Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noin 170cm naiset

Vierailija
27.01.2019 |

Oletteko mielestänne pitkiä vai lyhyitä? Tai olisitteko mielummin lyhyempiä vai pidempiä?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtääkseni hieman keskivertoa pidempi eli 169 cm ja se on ihan ok.

Vierailija
42/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se varmaan kauheeta olla ihmisen kokoinen!

t. 158 cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon 169,8. Joskus tuntuu siltä että vain pienet ja söpöt tai pitkät ja näyttävät naiset saavat huomiota ja itse en ole kumpaakaan. Melko keskimittainen olen alle kolmekymppiseksi. Mielummin ottaisin lisää pituutta, jos se ei tarkoita että samalla tulee lisää leveyttä.

No minulla taas täysin päinvastainen kokemus. Huomaan että vain keskipituisilla ja lyhyillä naisilla on vientiä. Itseäni ei kukaan lähesty baarissa (olen 175 cm pitkä ja jalassa korkkarit ->185-190 cm), tai jos lähestyy niin se tapahtuu aina silloin kuin olen istumassa. Ja melkein aina mieheltä pääsee pelästynyt parahdus kun nousenkin seisomaan ja tajuaa millainen "jätti" olenkin... On kyllä joskus itkut päässyt illan päätteeksi niiden reaktioiden taki, mutta rakastan korkokenkiä ja niiden käyttöä en lopeta.

Se aiemminkin vastannut 175 cm pitkä nuori nainen

Älä nyt oikeasti viitsi. 175 ei ole sellainen pituus joka herättäisi mitään erityistä huomiota. Ei edes minkäänlaiset korkkarit jalassa.

Eikös tuo sama tyyppi ole täällä ennenkin provonnut millainen helvetti 175 cm naisen elämä on.

Provonnut? Kerroin vaan omasta elämästäni kokemuksia. Tää nyt vaan inhottavasti sattuu olemaan mulle todellisuutta, miten et sitä pysty käsittämään? Ja joo tää on mulle ehkä arka aihe, koska myös minua on kiusattu pituuteni takia aikoinaan koulussa paljon. Tietenkin nyt kun ikää alkaa lähestymään kolmeakymppiä, niin kaikkein k.päisimmät kommentit ovat jääneet historiaan, mutta naaman valahtamisia ei useimmat miehet ole peitelleet.

Vierailija
44/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

172. Tämä on oikein hyvä. Olen pitkien ihmisten perheestä se lyhyin:)

Vierailija
45/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on hyvä, mutta jos pakko olisi vaihtaa pituus, niin mieluummin pidempi.

Vierailija
46/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

173 cm, keskimittaa pidempi, mutta mielelläni olisin vielä pidempi, alle 180 cm kuitenkin.

Vierailija
47/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 173 cm. Pidän itseäni tosi pitkänä. Perheenjäseneni, tuttavani ja työtoverini ovat minua selkeästi lyhyempiä (paitsi miehet saman pituisia). Nuorempana sain jatkuvasti kuulla kauhisteluja siitä, kuinka pitkä olen. Nykyisinkin pituuteni usein noteerataan ehkä neutraaleiksi tarkoitetuilla kommenteilla, jotka kuitenkin satuttavat. Käyttäisin mielelläni noin 5-7 cm korkoja, mutta nolottaa olla vieläkin pitempi, joten käytän matalia kenkiä, jotka mielestäni ovat rumia. Vaikutelmaa pituudestani kai lisää se, että minulla on tosi pitkät jalat. Sopivan mittaisia vaatteita on vaikea löytää. Nuorempana käytin väljiä vaatteita ja yritin kulkea hieman polvet koukussa, jotta näyttäisin lyhyemmälle. Nykyisin kuitenkin kävelen ryhdikkäästi ja toivon, etten näyttäisi liikaa lipputangolta. Mieluiten olisin 168 cm pitkä.

Vierailija
48/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

175cm ja just täydellinen. käytän korkkareita ja vientiä riittää aina.edelleenkin vaikka naimisissa.

Ja annatko viedä?

Vierailija
49/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hieman keskivertoa pitempi, 171 cm ja tykkään olla pitkä. Käytän usein korkkareita joiden kanssa olen 180 cm.

Vierailija
50/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa provoilua. Oikeasti yli 170 senttisten naisten on vaikea löytää miestä, varsinkin jos käyttää 10+ cm korkoja. "Haluaisin olla vieläkin pidempi..." Justjoo. :D

Vierailija
51/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 171 cm pitkä ja koen olevani keskimittainen. Ehkä tähän vaikuttaa sekin, että olen hoikka ja sirorakenteinen muuten.

Vierailija
52/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon 169,8. Joskus tuntuu siltä että vain pienet ja söpöt tai pitkät ja näyttävät naiset saavat huomiota ja itse en ole kumpaakaan. Melko keskimittainen olen alle kolmekymppiseksi. Mielummin ottaisin lisää pituutta, jos se ei tarkoita että samalla tulee lisää leveyttä.

No minulla taas täysin päinvastainen kokemus. Huomaan että vain keskipituisilla ja lyhyillä naisilla on vientiä. Itseäni ei kukaan lähesty baarissa (olen 175 cm pitkä ja jalassa korkkarit ->185-190 cm), tai jos lähestyy niin se tapahtuu aina silloin kuin olen istumassa. Ja melkein aina mieheltä pääsee pelästynyt parahdus kun nousenkin seisomaan ja tajuaa millainen "jätti" olenkin... On kyllä joskus itkut päässyt illan päätteeksi niiden reaktioiden taki, mutta rakastan korkokenkiä ja niiden käyttöä en lopeta.

Se aiemminkin vastannut 175 cm pitkä nuori nainen

Eiköhän se ole jokin muu seikka ulkonäössäsi kuin tuo pituus, jonka vuoksi ei lähestytä baarissa.

Minä olen 176cm nainen ja aina on vientiä ollut. Eikä tarvitse olla edes mitään pitkiä miehiä jotka lähestyy, vaan lyhyitäkin tulee paljon. Olen seurustellutkin muutamasti n. 170cm miesten kanssa, eikä heitä ole häirinnyt minun pituuteni tai toisinpäin.

Vierailija
53/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170 cm, ihan ok pituus mutta voisin olla vähän pidempikin. Joku 175 cm olisi hyvä

Vierailija
54/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan keskimittaiseksi tunnen itseni 170-senttisenä, vaikka tilastollisesti suomalaisnaiset ovat keskimäärin vähän kai lyhyempiä. Nuorena minua sanottiin pitkäksi, mutta olenkin syntynyt 60-luvulla.

Lyhyeksi tunnen itseni muun perheen kanssa, tytär on 184, poika 194 ja mies 196 cm. Pyydän apua kun ylähyllyltä pitää ottaa jotain, itse en yllä😊

Vierailija
55/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 169 ja mielestäni keskipituinen. Mielelläni olisin vähän pitempi, koska tunnen itseni sisäisesti pitkäksi ja laihaksi (mutta en ole)!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän