Saako ne lestadiolaisnaiset siis seurustella ulkopuolisten kanssa?
Täällä oli joskus ketjua asiasta mutta en enää löytänyt sitä. Oon tutustunut yhteen nuoreen lestadiolaisnaisen joka on antanu vähän vastakaikua tunteille, mutta puhuu kokoajan kuitenkin siitä, ettei halua mitään muuta kun jutella ja huomauttaa meidän ikäerosta (joka ei ole edes niin suuri). Hän on ihan älyttömän kiltti ja ystävällinen ja pelkään, että hän yrittää vihjailla että jättäisin hänet rauhaan mutta ei osaa saada sitä sanotuksi. Mikäköhän soppa tästä syntyy? Saanko mä nyt hänen suvun kimppuun jos vahingossa satutan häntä?
Kommentit (9)
toivottavasti et ole itse mikään perverssi, yhden illan suhteita harrastava kaksinaismoralisti. mä tiedän yhden tapauksen missä tällainen kiimainen mies iski silmänsä lestadiolaistyttöön valehdellen esimerkiksi omasta suhdehistoriastaan. tämä mies oli kunnon seksihullu, joka puhui jatkuvasti seksistisiä juttuja ja kaksinaismielisyyksiä, mutta väitti pokalla tälle naiselle toista. se oli niin hirveää seurattavaa ja kävi sääliksi sitä tyttöä, joka selkeesti yritti vaan päästä siitä eroon ja luojan kiitos myöhemmin pääsikin! siispä kunnioita häntä ja anna hänen mennä jos niin haluaa.
suurin osa lestatytöistä on tosi kilttejä ja aika naiveja ja sinisilmäsiä niin älä käytä sitä hyväksi. tuntuu niin pahalta tällaisten naisten puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vahingossa satutat?
Lähinnä tarkotin siis sitä että jos nyt sanon jotain väärää ja niin edelleen, en mitään sen pahempaa. AP.
Kyllä jotkut lestanaiset on menny naimisiin ulkopuolisten kanssa, toki suurin osa ei. Ei se varsinaisesti kiellettyä ole, mutta ei suositeltuakaan, koska elämäntyyli ja arvot voi olla niin erilaisia.
Olen yrittänyt seurustella lestanaisten kanssa, mutta huonolla menestyksellä. Vaikka olisivat uskosta eronneet, niin aina se miehen "vääräuskoisuus" tuntuu puskevan pintaan. Toki poikkeuksiakin varmaan on. Yleensä nämä naiset päätyvät sitten myöhemmin yksiin tuttu-sukunimisten miesten kanssa yksiin.
Muslimityttö saa mennä naimisiin toisen muslimin kanssa ja jos eri uskontoa sulho niin pitää kääntyä muslimiksi.
Vierailija kirjoitti:
toivottavasti et ole itse mikään perverssi, yhden illan suhteita harrastava kaksinaismoralisti. mä tiedän yhden tapauksen missä tällainen kiimainen mies iski silmänsä lestadiolaistyttöön valehdellen esimerkiksi omasta suhdehistoriastaan. tämä mies oli kunnon seksihullu, joka puhui jatkuvasti seksistisiä juttuja ja kaksinaismielisyyksiä, mutta väitti pokalla tälle naiselle toista. se oli niin hirveää seurattavaa ja kävi sääliksi sitä tyttöä, joka selkeesti yritti vaan päästä siitä eroon ja luojan kiitos myöhemmin pääsikin! siispä kunnioita häntä ja anna hänen mennä jos niin haluaa.
suurin osa lestatytöistä on tosi kilttejä ja aika naiveja ja sinisilmäsiä niin älä käytä sitä hyväksi. tuntuu niin pahalta tällaisten naisten puolesta.
Lestatytöt kun pääsee oman alueensa ulkopuolelle, niin se on sokka irti! Viinaa juodaan ja irtosuhteita harrastetaan. Vaan kotiseudulla esitetään niin siveää, niin siveää....
Vahingossa satutat?