Vaimonsa pettämä
Tääll palstalla lukiessa olen aika järkyttynyt ollut siitä miten paljon on miehiä jotka edelleen ovat naimisissa vaimonsa kanssa vaikka heille on selvinnyt rouvan useat iloittelut ja itse jälkiliukkaille pääsyt.ja näitä tapauksia on useita?mikä ihme on se syy että jää naisen kanssa suhteeseen joka tulee taatusti pettämään ja on niin tehnyt useasti?
Kommentit (6)
No en tiedä enkä osaa sanoa, mutta arvailla voin:
Ehkä he itsekin pettävät, eikä padan sovi soimata kattilaa.
Ehkä heidän mielestään vaimon uskottomuus ei ole yhtä iso asia kuin sinun mielestäsi.
Ehkä heidän vempaimensa ei toimi ja/tai ei ole haluja, mutta haluavat vaimonsa saavan tyydytyksen.
Ehkä he jopa nauttivat tilanteesta (aisurit yms.).
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä enkä osaa sanoa, mutta arvailla voin:
Ehkä he itsekin pettävät, eikä padan sovi soimata kattilaa.
Ehkä heidän mielestään vaimon uskottomuus ei ole yhtä iso asia kuin sinun mielestäsi.
Ehkä heidän vempaimensa ei toimi ja/tai ei ole haluja, mutta haluavat vaimonsa saavan tyydytyksen.
Ehkä he jopa nauttivat tilanteesta (aisurit yms.).
Minäpä omalta osaltani vastaan jae-kohtaisesti, kun aloitusviestistä olen itseni bongaavinani :
En ole eläessäni pettänyt, vaikka mahdollisuuksia olisi ollut sekä lähteä baarista jatkoille tai viritellä jopa sivusuhdetta niin halutessani. Ei yksinkertaisesti sovi omaan arvomaailmaan
Niin, se ei ollut silloin aikoinaan niin iso asia että olisin muutoin hyvän suhteen heittänyt menemään, vaikka aivan helvetin pahalta silloin tuntuikin. Ja yllättävän äkkiä, jo muutamassa vuodessa se alkoi jäädä taka-alalle ja jossain vaiheessa koko petetyksi tuleminen lähes unohtui. Myös tyttöystävän käytös muuttui, paransi tapansa.
Omassa toimivuudessa ei ole ikinä ongelmia ollut, eikä hänen reissujensa syy löytynyt meidän makuuhuoneestamme
En todellakaan nauttinut tilanteesta, kyseinen fetissi ei aukea itselleni. Ei kävisi mielessäkään joku muille naittaminen saati tieten tahtoen muiden jälkiliukkaille meneminen, hyi s**tana
Eli, omalla kohdallani se oli plussat vastaan miinukset, plussat voitti
Lisäksi olin nuori ja rakastunut, nykyään olen vanha ja rakastan
"Ei se järvi soutamalla kulu eikä rautakanki hakkamalla." Näinhän sitä petetty yrittää lohduttautua. Jotain kuluu: luottamusta, uskoa toiseen ja elämään.
Kertalipsahdus on kai helpompi antaa anteeksi ja jopa miettiä, että kaikki ilo ja nautinto on kotiinpäin ja hyväksi: jos puoliso saa iloa ja nautintoa, onko se välttämättä minulta pois. Myös muistutus todellisuudesta: ihminen ei ole kovin yksiavioinen olento ja suhteen hoitaminen vaatii valppautta ja työtä.
Pettäminen elämäntapana onkin sitten vakavampi juttu.
Sivusta seurannut kirjoitti:
Raha. Ei ole kalliimpaa "lystiä" kuin avioero.
Esimerkki kaveripiiristä; yhteiset lapset (2kpl) ja kaikki muu omaisuus yhteistä. Omakotitalo, remonttikuntoisena ostettu (80000€) joka remontoitu isolla rahalla ja työllä.
Muija laukkaa jakamassa pitkin kyliä rasiaa.
Avioero.
Talon hinta-arvio erossa 160000€. Erossa talo jää miehelle, joka maksaa petolliselle ex-vaimolle 80000€, saadakseen pitää remontoimansa talon ja itse maksamansa auton ja moottoripyörän. Lisäksi toisesta lapsesta 14 ja toisesta 13 vuoden ajan 200€/kk kappaleelta eli vuosien saatossa ~65000€. Lopullinen hintalappu erolle siis ~145000€.
Siinäpä sitä sitten miettiä erotako lompakko tyhjänä vai jatkaako sitä petollisen akan katselua. Kyseinen kaveri tuumasi näin: "ei kai se järvi soutamalla kulu mutta ku ei sinne näytä itse pääsemään souteleen" ja tyytyi maksajan osaan.Jos vielä nykyäänkin avioerot käytäisiin oikeudessa ja siellä katsottaisiin eroon syyllinen, eikä syyllinen saisi palkaksi rahaa niin saattaisi erot olla erilaisia. Nykyään kun näkyy olevan naisten asenne se, että pettämisen jälkeen kupataan ukon lompakko tyhjäksi ja varmistetaan vielä leveä elämä itselle ylisuurilla elatusmaksuilla.
On tossa jo heti alusta menny kaikki metsään, jos mies sekä maksaa että tekee kaiken. Kuinkahan yleistä tuo enää nykyään oikeasti on, että mies on ainoa joka tuo rahaa taloon?
M40
vaimo petti ja elosteli työpaikalla esimiehensä kanssa
osake ja mökki jakoon
jäin antamaan tasinkoa jonkin verran mutta päädyin hoitamaan sen käteisellä
erosta nyt 10vuotta
sen jälkeen ex vielä sen ukon kanssa
minä sen sijaan olen seukannut aika tiivisti usean kymmen naisen kanssa
Raha. Ei ole kalliimpaa "lystiä" kuin avioero.
Esimerkki kaveripiiristä; yhteiset lapset (2kpl) ja kaikki muu omaisuus yhteistä. Omakotitalo, remonttikuntoisena ostettu (80000€) joka remontoitu isolla rahalla ja työllä.
Muija laukkaa jakamassa pitkin kyliä rasiaa.
Avioero.
Talon hinta-arvio erossa 160000€. Erossa talo jää miehelle, joka maksaa petolliselle ex-vaimolle 80000€, saadakseen pitää remontoimansa talon ja itse maksamansa auton ja moottoripyörän. Lisäksi toisesta lapsesta 14 ja toisesta 13 vuoden ajan 200€/kk kappaleelta eli vuosien saatossa ~65000€. Lopullinen hintalappu erolle siis ~145000€.
Siinäpä sitä sitten miettiä erotako lompakko tyhjänä vai jatkaako sitä petollisen akan katselua. Kyseinen kaveri tuumasi näin: "ei kai se järvi soutamalla kulu mutta ku ei sinne näytä itse pääsemään souteleen" ja tyytyi maksajan osaan.
Jos vielä nykyäänkin avioerot käytäisiin oikeudessa ja siellä katsottaisiin eroon syyllinen, eikä syyllinen saisi palkaksi rahaa niin saattaisi erot olla erilaisia. Nykyään kun näkyy olevan naisten asenne se, että pettämisen jälkeen kupataan ukon lompakko tyhjäksi ja varmistetaan vielä leveä elämä itselle ylisuurilla elatusmaksuilla.