En nyt oikein ymmärrä tuota Danen huolta mille hänen suhteensa muiden ihmisten silmissä näyttää
Tv-sarjaan osallistuminen ei ole ainakaan helpottanut ristiriitojen ratkaisemista.
– Päinvastoin: sarja on vahingoittanut suhdettamme. Tämä ei ollut hyvä aika kuvata meitä, Dane sanoo jälkiviisaasti.
Hän suhtautui alun perinkin epäilevästi mukaan lähtemiseen. Hän aavisti, millainen vastaanotto voisi olla.
– Minut onkin leimattu onnenonkijaksi, mitä en missään nimessä ole, Dane painottaa.
– Enkä minä ole mikään kodinhengetärkään, joka vain toistelee, että "kyllä, herrani", hän viittaa puolisoonsa.
Lukeeko se AV:tä vai mitä ihmettä? En nyt ymmärrä mitä väliä sillä on mitä muut ihmiset ajattelevat heistä ja heidän suhteestaan. Itse on ukkonsa valinnut, jos on tyytyväinen niin kannattaa pitää. Jos toteaa huonoksi niin laittaa pois, mutta ei mikään sätkynukke tarvitse olla ja tehdä ja miellyttää yleisöä tai reagoida yleisön sanomisiin.
Ei se seuraava ukko saa muilta sen kummempaa synninpäästöä, kaikista löytyy aina vika ja kaikki on aina huonosti. Hyväksyntää ei kannata hakea muilta vaan suoda se itse itselleen. Jotkut ihmiset ajattelee, että tuontivaimot ovat ostettuja, mutta sehän on niiden häpeä jotka niin ajattelevat... Pitää nousta muiden ihmisten mielipiteiden yläpuolelle tai joutuu pahaan ahdinkoon loppuiäkseen.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/af8891f4-8e39-4784-8cd1-f89e5a7…
Linkki