Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet?

Vierailija
28.01.2019 |

Kertokaa minulle, miksi mies muuttaa käytöstään vasta kun mua ei enää kiinnosta mitä se tekee? Vasta kun olen suuttunut niin kovin että en edes halua enää häneltä mitään? Miksei aiemmin? Miksei silloin kun jonkun asian vielä voisi korjata? Miksi odottaa niin kauan ja vedättää toista että kaikki yritykset sen jälkeen on ”too little too late”?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö tosissasi väittää, että tuo on jotenkin sukupuolisidonnainen asia?

Vierailija
2/2 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oman kokemuksen mukaan. Naisilla en ole törmännyt vastaavaan käytökseen, en toki väitä etteikö sellaista esiintyisi.

Esimerkki 1, mieheni on ollut perheestä itsensä ulkoistava k-pää. Olen vuosia koittanut saada miestä muuttumaan ja osallistumaan. Lopulta päätin että nyt riittää, haluan eron. Nyt sitten alkaa osallistua. Miksi vitussa kun mulle on nyt ihan sama ja osaan hoitaa kaiken itsekin.

Esimerkki 2, aiemmassa elämässä poikaystävä jätti, toisen takia. Palasi kolkuttelemaan ovelle kun olin päässyt yli. No arvatkaa miten kävi, otinko takaisin.

Ja voi olla myös naisissa tällaisia, ei tässä nyt siitä ollut kyse, itsellä vaan ei kokemuksia naisista. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän