Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka törkeää on lähteä suhteessa ollessaan yksin lomalle?

Vierailija
27.01.2019 |

Tuore suhde. Hirveästi riitoja siksi, että miehen mielestä minulla ei ole hänelle aikaa. Ahdistaa. Tekisi mieli vain ottaa äkkilähtö ja sanoa miehelle lähteneeni selvittämään päätäni. Kuinka törkeää tällainen käytös mielestäsi on?

Olen siis ihan loppu ja voin tehdä töitä eräänkin. Tarvitsisin aikaa selvitellä päätäni.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun lähdet, sinulla on siihen oikeus, kun ei huollettaviakaan ole.  Jos miesystävä tästä peruuttamattomasti hermostuu niin joutaakin eriteille.

Vierailija
2/22 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei yhtään törkeää. Ihan tavallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi sellaisessa suhteessa, missä tulee hirveitä riitoja yhtään mistään. Ja jos haluan lähteä yksin lomalle, se on minun oikeuteni, eikä siinä ole mitään riitelemistä.

Vierailija
4/22 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään törkeää ole. Ette vain selvästikään sovi yhteen, kun mies sinua haluaa noin kontrolloida. 

Vierailija
5/22 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta teidän hommasta tule ikinä mitään, kyllä, itse matkustan kyllä ja en tarvi miestä mukaan joka reissulle

Vierailija
6/22 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän palstamammojen mielestä mies saa tavata kavereitaankaan uutena vuotena, niin miksi naisilla onkin yhtäkkiä oikeus reissata rahoja hassaten ympäri maailmaa? 

Vierailija
7/22 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollenkaan, itse olen matkaillut paljon yksin tai perheen/ystävieni kanssa kun kihlatullani ei ole ollut varaa. Hän kuluttaa omat rahansa mieluummin muuhun tekemiseen, minä matkailuun, joten lomille lähden ilman häntä.

Vierailija
8/22 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on juuri nyt yksin lomalla kaukomailla. Lähes joka talvi on käynyt yksin. Introvertti näet. Kesällä hänen on vaikea töiden vuoksi lähteä.  Maailman 7 ihmettä taitaa olla koossa. Ja suhteemme on kestänyt yli 20 vuotta. Joskus menemme toki yhdessäkin. 

Vierailija
9/22 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimoni lähti ensimmäisenä hääpäivänämme lomalle yksin. Korjaan, ex-vaimo.

Vierailija
10/22 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua ei ilmeisesti kiinnosta yhtään, miksi miestä ahdistaa kun sinulla ei ole hänelle (hänen mielestään) aikaa. Syy ei kiinnosta sinua vaan haluat vain pois. Jos itselläni olisi tuollaiset fiilikset, eiköhän juttu olisi siinä. Jos kumppani on tärkeä, silloin haluaa tietää miksi hänellä on paha olo.

Vierailija
11/22 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette edes asu yhdessä niin toisella ei kyllä ole nokan koputtamista. Toki mikäli kumppani valitsisi jonkin sellaisen maan, jossa käyntiin liittyy stereotypioita kuten miehillä Thaimaa ja naisilla Gambia niin kumppanilla olisi aihetta miettiä matkan motiivia. Rankka suhde teillä tulossa jos mies haluaa olla koko ajan iholla ja itse haluat tilaa hengittää.

Vierailija
12/22 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia lähteä yksin tai kaverien kanssa, kunhan lomailee myös puolison/perheen kanssa. Teidän tapauksessa teillä tuntuu olevan ongelmia, joita lomailu yksin varmaan kärjistäisi. Mutta jos koet tarvitsevasi lomaa niin lähde ihmeessä, ei siinä mitään väärää ole.

Vierailija
13/22 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän palstamammojen mielestä mies saa tavata kavereitaankaan uutena vuotena, niin miksi naisilla onkin yhtäkkiä oikeus reissata rahoja hassaten ympäri maailmaa? 

Mitä se kenellekään kuuluu mihin nainen rahansa hassaa?

Vierailija
14/22 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitähän ihmettä? Tämä siitä seuraa, kun hypitään päätä pahkaa suhteesta toiseen ilman että opetellaan olemaan lainkaan yksin. Suurin osa ihmisistä läheisriippuvaisia, ja on suhteessa vain suhteen itsensä takia. Ei siksi, että on löytänyt rinnalleen upean ihmisen.

Vierailija
15/22 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa ei yksin lomailussa ole mitään väärää. Jos olisi pieniä lapsia pitäisin tuollaista ex tempore ja neuvottelematta -lähtemistä epäreiluna kumppania kohtaan (eri asia jos sovitaan yhteisymmärryksessä), samoin jos matka osuisi jonkun merkittävän ajankohdan päälle (esim. joku merkkipäivä, muuttopäivä, tms).

Vierailija
16/22 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta yksin matkustelu on täysin ok, parisuhdestatuksesta riippumatta. Toki jos olisin suhteessa niin valitsisin yksinmatkailukohteeksi jonkun sellaisen joka on itselle tärkeä muttei ehkä puolisoa niin kiinnosta. Jos varaisin yksin liput hänen unelmakohteeseensa niin voisi jo mennä vähän kettuilun puolelle...

Nuo sinun matkasuunnitelmasi kuulostavat kyllä enemmänkin vähän sellaiselta mielenosoitusmatkalta, että ei väliä minne mennään kunhan vaan näin statementtina pääsen pois sinun luota. Vai tulkitsenko aloitusviestin väärin?

Vierailija
17/22 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuore suhde. Hirveästi riitoja siksi, että miehen mielestä minulla ei ole hänelle aikaa. Ahdistaa. Tekisi mieli vain ottaa äkkilähtö ja sanoa miehelle lähteneeni selvittämään päätäni. Kuinka törkeää tällainen käytös mielestäsi on?

Olen siis ihan loppu ja voin tehdä töitä eräänkin. Tarvitsisin aikaa selvitellä päätäni.

Useita hirveitä riitoja miehen omistushalusta johtuen, vaikka suhde on tuore?

Ei tule suhde toimimaan ellei mies todellakin muutu pian ellei samantien! Istuta mies alas ja sano, että "realiteetit on tässä ja tuo riitelevä urputtaminen käy hermoille jo näin pian, mikä ei ole normaalia".

Niin, ja lähde sille matkalle. Hyvää oppia miehelle siitä, että ei voi menemisiäsi määräillä. Voihan se olla, että tuon matkan aikana hän ymmärtää ainakin yrittää muuttaa käytöstänsä. Mutta vaikeaa se tulee olemaan, jos tuollaisista asioista riidellään kunnolla jo heti suhteen alussa. Mies on ilmeisen takertuvaa sorttia, kenties myös mustasukkainen...?

M49

Vierailija
18/22 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se kenellekään kuuluu mihin nainen rahansa hassaa?

Miehen rahat on kuitenkin aina yhteisiä ja naiset jankkaa elatusvelvollisuudesta? 

Vierailija
19/22 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin voi lähteä yksin lomalle.

Vierailija
20/22 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan eri asia. Mies tapaa kavereitaanihan silkkaa itsekkyyttään. Nainen lähtee yksin lomalle saadakseen omaa aikaa, tuulettaakseen ajatuksiaan ja ehkä pienen oikeutetun lomaromanssin vuoksi. Naisella on oikeus tuntea olevansa haluttu muidenkin kuin oman miehen silmissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi