalleen miettiä paluuta miesten pariin.
Nuo miehet olis pysyneet lojaalina. Tuut saamaan vielä kunnon sian lopulta.
N29 kirjoitti:
Olen miesvaltaisessa työpaikassa mutta siellä kaikki tuntemani miehet ovat varattuja. Mies olisi kiva mutta eipä sellaiseen missään voi tutustua jos ei ravaa baareissa tms.
Ihailen puhtauttasi. Stay strong lady :)
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan siis sutinoita, s eksiä jne.
Omassa tuttavapiirissä ainoastaan joillain baareissa ja bilettämässä viihtyvillä on, ja yksi tilailee Tinderistä säännöllisesti kotiinsa seksiä, mutta moni (minä mukaanlukien) on miesten kanssa tekemisissä lähinnä opiskelu-/työasioissa.
Millaista elämää muut sinkkunaiset vietätte?
Itselläni ei ole miespuolisia kavereita, ei säätöjä, seksiä harrastin viimeksi pari vuotta sitten ja ikää reilusti alle 30.
Vietän vapaa-aikani toisten naisten ja lapsuudenperheeni kanssa, välillä aika erakkonakin.
Miehillä tämä on ihan normaalia jos et ole komea jne. Viimeksi tainnut olla seksiä 5v sitten.
M35
Ei ole mitään ollut vuosiin, kaksi yksipuolista ihastusta, mutta kumpikaan ei ollut minusta kiinnostunut.
Seksisuhde varatun miehen kanssa. Minä en halua seurustella, mies ei halua jättää sairasta vaimoa. Vaimo on tietoinen että miehellä on seksisuhde, mutta ei tiedä kenen kanssa.
N29 kirjoitti:
No jaa. Itse olen ravannut baareissakin ja eipä sekään "valikoima" oikein vakuuta. Toki yhdenyönjuttuja ja irtoseksiä sieltä saa ylikin oman tarpeen, mutta kun haussa on ihan oikea parisuhde niin eipä tuo oikein lämmitä. Hyviä ja itselle sopivalta vaikuttavia miehiä tapaan ainakin itse parhaiten ihan normiarjessa ja työelämässä, mutta valitettavasti nämä on poikkeuksetta jo varattuja ja perheellisiä.
Hiljaista siis on tällä sinkulla mieselämän suhteen ja tilanne harmittaa liki päivittäin.
N42
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään ollut vuosiin, kaksi yksipuolista ihastusta, mutta kumpikaan ei ollut minusta kiinnostunut.
Sama juttu, kolme ihastusta joista kahta ei kiinnostanut ollenkaan ja kolmas esitti kiinnostunutta seksiä saadakseen.
Aloitus on selvästi miehen kirjoittama, ilmeisesti motiivi oli että pääsee haukkumaan naisia kommenteissa.
Vierailija kirjoitti:
N29 kirjoitti:
No jaa. Itse olen ravannut baareissakin ja eipä sekään "valikoima" oikein vakuuta. Toki yhdenyönjuttuja ja irtoseksiä sieltä saa ylikin oman tarpeen, mutta kun haussa on ihan oikea parisuhde niin eipä tuo oikein lämmitä. Hyviä ja itselle sopivalta vaikuttavia miehiä tapaan ainakin itse parhaiten ihan normiarjessa ja työelämässä, mutta valitettavasti nämä on poikkeuksetta jo varattuja ja perheellisiä.
Hiljaista siis on tällä sinkulla mieselämän suhteen ja tilanne harmittaa liki päivittäin.
N42
Mitä tarkoittaa 42-vuotiaan naisen oikea parisuhde?
Minulla on pelkkä seksisuhde ollut jo 5 vuotta. Eorsin 6v sitten ja päätin etten ala seurustelemaan kenenkään kanssa pitkään aikaan ja jos niin hullusti käy, että alan seurustelemaan, niin ikinä en yhteen muuta yhteen se on täysin varma asia. Tämä jonka kanssa olen touhuillut näin, niin ollaan tunnettu ala-asteelta asti. Meillä on samoja kavereita ja se helpottaa kun kukaan ei edes epäile meitä, että voisi olla jotain muuta.
Heti ku minut nähtiin työkaverin kanssa, kun kävin tämän miehen kanssa safkiksella syömässä ja meidät nähtiin, niin heti pari kaveria luuli että minulla on nyt uusi mies. Ei käynyt heillä mielessä että voisko se olla vaan pelkkä kollega.
Kaverin kanssa, kun meillä on tämä pelkkä seksisuhde, niin meillä ei ole mitään muuta. Ei me mitään viestitellä eikä soitella muussa merkeissä kun tulenko minä sinne tai tuletko tänne. Molemmat haluaa olla vapaita ja mennä menojaan, mutta on meillä sellainen sopimus, että hoidetaan tämä sänkypuoli ihan kahden kesken ettei juosta muualla. Eipä ole vtuttanut 5 vuoteen, kun saa olla rauhassa ja saa säännöllisesti.