Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihaako kukaan sinua?

Vierailija
28.01.2019 |

Onko aikuisilla ihmisillä ”vihamiehiä”? Tunnetko/tiedätkö siis ketään, joka ihan suoraan kysyttäessä vastaisi vihaavansa sinua - syvästi?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni entinen säätö on kertonut vihaavansa ja on näyttänytkin inhonsa minua kohtaan. Mies siis tapaili muutaman kuukauden tätä naista ja kun minä tulin kuvioihin mies "valitsi" minut. Nainen oli ihan korviaan myöten ihastunut ja rakastunut ja oli ollut ihan valmis parisuhteeseen. Sitten, kun mies kertoi hänelle, että tapailu päättyy ja toivotti hyvää jatkoa, niin tämä nainen meni ihan sekaisin... Löysi minun fb- ja IG-tilin ja alkoi lähetellä kaikkea vihaviestiä, miehelle lähetti katkeraa viestiä, pari kertaa on tullut baarissa meitä vastaan ja on meinannut käydä päälleni, valehdellut, että mieheni on väkivaltainen jne.

Olen hyvin tyrmistynyt tästä reaktiosta. Itsellä ei tuollaiset tapailut ole mennyt niin syvälle tunteisiin ja jos ei natsaa, niin ei vaan natsaa. Eri juttu, jos parisuhteessa ollessa kävisi jotain näin.

Vierailija
42/48 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakukisu kirjoitti:

Ilmeisesti. Jouduin tekemään poliisille tutkintapyynnön ja olen lisähäirinnän pelossa poistanut kaiken sosiaalisen median.

Kertonee jotain heistä. Ei minusta.

En ymmärrä miksi vihata ketään.

Mistäpä provosoituivat? Mitä teit?

Torjuin erään henkilön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukisu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakukisu kirjoitti:

Ilmeisesti. Jouduin tekemään poliisille tutkintapyynnön ja olen lisähäirinnän pelossa poistanut kaiken sosiaalisen median.

Kertonee jotain heistä. Ei minusta.

En ymmärrä miksi vihata ketään.

Mistäpä provosoituivat? Mitä teit?

Torjuin erään henkilön.

Seksuaalisesti?

Vierailija
44/48 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat kiusaajat vihaavat edelleen. Tuskin tämä tilanne koskaan muuttuu.

Vierailija
45/48 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee vaan yksi mieleen. Yhdeltä nettifoorumilta sain perääni naisen, joka julisti vihaavansa mua sen jälkeen kun olin eri mieltä kanssaan. Vieläkin tuntuu ihan käsittämättömältä se keissi. Kolmikymppinen, työtön neitsyt (asiat joita tämä nainen korosti joka käänteessä), joka omien sanojensa mukaan vihaa mua, koska olen varmasti saanut kaiken elämässäni helpolla toisin kuin hän. Seuraili mun menoja sillä foorumilla ja valitti muille mistä milloinkin: olin väärässä paikassa, vääriä mielipiteitä väärin esitettynä, väänteli mun sanoja ja yritti saada muita puolelleen että saisi mut karkotettua foorumilta, yritti yksityisviesteissä painostaa mua lähtemään ja myöntämään että oon kamala ihminen, joka ei ansaitse parisuhdetta ja seksiä yms. Ihme tyyppi. 

Tuollaisia on täälläkin.

Ihan käsittämättömän sairasta. Mielenterveysongelmaisiin pitäisi panostaa vähän enemmän!

Vierailija
46/48 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee vaan yksi mieleen. Yhdeltä nettifoorumilta sain perääni naisen, joka julisti vihaavansa mua sen jälkeen kun olin eri mieltä kanssaan. Vieläkin tuntuu ihan käsittämättömältä se keissi. Kolmikymppinen, työtön neitsyt (asiat joita tämä nainen korosti joka käänteessä), joka omien sanojensa mukaan vihaa mua, koska olen varmasti saanut kaiken elämässäni helpolla toisin kuin hän. Seuraili mun menoja sillä foorumilla ja valitti muille mistä milloinkin: olin väärässä paikassa, vääriä mielipiteitä väärin esitettynä, väänteli mun sanoja ja yritti saada muita puolelleen että saisi mut karkotettua foorumilta, yritti yksityisviesteissä painostaa mua lähtemään ja myöntämään että oon kamala ihminen, joka ei ansaitse parisuhdetta ja seksiä yms. Ihme tyyppi. 

Tuollaisia on täälläkin.

Ihan käsittämättömän sairasta. Mielenterveysongelmaisiin pitäisi panostaa vähän enemmän!

Äläpä muuta! Psykoterapian omavastuista voitaisiin aloittaa.

Vierailija
47/48 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmaan aika ylimielistä sanoa, että ei. Mutta enemmän varmaan inhoaa, ei voi sietää tms. Noita ihmisiä tulee parikin mieleen, mutta viha on niin vahva sana. 

Vierailija
48/48 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vihaan todella paljon - tosin myös aiheesta (vuosien huono kohtelu ja kiusaaminen). Kulutan siihen aivan liikaa aikaa ja energiaa, mutta uskon, että se kaatuu paskana kohteen niskaan karman voimin. Onhan tässä olemassaolossa nyt jokin roti olatava.

Likewise to you. Tosiaan, jotkut olisi hyvä poistaa koko tästä joukosta tai muonavahvuudesta. Esim. Omille aloilleen epäsopivat tärkeilijät, joiden ainoa keino oman mielenterveyden hajottua on torpedoida kaikkien muiden yritykset, koska silloin lähipiiri sattumalta saattaisi pitää sabotoijaa kilpailijaa paremmin menestyvänä. Kaikenlaista sitä yhteiskunnan maksamillla tuilla elätetään, pitääkö näiden joukkoon mahtua vielä erikseen jokin kiintiö näitä kuuluisia bipoja tai persoonallisuushäiriöisiä?