Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sellaisia asioita joita tatuoitu ei voi tehdä?

Vierailija
27.01.2019 |

Onko niitä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, seuraava kysymys.

Vierailija
2/16 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pääse Japanissa onseniin. Jää kylvyt kylpemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoito ja asiakaspalvelutehtäcät. Tatuoitu ei voi olla myyjä tai tarjoilija sillä muuten asiakkaat pelkäävät, samoin tatuoitu ei voi olla sairaanhoitaja sillä potilaat pelkäävät tai perhepäivähoitaja sillä lapset pelkäävät. Ihmisille on luontaista pelätä tatuointeja ja tatuoituja.

Vierailija
4/16 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
5/16 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnin ottamisen jälkeen ei voi neljään kuukauteen luovuttaa verta.

Vierailija
6/16 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatskat viestii huonosta itsetunnosta joten silloin saattaa jäädä duuni saamatta.

Vierailija
7/16 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin koen että ruoka jonka on laittanut kätensä tatuoinut kokki on jotenkin saastunutta ja epäpuhdasta, sellaisen ruuan syöminen jotenkin kuvottaa ja oksettaa. En pysty syömään.

Vierailija
8/16 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi esitellä puhdasta ihoa...

Vierailija
9/16 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Balettitanssija

Vierailija
10/16 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin koen että ruoka jonka on laittanut kätensä tatuoinut kokki on jotenkin saastunutta ja epäpuhdasta, sellaisen ruuan syöminen jotenkin kuvottaa ja oksettaa. En pysty syömään.

Miksi alapeukutatte? Olen tosissani, kerran kun luulin syöväni erittäin maukasta ja hyvää ruokaa mutta sitten kun näin ne kokin tatuoidut kädet minun oli pakko juosta vessaan oksentamaan.

Vierailija
11/16 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käy kauneusalan yrittäjillä, esim kampaajalla tai kosmetologilla jolla on näkyviä tatuointeja. En pääse yli iljettävästä huonon hygienian tunteesta. En kyllä palaa liikkeeseen myöskään jos huonaan tupakan hajun.

En palkkaisi näkyvästi tatuoitua asiakaspalvelua vaativaan työhön ollenkaan.

Vierailija
12/16 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut vastaan. Tatuoidut sairaanhoitajat ja tarjoilijat ovat nykyään tavallisia ainakin suuremmissa paikoissa. Oletko ajatellut kieltäytyä hoidosta jos joudut onnettomuuteen ja sinua kiiruhtavat paikkamaan tatuoidut lääkärit ja hoitajat? Japanilaiset osannevat erottaa yakuza-tatuoinnit länsimaisten tatskoista. Enkä kyllä muutenkaan ole menossa toiselle puolelle palloa kylpemään, joten miksi minun pitäisi välittää toisen kulttuurin tavoista? Paastoatko sinä Ramadanina koska Suomessakin muslimit tekevät niin ja heillä on raskaampaa nähdä sinun mässyttävän ruokaa ja juovan päiväsaikaan? Oletko muistanut käydä häpeämässä kumppaniasi muutaman kerran, koska moni romani noudattaa yhä sitä tapaa ihan täällä Suomessa? Jos et, niin miksi japanilaisten mielipiteet tatuoinneista ovat sinulle niin tärkeitä?

Vierailija
13/16 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pääse lentoemännäksi.

Vierailija
14/16 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennä Japanissa kylpylään

Vierailija
15/16 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pääse lentoemännäksi.

Pääsee jos ei ole näkyviä tatuointeja.

Vierailija
16/16 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tullut vastaan. Tatuoidut sairaanhoitajat ja tarjoilijat ovat nykyään tavallisia ainakin suuremmissa paikoissa. Oletko ajatellut kieltäytyä hoidosta jos joudut onnettomuuteen ja sinua kiiruhtavat paikkamaan tatuoidut lääkärit ja hoitajat? Japanilaiset osannevat erottaa yakuza-tatuoinnit länsimaisten tatskoista. Enkä kyllä muutenkaan ole menossa toiselle puolelle palloa kylpemään, joten miksi minun pitäisi välittää toisen kulttuurin tavoista? Paastoatko sinä Ramadanina koska Suomessakin muslimit tekevät niin ja heillä on raskaampaa nähdä sinun mässyttävän ruokaa ja juovan päiväsaikaan? Oletko muistanut käydä häpeämässä kumppaniasi muutaman kerran, koska moni romani noudattaa yhä sitä tapaa ihan täällä Suomessa? Jos et, niin miksi japanilaisten mielipiteet tatuoinneista ovat sinulle niin tärkeitä?

Menipäs sinulla tunteisiin. Ole ihan rauhassa tatuointiesi kanssa.