Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noin 170cm naiset

Vierailija
27.01.2019 |

Oletteko mielestänne pitkiä vai lyhyitä? Tai olisitteko mielummin lyhyempiä vai pidempiä?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 169,8. Joskus tuntuu siltä että vain pienet ja söpöt tai pitkät ja näyttävät naiset saavat huomiota ja itse en ole kumpaakaan. Melko keskimittainen olen alle kolmekymppiseksi. Mielummin ottaisin lisää pituutta, jos se ei tarkoita että samalla tulee lisää leveyttä.

Vierailija
22/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

170 tasan on pituus. Ikinä en on ole oikein osannut ajatella että olisin liian pitkä. Harvoin myöskään että olisin liian lyhyt. Mieheni on 186, eli en kyllä lyhyempi haluaisi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 169,8. Joskus tuntuu siltä että vain pienet ja söpöt tai pitkät ja näyttävät naiset saavat huomiota ja itse en ole kumpaakaan. Melko keskimittainen olen alle kolmekymppiseksi. Mielummin ottaisin lisää pituutta, jos se ei tarkoita että samalla tulee lisää leveyttä.

No minulla taas täysin päinvastainen kokemus. Huomaan että vain keskipituisilla ja lyhyillä naisilla on vientiä. Itseäni ei kukaan lähesty baarissa (olen 175 cm pitkä ja jalassa korkkarit ->185-190 cm), tai jos lähestyy niin se tapahtuu aina silloin kuin olen istumassa. Ja melkein aina mieheltä pääsee pelästynyt parahdus kun nousenkin seisomaan ja tajuaa millainen "jätti" olenkin... On kyllä joskus itkut päässyt illan päätteeksi niiden reaktioiden taki, mutta rakastan korkokenkiä ja niiden käyttöä en lopeta.

Se aiemminkin vastannut 175 cm pitkä nuori nainen

Vierailija
24/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 172cm. Koen itseni enemmän pitkäksi kuin keskipituiseksi. Tyytyväinen kehooni ja mittoihini.

Vierailija
25/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minulla taas täysin päinvastainen kokemus. Huomaan että vain keskipituisilla ja lyhyillä naisilla on vientiä. Itseäni ei kukaan lähesty baarissa (olen 175 cm pitkä ja jalassa korkkarit ->185-190 cm), tai jos lähestyy niin se tapahtuu aina silloin kuin olen istumassa. Ja melkein aina mieheltä pääsee pelästynyt parahdus kun nousenkin seisomaan ja tajuaa millainen "jätti" olenkin... On kyllä joskus itkut päässyt illan päätteeksi niiden reaktioiden taki, mutta rakastan korkokenkiä ja niiden käyttöä en lopeta.

Taidat olla 175 cm lyhyt vanha mies.

Vierailija
26/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Olen 172cm enkä juuri noiden reaktioiden takia käytä korkkareita, vaikka ne kauniita ovatkin.

Vierailija
27/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt oikeasti viitsi. 175 ei ole sellainen pituus joka herättäisi mitään erityistä huomiota. Ei edes minkäänlaiset korkkarit jalassa.

Vierailija
28/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ongelma, että vaatekoko 36 ja jopa 38 tuntuu monessa merkissä olevan tarkoitettu jollekin 165 senttisille... jää hihat ja lahkeet lyhyiksi. 

Vierailija
29/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 176cm. Koen itseni liian pitkäksi, ja siksi sen pitää mielestäni olla uusi sukupuoli.

Vierailija
30/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt oikeasti viitsi. 175 ei ole sellainen pituus joka herättäisi mitään erityistä huomiota. Ei edes minkäänlaiset korkkarit jalassa.

Eikös tuo sama tyyppi ole täällä ennenkin provonnut millainen helvetti 175 cm naisen elämä on.

Vierailija
31/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas, että naisetkin jo kokevat itseään riittämättömän pitkiksi 168-172 cm mittaisina. Voitte kuvitella mitä sen mittaiset miehet ajattelee. Itse 174cm ja no niin ei tarvinne edes sanoa mitään.

Vierailija
32/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin koulussa ja kiusattiin pituudesta niin olin todella itsetuhoinen ja mietin meneväni leikkaukseen, jonka olin Simpsoneista katsonut. Moe oli siis löytänyt ja rakastunut kääpiönaiseen ja oli menossa leikkaaman itsensä lyhyemmäksi. Ei tätä kuitenkaan tehnyt, kun nainen koki, että Moe ei arvosta häntä sellaisena kuin on. Harkitsin kuoleemakin tuolloin. Nyt olen päässyt eroon kiusaajista ja oppinut rakastamaan itseäni pituuteni kanssa.

Vierailija
33/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 171cm ja sinänsä ihan tyytyväinen pituuteeni. Kaverit ovat monen mittaisia, joten ei tule liian pitkä tai lyhyt -oloa.

Perheestäni olen ylivoimaisesti lyhin ja koin aina alemmuutta siitä, jonkinlaista vähättelyä ja pilkaakin "Maija on meidän kitukasvuinen" ... Pikkuveli 195cm, pikkusisko 180cm ja vanhemmat 181 ja 189cm.

Vierailija
34/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas, että naisetkin jo kokevat itseään riittämättömän pitkiksi 168-172 cm mittaisina. Voitte kuvitella mitä sen mittaiset miehet ajattelee. Itse 174cm ja no niin ei tarvinne edes sanoa mitään.

Se että on alle ideaalimita ei tarkoita riittämättömän pitkää.

Vierailija
35/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tämmöne keskipitunen, oon oikeen tyytyväinen.

Vierailija
36/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170cm enkä koe itseäni erityisen pitkäksi. Jos voisin, niin olisin 10cm pidempi, jotta pääsisin malliksi.

Vierailija
37/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

175cm ja just täydellinen. käytän korkkareita ja vientiä riittää aina.edelleenkin vaikka naimisissa.

Vierailija
38/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hivenen keskimääräistä pidempi. 

Vierailija
39/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten keskipituudet näyttäisi olevan pyöristettynä: 166 cm naiset ja 180 cm miehet. Itse vastaan jotakuinkin naisten keskipituutta. Miehen ei tarvitse olla keskimittaa pidempi ja kelpaa hieman keskimitan allekin. Itseäni lyhyemmän kanssa en mielellään seurustelisi. 

Tuo ei pidä paikkansa. Kyllä sinä minun kanssa seurustelisit. En vaan anna siihen mahdollisuutta. Muutenkin minulle sallitaan ihan kaikki asiat. Naiset tekee minun kanssa aina poikkeuksen. En voi sille mitään.

Olen lahjapalkinto poitsuli.

T: Lahjapalkintopoitsuliini

Vierailija
40/55 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170 ja normaalivartaloinen. Tyytyväinen olen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi