Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vielä reilun kuukauden jälkeen mietin, että vittuiliko anoppi...

Vierailija
28.01.2019 |

Anoppi osti minulle ja miehelle kuviolliset lakanat joululahjaksi. Mutta olivatpa täysin eri paria, vaikka ollaan asuttu yhdessä puoli vuosikymmentä. Oon tässä kuukauden päivät miettiny, oliko tää vittuilua ja vihjailua, että pärjättäisiin hyvin erillään.

Mielestäni parisängyssä on käytettävä samanlaisia lakanoita, jollei sitten kaikki lakanat ja tyynyliinat ole yksivärisiä, kuviottomia ja keskenään erivärisiä, mutta samasta sävyperheestä, että ne sopii yhteen... Mutta en käyttäisi tuota mainitsemaani yhdistelmää siltikään kotonani. Jos loisin sisustusta jollekin, joka olisi okei asian kanssa, niin silloin ehkä.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä haluan erilaiset pussilakanat ja tyynyliinat parisängyssäkin koska en halua että menevät sekaisin. Kuitenkin kaikki kuolaa ja hikoilee niihin lakanoihin, mieluummin omissa siis.

Ketkä kaikki sinun sängyssäsi käyvät kuolaamassa ja hikoilemassa? Inhottaako sinua oikeasti jos peitot menevät sekaisin oman puolison kanssa? 

Vierailija
22/71 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on tarkoitettu lapsille. Se oli vihje!! :D

Tätäkin kuule mietin, kun sitä lapsivihjailua on toisinaan ollut. Mutta ei ole missään määrin järkevää, vaikla olisikin vihjailua. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni käyttää nykyään ihan tarkoituksella eriparilakanoita. En ymmärrä tätä, mutta näin on.

Eriparisia, tyyliin toinen on Muumi-lakana ja toinen Marimekko? Ja molemmissa voimakkaat kuviot ja värit, jotka ei dovi yhteen? Koska tähän tyyliin oli anoppi lakanat hankkinut.

En kyllä kerta kaikkiaan ymmärrä, mikä ihmeen järki tuossa on. Tuohan on järkyttävän rumannäköistä. Ap

Olen sisustusarkkitehti ja seuraan lukuisia sisustuspalstoja. Ja kyllä, näin on nykyään tosi monella lakanat. Ihmettelen. Silmiin koskee.

Vierailija
24/71 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti ei itse piittaa siitä onko lakanat samaa paria ja kun on alelaarista löytynyt halpoja, mutta erilaisia lakanoita, on ostanut sitten sellaiset :D

Milloin Marimekon lakanat on alessa? Kysynpähän vain. Minä kiittämätön en myöskään pidä Marimekosta. Ap

Muumilakanat on usein alessa ja niitä muita olen mm kerännyt Cittarin merkeillä.

Vierailija
25/71 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan hirvittävän rasittavia nämä "pakko olla samanlaiset lakanat" -ihmiset. Vissiin pitää vessassakin olla kaikki pyyhkeet samanlaisia, viis siitä että on helkatan epäkäytännöllistä.

Voi kyllä mielellään.

Anoppi hankkii meille pinkkiä ja vaaleansinistä ja niitä on sitten pakko käyttää. Enkä minä edes pidä pinkistä. Mutta vielä pahempi tuo epäloogisuus on sängyssä. Sainpahan saatana taas pinkin lakanan. Ap

Pakko käyttää? Miksi? Sinulla on kuule täysi vapaus vaikka pyyhkiä niillä lakanoilla peppusi ja sitten ampua ne ilmakehään, jos ei miellytä. Olet kyllä tosi henkisesti kahlehdittu ihminen.

Jos joku oikeasti hankkii sinulle Finlaysonin, Vallilan tai Marimekon lakanat niin menetkö pyyhkimään niihin perseesi ja tekemään matonkuteita, vaikket niistä pitäisikään? Ap

Vierailija
26/71 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli saanut halvalla? Mekin on joskus saatu samassa paketissa kolme "murokulhoa", joista yksi oli Arabian Koko, kaksi muuta jotain vähän saman näköistä "merkitöntä" eri värisenä.

Vierailija
27/71 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni käyttää nykyään ihan tarkoituksella eriparilakanoita. En ymmärrä tätä, mutta näin on.

Eriparisia, tyyliin toinen on Muumi-lakana ja toinen Marimekko? Ja molemmissa voimakkaat kuviot ja värit, jotka ei dovi yhteen? Koska tähän tyyliin oli anoppi lakanat hankkinut.

En kyllä kerta kaikkiaan ymmärrä, mikä ihmeen järki tuossa on. Tuohan on järkyttävän rumannäköistä. Ap

Olen sisustusarkkitehti ja seuraan lukuisia sisustuspalstoja. Ja kyllä, näin on nykyään tosi monella lakanat. Ihmettelen. Silmiin koskee.

Hyi helvetti. Kyllä, silmiin koskee ja ihmettelen minäkin. Ap

Vierailija
28/71 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti ei itse piittaa siitä onko lakanat samaa paria ja kun on alelaarista löytynyt halpoja, mutta erilaisia lakanoita, on ostanut sitten sellaiset :D

Tämä. Alelaarissa ei enää ollut samanlaisia lakanoita, joten osti eriparia kun halvalla sai.

Vierailija
29/71 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin Marimekon lakanat on alessa? Kysynpähän vain. Minä kiittämätön en myöskään pidä Marimekosta. Ap

Muumilakanat on usein alessa ja niitä muita olen mm kerännyt Cittarin merkeillä.

Paljastetaanpa nyt, että tässä on kyse kahdesta erilaisesta MARIMEKON lakanasta. Milloinkas ne on alessa tai kerättävissä merkeillä?? Ei varmaan ikinä, koska design. Ap

Vierailija
30/71 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mä haluan erilaiset pussilakanat ja tyynyliinat parisängyssäkin koska en halua että menevät sekaisin. Kuitenkin kaikki kuolaa ja hikoilee niihin lakanoihin, mieluummin omissa siis.

Ketkä kaikki sinun sängyssäsi käyvät kuolaamassa ja hikoilemassa? Inhottaako sinua oikeasti jos peitot menevät sekaisin oman puolison kanssa? 

Inhottaa kyllä, vaikka olisikin oman miehen kuolavanat siinä tyynyliinassa. Itse käyn myös aina iltaisin suihkussa, mies välttämättä ei, joten siksikin haluan käyttää vain omaa peittoa. Vaikka puolisoita ollaankin niin en silti halua nukkua sen toisen eritteissä.

Vierailija
31/71 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljastetaanpa nyt, että tässä on kyse kahdesta erilaisesta MARIMEKON lakanasta. Milloinkas ne on alessa tai kerättävissä merkeillä?? Ei varmaan ikinä, koska design. Ap

On aina vähän väliä esim. K-kaupan leimakorteissa.

Vierailija
32/71 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä on selvästi hirveä hinku saada "hirviöanoppi". Ei muuta kun eripari lakanat kiertoon, jos ei itse niitä tarvitse, eikä halua roskiinkaan laittaa.

Vierailija
33/71 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun jälkeen oli Marimekon lakanoita alessa. Niitä on toisinaan myös lehtitilausten kylkiäisinä.

Vierailija
34/71 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oikeasti haittaa? Päiväpeitto päälle jos häiritsee. Ja nukkuessa niitä ei kuitenkaan näe.

Vierailija
35/71 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marimekkoa saa edullisesti tehtaanmyymälöistä.

Vierailija
36/71 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan hirvittävän rasittavia nämä "pakko olla samanlaiset lakanat" -ihmiset. Vissiin pitää vessassakin olla kaikki pyyhkeet samanlaisia, viis siitä että on helkatan epäkäytännöllistä.

Voi kyllä mielellään.

Anoppi hankkii meille pinkkiä ja vaaleansinistä ja niitä on sitten pakko käyttää. Enkä minä edes pidä pinkistä. Mutta vielä pahempi tuo epäloogisuus on sängyssä. Sainpahan saatana taas pinkin lakanan. Ap

Pakko käyttää? Miksi? Sinulla on kuule täysi vapaus vaikka pyyhkiä niillä lakanoilla peppusi ja sitten ampua ne ilmakehään, jos ei miellytä. Olet kyllä tosi henkisesti kahlehdittu ihminen.

Jos joku oikeasti hankkii sinulle Finlaysonin, Vallilan tai Marimekon lakanat niin menetkö pyyhkimään niihin perseesi ja tekemään matonkuteita, vaikket niistä pitäisikään? Ap

Jos ne minua inhottavat, niin hankkiudun eroon enkä köytä pakolla. En ikinä suostuisi tuollaiseen kitumiseen, miltä sinun elämäsi kuulostaa.

Vierailija
37/71 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyynyliinat pitäisi vaihtaa viikon välein, muut lakanat 2 viikon välein. Onko teillä aina tuplasti tyynyliinoja ettei ole eriparisia?

Entä jos vaimolla menee juuri vaihdettuun pussilakanaan menkkaveret, pitääkö vaihtaa koko sängyn setti saman tien?

Vierailija
38/71 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

First world problems.

Vierailija
39/71 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä oikeasti haittaa? Päiväpeitto päälle jos häiritsee. Ja nukkuessa niitä ei kuitenkaan näe.

Ihan samalla tavalla kuin häiritsee finni selässä paidan alla. Ja minua se häiritsee todella paljon. Ap

Vierailija
40/71 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että oli veetuilua anopilta, vähän omituinen lahja kyllä. Ehkä hän oli löytänyt ne tarjouksesta niin että jäljellä oli vain nuo eripariset.