Kuinka törkeää on lähteä suhteessa ollessaan yksin lomalle?
Tuore suhde. Hirveästi riitoja siksi, että miehen mielestä minulla ei ole hänelle aikaa. Ahdistaa. Tekisi mieli vain ottaa äkkilähtö ja sanoa miehelle lähteneeni selvittämään päätäni. Kuinka törkeää tällainen käytös mielestäsi on?
Olen siis ihan loppu ja voin tehdä töitä eräänkin. Tarvitsisin aikaa selvitellä päätäni.
Kommentit (22)
Hirveisiin riitoihin tuoreessa suhteessa ja suhteissa ylipäätään en ota kantaa, mutta;
Minä matkustelen muutaman kerran vuodessa ulkomaille ilman miestä sekä kotimaassa samaten muutama miniloma vuodessa.
Miehellä harrastus jossa hän on kiinni tosi tiukasti helmikuulta elokuulle. Lisäksi hän ei tykkää matkustella muuta kuin ehkä kerran vuodessa tai kahdessa. Silloin mennään kahdestaan. Lisäksi aina joku koko perheen viikonloppuloma kylpylässä tms.
Eli kyllä, aikuinen ihminen saa matkailla ihan vapaasti kun mieli tekee.
Tuore suhde ja hirveästi riitoja? Eikö yhtään kellot soi päässä, mikä johtopäätös tuosta kannattaisi vetää? Tuossa vaiheessa suhdetta pitäisi olla head over heels rakastunut tai ainakin ihastunut molemmin puolin. Mitä järkeä syventää sitoutumista jos alusta alkaen menee huonosti?