Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minun pitäisi kuolla.

Vierailija
27.01.2019 |

Elämä on paskaa ja tämä maailma ei yksinkertaisesti sovi minulle. Olen hylkiö, joita kukaan ei hyväksy seuraansa ja olen siksi todella yksinäinen. Joskus saattaa mennä viikkokausia että en puhu kenenkään kanssa. Ainoa konsti päästä tästä paskasta eroon on kuolla ja toivoa, että seuraavassa elämässäni olisin onnellinen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tehnyt mitään asiantilan korjaamiseksi?

Vierailija
2/13 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen hylkiö. Olen aina ollut. Mutta kyllä se kuolema sieltä tulee ajallaan, en varsinkaan halua kuolla siksi että muut ihmiset eivät ota minua suosioonsa. Pitäkööt tunkkinsa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ymmärrän.

Mutta ota aikalisä ja kerro ikäsi tai muita taustoja?

Vierailija
4/13 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on paskaa ja tämä maailma ei yksinkertaisesti sovi minulle. Olen hylkiö, joita kukaan ei hyväksy seuraansa ja olen siksi todella yksinäinen. Joskus saattaa mennä viikkokausia että en puhu kenenkään kanssa. Ainoa konsti päästä tästä paskasta eroon on kuolla ja toivoa, että seuraavassa elämässäni olisin onnellinen.

Mutta sinä sovit maailmalle. Kun kerran jokatapuksessa kuolet niin mikset sitä ennen eläisi? Paskaa? No kuka sen helpon elämän kenellekään lupasikaan? Sitten otetaan paskaa vastaan kunnes se loppuu ja tulee muuta.

Vierailija
5/13 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. En jaksa nyt ikävä kyllä kirjoitella enempää. Toivon että jaksat ja selviät eteenpäin, kaikesta huolimatta. Tsemppiä!

Vierailija
6/13 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hylkiöitä on vaan kusipäitä jotka kertovat toisille niin mutta se ei pidä paikkaansa. Sitä ne haluavat juuri että olisitte näkymättömiä ja kuolisitte ehkä. Mutta älkääpä antako niin tapahtua. Järkätkää yllätyksiä:)

Vierailija
7/13 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko taas se sama joka meni perjantaina parvekkeelle nukkumaan ja kömpi sieltä vällyjen väliin ja aloitti lauantaina saman säälittävän ulinan?

Vierailija
8/13 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolemiseen ei ole mitään kiirettä.

Vierailija
9/13 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole hylkiöitä on vaan kusipäitä jotka kertovat toisille niin mutta se ei pidä paikkaansa. Sitä ne haluavat juuri että olisitte näkymättömiä ja kuolisitte ehkä. Mutta älkääpä antako niin tapahtua. Järkätkää yllätyksiä:)

Ap, muista tämä. Älä toivo itsellesi kuolemaa.

Tsemppiä!!!

Vierailija
10/13 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feeling same. Taidan kuitenkin pysytellä elossa loppuelämän, kun ei ole muutakaan tekemistä. . Aika menee vaan niin hitaasti,

Vierailija
11/13 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me kuollaan joskus, mutta jokiasella meistä on myös velkamme yhteiskunnelle maksettavana, joten ei ole lupaa poistua anniskeluravintolasta maksamatta. Ei se ilo ja onni sinua kotoa tule etsimään, vaan itse sen eteen täytyy tehdä töitä. Menet ulos ihmisten sekaan ja olet sosiaalinen. Kyllä sieltä kavereita löytyy.

Vierailija
12/13 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritähän pysyä hengissä. Minä olen monien mielestä täysi p a sk a. Ja ajattelinkin kostaa siten että pysyn hengissä ihan vaan niiden sanojien kiusaksi jos ei muuten.

Vierailija
13/13 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki me kuollaan joskus, mutta jokiasella meistä on myös velkamme yhteiskunnelle maksettavana, joten ei ole lupaa poistua anniskeluravintolasta maksamatta. Ei se ilo ja onni sinua kotoa tule etsimään, vaan itse sen eteen täytyy tehdä töitä. Menet ulos ihmisten sekaan ja olet sosiaalinen. Kyllä sieltä kavereita löytyy.

Kenelläkään ei ole mitään ”velkaa yhteiskunnalle”. Mene nyt helvetiin.