Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos on oikeasti uskossa Jeesukseen, ei siitä uskosta voi luopua.

Vierailija
27.01.2019 |

Täydellinen rakkaus karkottaa pelon, ja Jeesus on täydellinen rakkaus.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jumala olisi aika julma jos kaikki riippuisi siitä kuka häneen uskoo ja kuka ei.

Aikamoinen narsisti. Taitaisi siinä tapauksessa horjua hänen usko itseensä jos tarvitsisi vielä ihmisiä vakuuttelemaan että joo uskotaan uskotaan. Jumala kaikkivaltiaana ei kyllä tarvitse ihmisiä yhtään mihinkään.

Vierailija
22/88 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos ei ole, ei uskoon voi vain "tulla". Kaikki uskoontulot ovat itsepetosta ja johtuvat vain ihmisen halusta muuttaa elämäänsä.

Minulla on kokemus, jossa meni toisinpäin. Jumala auttoi kun elämä oli huonosti ja sitä kautta tuli usko ja toivo siihen että kaikki menee hyvin, ja myös muutokseen koska tiedän että Jumala on kanssani ja niin myös sinun kanssasi.

Mistä sinä sen tiedät, että jumala auttoi? Ja mikä niistä jumalista sinua auttoi?

Minulle on ollut aina selvää, että on yksi Jumala. Sen asian kanssa ei itsellä ole ollut uskonkriisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos ei ole, ei uskoon voi vain "tulla". Kaikki uskoontulot ovat itsepetosta ja johtuvat vain ihmisen halusta muuttaa elämäänsä.

Minulla on kokemus, jossa meni toisinpäin. Jumala auttoi kun elämä oli huonosti ja sitä kautta tuli usko ja toivo siihen että kaikki menee hyvin, ja myös muutokseen koska tiedän että Jumala on kanssani ja niin myös sinun kanssasi.

Kerroppa miten se jumala sinua oikein konkreettisesti auttoi?

onko hän nytkin kanssasi

Vierailija
24/88 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä sen tiedät, että jumala auttoi? Ja mikä niistä jumalista sinua auttoi?

Minulle on ollut aina selvää, että on yksi Jumala. Sen asian kanssa ei itsellä ole ollut uskonkriisiä.

Entäs se pyhä henki..mikä se on?

Kuinka monta lasta Jumalalla on?

Miks ei oo tyttäriä?

Vierailija
25/88 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mietin, onko nykyään nämä uskonnonjulistajatkin ortodokseja naapurista. Tätä on nimittäin tullut monilla palstoilla enenevässä määrin vastaan ihan viime vuosina.

Toinen mahdollinen selitys on, että internetin palstailijoiden keski-ikä nousee hitaasti mutta varmasti.

Vierailija
26/88 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs se pyhä henki..mikä se on?

Kuinka monta lasta Jumalalla on?

Miks ei oo tyttäriä?

Sofia oli siis Jumalan Tytär. Aikansa taivaassa tepasteltuaan hän päätti syntyä fyysiselle tasolle. Täällä hänelle iski kaipuu Sen Oikean perään, ja hän hyppäsi miehestä toiseen, tullen aina vain epätoivoisemmaksi ja päätyen lopulta huoraksi. Kaikkien petollisten rakastajiensa kanssa hän sai leegion kakruja, joista ei ollut kuin surua ja murhetta. Jumalan tullessa vierailulle Sofian tykö Sofia alkoi ruikuttaa tilastaan ja siitä että haluaisi jo viimein löytää Sen Oikean. Jumala lupasi hänelle että lähettää Sofialle tämän veljen, Jumalan Poika Kristuksen sulhaseksi. Aikansa sydän syrjällään sulhoa odoteltuaan Sofia sai Kristuksen, Sen Oikean, ja rakkauden ja oman alkuperäisen puhtautensa takaisin, ynnä lapsia joista oli iloa.

Vierailija
27/88 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumalia on monia mikä sinun Jumalasi nimi on?

Vierailija
28/88 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kristinusko on salanut sen tiedon että jokainen uskova on jumalan lapsi eli samalainen kuin jeesus?

Onko kyseessä vain ihmisten massamanipulaatio?

Jokainen joka on lukenut uuden testamentin tajuaa viestin ja vihjeen.

Se sanoo:

Sinä olet Jumala.

Minä ja sinä.

Vierailija
29/88 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko ylijumala

Vierailija
30/88 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Ja Nooa rupesi maanviljelijäksi ja istutti viinitarhan ja joi viiniä ja juopui ja paljasti itsensä telttansa keskellä. Ja Haam, Kanaanin isä, näki isänsä häpeän ja kertoi kahdelle veljelleen ulkopuolella. Ja Seem ja Jaafet ottivat viitan ja panivat sen kumpikin hartioilleen ja menivät takaperin ja peittivät isänsä häpeän, mutta heidän kasvonsa olivat taaksepäin, eivätkä he nähneet isänsä häpeää. Ja Nooa heräsi humalastaan ja tuli tietämään, mitä hänen nuorin poikansa oli tehnyt hänelle. Ja hän sanoi: ’Kirottu olkoon Kanaan, palvelijain palvelija on hän oleva veljilleen!’ Ja hän sanoi: ’Siunattu olkoon Jahve, Seemin Jumala, ja olkoon Kanaan heidän palvelijansa; Jumala antakoon laajennuksen Jaafetille, mutta tehköön asumuksensa Seemin telttoihin, ja olkoon Kanaan heidän palvelijansa.’”

Vierailija
31/88 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku makaa kuukautistilassa olevan naisen kanssa ja paljastaa hänen häpynsä, avaa hänen lähteensä, ja nainen paljastaa verensä lähteen, niin heidät molemmat hävitettäköön kansastansa.

Vierailija
32/88 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ottaa vaimoksi veljensä vaimon, on se saastaisuus; hän on paljastanut veljensä hävyn, lapsettomiksi he jääkööt.

Vierailija
33/88 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on vaivanneet löysät ulosteet jo monta päivää....

Vierailija
34/88 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset.

Vierailija
35/88 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ikinä kiroaa isäänsä tai äitiänsä, hänet rangaistakoon kuolemalla; isäänsä ja äitiänsä hän on kironnut, hän on verivelan alainen.

Vierailija
36/88 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ikinä kiroaa isäänsä tai äitiänsä, hänet rangaistakoon kuolemalla; isäänsä ja äitiänsä hän on kironnut, hän on verivelan alainen.

minä kiroan isäni ja äitini

Vierailija
37/88 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesus Kristus.

t. oikeasti tuo jolle vastasit

Vierailija
38/88 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko ylijumala

Et ole tainnut paljon raamattuun  päin edes katsoa.

Vierailija
39/88 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lootin tyttäret vauhdissa!

32 Juotetaan isälle viiniä ja maataan hänen kanssaan, että saisimme isämme avulla lapsia ja sukumme säilyisi."

33 Illalla he juottivat viiniä isälleen, ja vanhempi makasi isänsä kanssa, eikä Loot huomannut, milloin tytär tuli hänen viereensä ja milloin hän lähti.

34 Seuraavana päivänä vanhempi sanoi nuoremmalle: "Minä makasin eilisiltana isän kanssa. Juotetaan hänelle viiniä tänäkin iltana, ja mene sinä nyt makaamaan hänen kanssaan, että saisimme isämme avulla lapsia ja sukumme säilyisi."

35 Ja he juottivat sinäkin iltana viiniä isälleen, ja nuorempi meni makaamaan hänen kanssaan, eikä Loot huomannut, milloin tytär tuli hänen viereensä ja milloin hän lähti.

36 Niin Lootin molemmat tyttäret tulivat raskaaksi isästään

Vierailija
40/88 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ootte te uskikset rietasta ja rivoo porukkaa???