Seksikäs au-pair/ lastenhoitaja
Meillä palkattiin just tosi kuuma 21 v suomalainen auppari. Ottaa ronskisti yläosattomissa aurinkoa meidän omalla uima-altaalla.Pukeutuu kuin ois seksibileisiin menossa.Ihme ja kumma ettei vaimo oo tästä mitään kommannut.Muilla kokemuksia?
Kommentit (35)
Yh-isälle ei varmaan kukaan au pair tuls töihin :(
Meillä taas palkattiin tosi hottis uima-allas poju ja mies ei tiedä tästä lainkaan. Katselen häntä aina, kun tulee tänne töihin pienissä stringeissään.
Isän uuteen perheeseen hommattiin au pairi ja häntä pääsin panemaan muutaman kerran.
Hei oikeasti jättäkää ne aupairit rauhaan! Tuossa on vääristynyt valtasuhde, mikä ajaa nuoren helposti tekemään valintoja, mitä katuu myöhemmin! Ja ei ne miksikään seksiobjekteiksi teille ole tullut olemaan! Oksettaa ajatuskin ja juuri tuollainen käytös ahdistaa monia. Fantasioida saa mistä lystää, mut nyt oikeasti jotain järkeä päähän.
N36
Meillä oli Kotkassa au pair Miehikklästä. Vittuili koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli Kotkassa au pair Miehikklästä. Vittuili koko ajan.
Hän lähti oikein maailmalle. Siskot ei uskalla kun Haminaan mutta hänpä repäisi oikein Kotkaan asti.
Repesin
Vierailija kirjoitti:
Hei oikeasti jättäkää ne aupairit rauhaan! Tuossa on vääristynyt valtasuhde, mikä ajaa nuoren helposti tekemään valintoja, mitä katuu myöhemmin! Ja ei ne miksikään seksiobjekteiksi teille ole tullut olemaan! Oksettaa ajatuskin ja juuri tuollainen käytös ahdistaa monia. Fantasioida saa mistä lystää, mut nyt oikeasti jotain järkeä päähän.
N36
Onhan tuo ihan aito ongelma jos kiihottuu kindof perheenjäsenestä.
Se on sitten kysymys sinänsä millasta kuvaa nuorista tytöistä ja nuorille tytöille tämmöset fantasiatarinat netissä luo.
Olen yh-isä, lapset (10 ja 8 v) vuoroviikoin minulla. Asumme Saksassa. Haluaisin suomalaisen urheilullisen poika-aupairin. Saksan kielen taito ei ole välttämätön. Ei taloustyötä paitsi lapsille välipalaa koulun jälkeen. Lapsiviikot lasten kanssa harrastaen, muut viikot minuun keskittyen.
M36
Vierailija kirjoitti:
Olen yh-isä, lapset (10 ja 8 v) vuoroviikoin minulla. Asumme Saksassa. Haluaisin suomalaisen urheilullisen poika-aupairin. Saksan kielen taito ei ole välttämätön. Ei taloustyötä paitsi lapsille välipalaa koulun jälkeen. Lapsiviikot lasten kanssa harrastaen, muut viikot minuun keskittyen.
M36
Top vai btm?
Vaimo oli nuorena auppari ja oli useasti hoidellut isännän tarpeita kun sen vaimo oli työmatkoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo oli nuorena auppari ja oli useasti hoidellut isännän tarpeita kun sen vaimo oli työmatkoilla.
Ja kertoi sen sulle?
Vierailija kirjoitti:
Meillä taas palkattiin tosi hottis uima-allas poju ja mies ei tiedä tästä lainkaan. Katselen häntä aina, kun tulee tänne töihin pienissä stringeissään.
Mitä uima-allaspojun työnkuvaan virallisesti kuuluu? Emännän viihdyttäminen tullee tiskin alta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M36
Top vai btm?
Top, mutta bottomina oloakin vois kokeilla.
M36
Oon pian lähössä aupairiks Saksaan Kuulostaa aika pelottavalle
Välivuotta pitämään kiire