Missä kaupassa tykkäät käydä?
Mikä kauppa on viihtyisin ja kotoisin? Jos ei nyt mietitä hintatasoa ja valikoimaa. Itse tykkään Tokmannista. Harmi ettei sieltä saa pahemmin elintarvikkeita. Ruokakaupoista K-ryhmän kaupat ovat viihtyisämpiä kuin s tai lidl.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Mikä kauppa on viihtyisin ja kotoisin? Jos ei nyt mietitä hintatasoa ja valikoimaa. Itse tykkään Tokmannista. Harmi ettei sieltä saa pahemmin elintarvikkeita. Ruokakaupoista K-ryhmän kaupat ovat viihtyisämpiä kuin s tai lidl.
Silläpä K-kaupat ovat kalliimpia. Köyhät ja tarkat käyvät lidlissä ja s-kaupoissa.
Viinakaupassa on aina mukava käydä.
En tykkää kydä missään kaupassa. Käyn koska on pakko. näin siiä huolimatta, että olen kaupassa töissä.
Prisma. Käyn myös Lidlissä ja Tokmannilla, mutta jos täytyy valita niin Prisma. En ymmärrä miksi jotkut haukkuvat "prismalaisia". Itse olen tyytyväinen asiakas.
K-marketista ostan pääasiassa sapuskat mutta tykkään käydä Lidlissä. Siellä on aina jotain pientä kivaa erilaista.
Citymarket Easton. Hyvä valikoima ja mulla on plussa-kortti käytössä. Lisäksi sijaitsee lähellä ja siinä vieressä on mm. apteekki, Alko ja Posti.
Ei tarvitse olla viihtyisä,hinnat kiinnostaa.Käyn parin viikon välein Prismassa.
Albert Heijn.
Kotona käydessä käyn yleensä S-Marketissa. Ei oo niin iso kun Citymarket, mutta edullisempi kun Sale. Sale ja S-market on about yhtä kaukana, molempiin äidin luota kolmisen kilometriä.
Alkon verkkokauppa ja Saksan Siwa.
Lidl ja prisma citymarket Tokmanni <3
Vierailija kirjoitti:
Viinakaupassa on aina mukava käydä.
Pah! Viinakaupoissa ja kahviloissa käy vain ne jotka eivät osaa itse keittää!
-Arska
Viihtyisin on mielestäni Citymarket.