Kaikista tärkein ominaisuus miehellä on lompakon paksuus
Naama voi olla vaikka petolinnun hanuri jos tilillä on tarpeeksi fyrkkaa ja naisia tulee joka suunnasta.
Kommentit (14)
Sanoisin että paksuus yleensäkin. Lompakon, hauiksen, peniksen ja juttujen.
Hävettäisi minua, jos kukaan ei huolisi kuin isosta rahasta ...
Hassua. Paksu lompakko on epäkäytännöllinen, ei se mahdu edes taskuun. Mitä järkeä semmosessa on.
Paksusta lompakosta ei ole mitään iloa, kuten ei peniksestäkään ellei mies ole antelias.
Miehen tärkein ominaisuus on älykkyys. Sen jälkeen peniksen paksuus ja viriiliys ja miehen ulkonäkö ovat tärkeitä. Rumaa miestä en sänkyyni huolisi. Eikä pienimunainen pääsisi jatkoon.
Lompakon paksuudella ei itse asiassa ole juurikaan merkitystä, ainakaan minulle. Usein älykäs mies kyllä osaa junailla raha-asiansa hyvin, joten siksi älykkyys tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Miehen tärkein ominaisuus on älykkyys. Sen jälkeen peniksen paksuus ja viriiliys ja miehen ulkonäkö ovat tärkeitä. Rumaa miestä en sänkyyni huolisi. Eikä pienimunainen pääsisi jatkoon.
Lompakon paksuudella ei itse asiassa ole juurikaan merkitystä, ainakaan minulle. Usein älykäs mies kyllä osaa junailla raha-asiansa hyvin, joten siksi älykkyys tärkeintä.
Ja itse olet tietysti Mensan jäsen, ydinfysiikan opiskelija,huippumalli ja ehkä vielä olympiatason urheilijakin niiden lisäksi, eikö vain ? Harrastukseksesi soittelet sitten varmaan kotiflyygelilläsi jotain Beethovenin sonaatteja ja Mozartin ym. pianokonserttoja, ellet ole taitoluistelemassa tai juoksemassa kestävyysmaratooneja....
No mitenkäs tämä kestobannattu palstamies z-akselilta on edelleen sinkku?
No sitten täytyy tuo oma ukko heittää pihalle, samperin pienituloinen luuseri.... eiku...
Niin vaikeaa vain saada on nyt miestä paksun lompakon. Tiedän sen Jos hän vaikka löytyis niin tahtoisiko naimisiin. Epäilen.
Olen vakavarainen noin 80 000 vuositulot, mutta eipä ole naisia. Oikeastaan minusta näyttää, että miehen varallisuuden merkitys on laskussa. Toki erikseen sitten oikeasti rikkaat.
8len rikas miltimiljardööri mutta naiset eivät huoli minua koska rahani ovag pankkitileillä, osakkeissa, kiinteistöissä ja sijoituksissa eikä lompakossa.
Kuinkahan moni on langennut tuohon paksun lompakon harhaan ja huomannut liian myöhään että onpas pirullinen kitupiikki... toisaalta se on ihan oikein onnenonkijalle.
Olen sitä mieltä että toisen omaisuuden perässä juokseminen potkaisee aina jollain tapaa takaisin. Suhteesta ei tule sellaista että olisi pitemmän päälle onnellinen. Maksettu rakkaus.. Ellei sitten sen rahamiehen/naisen kanssa saa sovittua parisuhteen säännöt niin vapaaksi että voi etsiä sitä lempeäkin jostakin. Tuskinpa vain.
Niin miehet ovat itse halunneet, kun ovat syrjineet naisia mahdollisuuksissa.