Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi mies istui tänään metrossa haara levällään

Anna-Pella
28.01.2019 |

Ihan kuin hedelmätarjotin josta voi ottaa banaanin.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nainen kirjoitti tänään typeryyksiä Vauva-palstalle, oli kuin teini ekaa kertaa päässyt avautumaan tuntemattomille

Vierailija
2/33 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vaan yks?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai vaan yks?

En nähnyt muita kuin tuon miehen haaran, jota katselin silmä kovana.

Vierailija
4/33 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai vaan yks?

Manspreading-propaganda on siis tehonnut. Enää se ei ole normaali, vaan levittelyn huomaa kun joku harva siihen syyllistyy. Hienoa!

Vierailija
5/33 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen aina mänspredaajan viereen ja pyydän istumaan soukemmalla. Hus siitä!

Vierailija
6/33 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naisilla on aina se käsilaukku tai kauppakassi siinä penkillä. Tämä on isompi ongelma 

Vierailija
7/33 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Womanspreadingiä näkee aika harvoin. Valitettavasti. Kesäisin olisi hyvä näky jos naisella minihame.

Vierailija
8/33 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä haaroissa on nakki ja munat. Ehdotuksia otetaan vastaan mihin ne pitäisi tunkea ettei istumatapa ärsytä neurootikkoja.

Vierailija
9/33 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen aina mänspredaajan viereen ja pyydän istumaan soukemmalla. Hus siitä!

Ja minä aina vastaan, että voisitko siirtyä, koska haiset pahalle.

Vierailija
10/33 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä haaroissa on nakki ja munat. Ehdotuksia otetaan vastaan mihin ne pitäisi tunkea ettei istumatapa ärsytä neurootikkoja.

Eihän se minua haitannut, päinvastoin.

Vierailija
11/33 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja naisilla on aina se käsilaukku tai kauppakassi siinä penkillä. Tämä on isompi ongelma 

Itse pidän käsilaukkuni aina sylissä ja kauppakassin jaloissa. Ei vie vieressä istujan tilaa yhtään. 

Vierailija
12/33 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten istut, kun ajat autoa? Eihän siinäkään voi istua niin, että toinen polvi osoittaa länteen ja toineen itään.

Vierailija
13/33 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam. Mäkin tiiraan miesten haaruksia jos liikun julkisilla. 😏

Vierailija
14/33 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten istut, kun ajat autoa? Eihän siinäkään voi istua niin, että toinen polvi osoittaa länteen ja toineen itään.

Aika leveästi voi autossakin istua. Olen nainen ja istun myös melko leveästi, en todellakaan aja autoa jalat tiiviisti yhdessä.

Vierailija
15/33 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika leveästi voi autossakin istua. Olen nainen ja istun myös melko leveästi, en todellakaan aja autoa jalat tiiviisti yhdessä.

En väittänytkään, että autoa ajetaan jalat yhdessä. Sitä ajetaan polvet osoittaen suht eteenpäin.

Julkisissa kulkuvälineissä näin ei kuitenkaan voi missään tapauksessa istua.

Vierailija
16/33 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mulla aika leveä haara-asento on ajaessakin ettei munat mene linttaan. Miksi tämä on sulle ongelma?

Vierailija
17/33 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En väittänytkään, että autoa ajetaan jalat yhdessä. Sitä ajetaan polvet osoittaen suht eteenpäin.

No totaa... en tiiä miten jollain 2-ovisella riisipussilla ajetaan. Varmaankin juuri tuossa pulpettiasennossa, mutta onneksi ei itse tarvitse.

Vierailija
18/33 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks nainen lapsineen hääti minut paikaltani tänään.

Olin lääkärissä odottamassa. Istuin sohvan laidalla minkä vieressä oli myös penkkejä, joten ihan hyvin olisi mahtunut. Menin siihen koska siitä näki telkkariin suoraan, niska ei käänny.

Mutta nainen tuli sohvalle lapsineen ja tuijotti mua ja kun en tehnyt elettäkään hän sanoi, ettei tähän mahdu kaikki, voitko siirtyä.

Siirryin.

Vierailija
19/33 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No totaa... en tiiä miten jollain 2-ovisella riisipussilla ajetaan. Varmaankin juuri tuossa pulpettiasennossa, mutta onneksi ei itse tarvitse.

Minua taas kiinnostaisi, että millaisella autolla voi ajaa tässä asennossa?

https://www.kiss925.com/wp-content/blogs.dir/7/files/2015/05/Screen-Sho…

Vierailija
20/33 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mulla aika leveä haara-asento on ajaessakin ettei munat mene linttaan. Miksi tämä on sulle ongelma?

Tällainen?

https://www.kiss925.com/wp-content/blogs.dir/7/files/2015/05/Screen-Sho…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan