Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jaahas se olisi taas pakkasvapaa omakotitalosta ei voi lähteä yli -30 töihin muuten
28.01.2019 |
Putket sun muut jäätyvät, no mielummin pipo päässä taloa lämmittämässä kuin työssä.
Kommentit (2)
Kyllä voi lähteä töihin. Et vain osaa ylläpitää taloa. Muuta kerrostaloon.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Osta siirrettäviä sähköpattereita, jos sulla ei ole keskuslämmitystä. Meillä on keskuslämmitys, mutta siitä huolimatta jätämme kovalla pakkasella siirrettäviä pattereita taloon, jos lähdemme vaikkapa viikonloppureissulle.