Oletteko hakeneet pankista 500€:n seteleitä varastoon, kun ne loppuvat?
Itse hain 20, niitä on niin helppo antaa lahjoina sukulaisten lapsille.
Tulevaisuudessa saavat vain 200€.
Kommentit (14)
Se onkin soma tilanne, kun lapsi menee kioskille ostamaan 1,50 euron karkit ja tarjoaa maksuksi viisisatasen.
Kerrotko vielä missä niitä jaetaan?
Ov kirjoitti:
Vau. Ihanko tosta vain saa hakea. Sulla taitaa olla aika iso omaisuus.
En tiennytkään että pienempää rahaakin on :O
0/5 ei kellään ole tuollaisia käteisvaroja.
Turha raha. Monet marketit eivät ota turvallisuussyistä 500 euron seteleitä vastaan, vaikka ostokset olisivat sen 500e.
Syö aloittaja pääsi kun olet ensin tunkenut nenäsi täyteen leikkirahojasi! Älyttömiä juttuja. Eikö ole mitään oikeaa tekemistä?
En, vaan säilytän mielummin rahat kassakaapissa. Voisivat vettyä varastossa.
Sínkkis
Ov kirjoitti:
En, ne ovat niin epäkäytännöllisiä, pitäisi varata oma huone niille. Kauhea vaiva pikkusumman takia. Säätiön kautta varallisuuden siirto onnistuu helpommin.
Vierailija kirjoitti:
Turha raha. Monet marketit eivät ota turvallisuussyistä 500 euron seteleitä vastaan, vaikka ostokset olisivat sen 500e.
Mä kerran nostin pankista rahaa 500e seteleinä ja huomasin, että se oli virhe.
R:n neiti oli vähän ihmeissään.
Sínkkis
Kaksi olen laittanut kehystettynä vessan seinälle, jos on loppumassa, niin täytynee hakea niitä lisää.
Vaikka eurot ovat olleet käytössä jo pitkään, niin edelleen suurin valööri, joka mulla on ollut näpeissäni on edelleen 50 €! Olen nähnyt tilanteen pikkukaupan kassalla, kun asiakas yritti maksaa 500 €:lla ja kassanhoitaja totesi, ettei se onnistu. He olivat vasta avanneet liikkeen varttitunti sitten eikä heillä ole pohjakassakaan noin suuri. No asiakkaalta löytyi sitten kyllä riittävästi pikkurahaakin, oli vain yrittänyt saada ison setelin pienittyä, kun oli viikonloppu eikä pankki ollut auki.
Olen hakenut, mutta kelpaavat huonosti esimerkiksi bussissa lipun ostoon tai vaikka R-kiskalla.