Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos on oikeasti uskossa Jeesukseen, ei siitä uskosta voi luopua.

Vierailija
27.01.2019 |

Täydellinen rakkaus karkottaa pelon, ja Jeesus on täydellinen rakkaus.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy vahvana, lapseni.

Vierailija
2/88 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. ”Kukaan ei riistä heitä minun kädestäni”. Ei kukaan, et edes sinä itse.

Mutta ”tutkikaa itseänne, oletteko uskossa”.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kerran palannut islamiin, siitä ei voi erota.

Jos ateistinen sanoma on kerran puhutellut, ei jumaluskoon ole enää paluuta.

Jos on syntynyt juutalaiseksi on aina juutalainen vaikka liittyisi toiseen uskontokuntaan.

Jne.

Vai miten se menikään?

Kristinuskossa ei ole mitään erityistä.

Vierailija
4/88 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän te uskovaiset luulette. :)

T. Ex-uskovainen

Vierailija
5/88 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Ex-uskovainen

Tule takaisin.

Vierailija
6/88 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me n kää hihh,ul-it omille palstoillenne.

Vierailija
7/88 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Ex-uskovainen

Siis teit raamatun kehotuksen mukaan; tutkit itseäsi ja totesit ettet ole uskossa.

Jeesus kertoi sen maaperävertauksen ihan syystä. Monetkin ottavat ”sanan iloiten vastaan, mutta heillä ei ole juurta itsessään”.

Raamatun opetus on aivan selvä, pyhien pelastus on murtumaton ketju Jumalan suorittamasta ennaltamääräämisestä vanhurskauttamisen kautta pyhitykseen ja kirkastamiseen.

Vierailija
8/88 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun kuitenkin tulit tänne, niin haluatko vaikka että rukoillaan Jeesusta sinun puolestasi?

Vierailija
9/88 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ei ole, ei uskoon voi vain "tulla". Kaikki uskoontulot ovat itsepetosta ja johtuvat vain ihmisen halusta muuttaa elämäänsä.

Vierailija
10/88 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun kuitenkin tulit tänne, niin haluatko vaikka että rukoillaan Jeesusta sinun puolestasi?

Minulla on vahva kirous ja muitakin taikoja suojanani, ei hätää.

Ai niin: nuohan eivät ole totta eivätkä auta mutta nuo teidän juttunne ovat ja ne toimivat -eix niin? :D

Vierailija
11/88 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos ei ole, ei uskoon voi vain "tulla". Kaikki uskoontulot ovat itsepetosta ja johtuvat vain ihmisen halusta muuttaa elämäänsä.

Minulla on kokemus, jossa meni toisinpäin. Jumala auttoi kun elämä oli huonosti ja sitä kautta tuli usko ja toivo siihen että kaikki menee hyvin, ja myös muutokseen koska tiedän että Jumala on kanssani ja niin myös sinun kanssasi.

Vierailija
12/88 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta luopumuksen pitää ensin tulla...suuri luopumus....

Mutta ymmärrän ap mitä Tarkoitat.

Vierailija
13/88 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin: nuohan eivät ole totta eivätkä auta mutta nuo teidän juttunne ovat ja ne toimivat -eix niin? :D

Valo on pimeyttä voimakkaampi (kun sytytät lampun pimeään huoneeseen, tulee kokonaan valoisaa) ja Jumala on pahaa voimakkaampi.

Vierailija
14/88 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaan muistamme vielä ettei jeesus ole maallisen sionin maallinen kuningas vaan taivaallisen Isän ja Valtakunnan poika ja ettemme sodi maita ja mantuja vastaan mistään maallisesta.

Vierailija
15/88 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valo on pimeyttä voimakkaampi (kun sytytät lampun pimeään huoneeseen, tulee kokonaan valoisaa) ja Jumala on pahaa voimakkaampi.

Mutta koska jumalaa ei ole olemassa koko päättelyketju on silkkaa roskaa. :)

Vierailija
16/88 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... jos on vain täydellisen hyvää, niin sinne ei mikään paha pääse. Mutta 99,99 % uskovaisista ei ole täydellisen hyviä ja rakkaudessa täydelliset. Jos olisivat, olisivat he itse Jeesuksia tai Johannes Kastajia (vai ketkä kaikki nyt Jeesuksen tasolla ovat olleet).

Eli loogisen päättelyn tuloksena vain Jeesus itse ei voi luopua itsestään.

Vierailija
17/88 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kokemus, jossa meni toisinpäin. Jumala auttoi kun elämä oli huonosti ja sitä kautta tuli usko ja toivo siihen että kaikki menee hyvin, ja myös muutokseen koska tiedän että Jumala on kanssani ja niin myös sinun kanssasi.

Mistä sinä sen tiedät, että jumala auttoi? Ja mikä niistä jumalista sinua auttoi?

Vierailija
18/88 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä sen tiedät, että jumala auttoi? Ja mikä niistä jumalista sinua auttoi?

Uskon, että auttoi. Oli eräs hetki, sanoin vielä ääneen että ok, minä uskon. Se oli päätös. Ja päätös katsoa tämä loppuun, etsiä Jumalan tahtoa elämääni.

Vierailija
19/88 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan rehellisesti uskossa oleva ei voi olla noin totalitääri.

Jokainen menettää välillä uskonsa ja on hyvä pitää uskosta lomaa. Suurin osa kristityistä ei edes usko uskoonsa, vaan on tapakristittyjä. Tapakristittynä oleminen on tervein uskon muoto.

Kaikki mitä raamatussa on, sotii todellisuutta vastaan.

Ei kukaan aistejaan ja älyään käyttävä (jumala luonut) usko ihmetekoihin ja yliluonnollisiin tapahtumiin.

Raamatussa kerrotaan eläimistä jotka puhuu jne.

Täysin lorua juttua.

Vierailija
20/88 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta koska jumalaa ei ole olemassa koko päättelyketju on silkkaa roskaa. :)

Kenen aivoilla sinä luulet ajattelevasi?