Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juoksin tänään 10 kilometrin lenkin, vaikka olen huomattavasti ylipainoinen

Vierailija
29.08.2024 |

Ylipainoisellakin voi olla hyvä kunto.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu 

Vierailija
2/15 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en syö karkkia, sipsiä, enkä pikaruokaa.  Miksi sitten olen ylipainoinen?  Keho nyt on vain päättänyt jumahtaa tiettyyn painoon ja laihtuakseni pitäisi olla melkein täysin syömättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tosi jees! Tämän palstan mammat juoksee jopa maratonia ylipainoisena.

Jotkut on parhaassa kunnossa, kävelevät 10km/h

Vierailija
4/15 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja en syö karkkia, sipsiä, enkä pikaruokaa.  Miksi sitten olen ylipainoinen?  Keho nyt on vain päättänyt jumahtaa tiettyyn painoon ja laihtuakseni pitäisi olla melkein täysin syömättä.

Näinhän se on. Jospa liikkuisit enemmän.

Vierailija
5/15 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenasin juoksumatolla joskus. Aluksi en jaksanut pitkään juosta mutta kuukausien jälkeen juoksin jo puoli tuntia ja sitten 50 minuuttia putkeen. Olin 87 kg mies silloin ja olen nyt 90 kg.

Vierailija
6/15 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin voit olla hyväkuntoinen ylipainoinen. Se tarkoittaa, että elät huomattavasti pidempään kuin huonokuntoinen ylipainoinen, ja toimintakykysi voi vanhana säilyä hämmästyttävän hyvin hoikempiinkin verrattuna.

Vierailija
7/15 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus. Keho ei jymähdä mihinkään painoon ellei ole joku aineenvaihduntasairaus tai kortisonilääkitys. Jos kulutat enemmän kun syöt niin paino laskee. Olen itse just pudottanut normaalipainon sisällä 5kg, kun alkoi housut puristamaan ja yllättäen sitä tulee syötyä ihan turhia kaloreita kun lähtee oikein tarkastelemaan.

Vierailija
8/15 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei näin ylipainoisena kestä polvet yhtään juoksuaskelia. 

Vierailija
9/15 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sie, ite ehkä just just pystyisin, en oo kokeillut pitkään aikaan. T. laiha läski.

Vierailija
10/15 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei näin ylipainoisena kestä polvet yhtään juoksuaskelia. 

Polvet kestää kyllä, jos niissä on tarpeeksi vahvat lihakset. Ensin treenaamaan reisilihaksia vaikka pyöräilemällä.

Vierailija
11/15 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jessus. Keho ei jymähdä mihinkään painoon ellei ole joku aineenvaihduntasairaus tai kortisonilääkitys. Jos kulutat enemmän kun syöt niin paino laskee. Olen itse just pudottanut normaalipainon sisällä 5kg, kun alkoi housut puristamaan ja yllättäen sitä tulee syötyä ihan turhia kaloreita kun lähtee oikein tarkastelemaan.

Minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta. ap

Vierailija
12/15 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, mä en jaksa vielä juosta kuin muutamia lampputolppien välejä. Tänään meni varmaan 5-7 kpl yhteensä 3 km lenkillä. BMI 26 ja astma perussairautena

Vierailija
13/15 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin tänään 3,5 kilometrin lenkin ja olen vain normiläski, en huomattavan ylipainoinen. Kunto on kyllä huono ja huippasi koko ajan. Kymmenen kiloa vielä ja olen normaalipainossa, kiitos Rybelsuksen.

Vierailija
14/15 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelin tänään 3,5 kilometrin lenkin ja olen vain normiläski, en huomattavan ylipainoinen. Kunto on kyllä huono ja huippasi koko ajan. Kymmenen kiloa vielä ja olen normaalipainossa, kiitos Rybelsuksen.

Kymmenen kiloa mullakin vielä matkaa, -20kg takana. Olen kyllä ihan kohtuu hyvässä kunnossa, kävelen kovaa vauhtia vaivatta 6-7 km, pyöräilen parikymmentä km ja sen päälle vielä salitreeni. Kiitos semaglutidi. 

Vierailija
15/15 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap pistää vielä rokavalionkin kuntoon niin ei kauaa ole ylipainoinen kun juoksee tuommoisia lenkkejä.