Kelpaamaton nainen
Onko muita, jotka ei kelpaa enää mihinkään? Haen työpaikkaa enkä saa. Ylikoulutettu. Haen miesystävä ja nekään ei edisty vaan loppuvat ennen alkua. Alanko olla tarpeeton tälle maailmalle. Vuosia sama tilanne eikä toivoa paremmasta.
Kommentit (6)
Minkä ikäinen olet?
Olen itse 45 juuri täyttänyt, lapseton nainen. Saan yhä hyviä työtarjouksia vaikken olisi hakemassa uutta työpaikkaa, ja olen kuumempi sinkkumarkkinoilla kuin koskaan aiemmin. Etenkin 25-50 -vuotiaiden miesten keskuudessa :)
Joten toivoa on, tsemppiä sinne!
Kelpaatko itsellesi?
Jos vastasit kyllä, se riittää.
Se on totuus, että jos itsensä kanssa on ns. sinut, kaikki on hyvin tuon sisäistettyä.
Tsemppiä, ap.
Minulla on hyvä koulutus, mutta ei kavereita, miestä, työtä eikä oikeastaan mitään muutakaan. Työnantajia ei kiinnosta, vaikka mitä työtä hakisin. Miehiä ei kiinnosta eikä muitakaan ihmisiä, koska minä vain en ole kiinnostava. En pysty edes muuttamaan itseäni kiinnostavaksi, koska olen ollut tällainen jo viisikymmentä vuotta enkä edes tiedä, miksi en ole kiinnostava.
Yli 40 v. nainen v. nainen ei ole kiinnostava muille kuin omalle lähipiirilleen ja ystäville. Oon vain huomannut. Ketään ei kiinnosta muelipiteesi tai mikään muukaan sun elämässä. Pääasia, että pidät vaan rattaat pyörimässä kotona ja töissä, muuten oot näkymätön.
T. 40 v. nainen
Kiitos sinulle, joka peukutit. Aloin jo epäillä, että olen elävä kuollut eikä kukaan mua huomaa.
Ap