Mikä on tylsin maa ikinä?
Kommentit (60)
Dont come up with these kämäräinen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se Suomi on.
Maaseudulla on tosi vinkeitä ihmisiä, ja muutenkin mukavaa porukkaa. Ylen tylsäksi Suomen tekee nämä pääkaupunkiseutulaiset muoviset "ihmiset", joissa on pelkkää tyhjää sisältä, ja ulkokuorikin kopsittu netistä ja televisiosta. Ei mitään omaa, ei juuria, ei sisältöä, ja kaikki toistensa kopioita. Kun olet tavannut yhden, olet tavannut ne kaikki.
Narkkareista ja ulkkareista saa jännitystä, jos ottaa sopivan pienen aseen, ja menee heidän metsästysmailleen vähän pakkaa sekoittamaan, mutta ainakin Helsingissä miliisit yrittävät estää moisen jännityksen etsimisen keinolla millä hyvänsä. Eli sekin on jännittävintä lähinnä siinä mielessä, pääseekö oikeaan toimintaan mukaan, vai nappaako miliisit nukkumaan Kisahallin putkaan.
Tulisipa sade, joka pyyhkisi moskan kadulta, ja nämä muovi-ihmiset Siperiaan tai Afrikkaan. Saisi hyvän reality-sarjan, jos lähettäisi heidät tusinan satseissa, ja vain yksi päästettäisiin takaisin kunnon Battle Royalen jälkeen!
Sitä odotellessa, hyvää alkavaa viikkoa tätä lukeville oikeille ihmisille!
Olen löytänyt vihdoinkin suomalaisen joka osaa ajatella. Kiitos mahtava kommentti!
Mulle on tullut suomalaisista (kaupunkilaisista) aina mieleen joku dystopia elokuvan ihmiset. Ei kulttuuria ei mitään juuria kuten sanoit. Mietin monta kertaa ketä nämä ihmiset on? Mikä heidän tarina on muuta kuin käydä töissä ja vetää viikonloppuna kännit harrastaen holtitonta seksiä. Suomessa kun elää on koko ajan hieman epätodellinen olo. Onko tämä kaikki vain outoa unta? Ketä me olemme oikeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se Suomi on.
Maaseudulla on tosi vinkeitä ihmisiä, ja muutenkin mukavaa porukkaa. Ylen tylsäksi Suomen tekee nämä pääkaupunkiseutulaiset muoviset "ihmiset", joissa on pelkkää tyhjää sisältä, ja ulkokuorikin kopsittu netistä ja televisiosta. Ei mitään omaa, ei juuria, ei sisältöä, ja kaikki toistensa kopioita. Kun olet tavannut yhden, olet tavannut ne kaikki.
Narkkareista ja ulkkareista saa jännitystä, jos ottaa sopivan pienen aseen, ja menee heidän metsästysmailleen vähän pakkaa sekoittamaan, mutta ainakin Helsingissä miliisit yrittävät estää moisen jännityksen etsimisen keinolla millä hyvänsä. Eli sekin on jännittävintä lähinnä siinä mielessä, pääseekö oikeaan toimintaan mukaan, vai nappaako miliisit nukkumaan Kisahallin putkaan.
Tulisipa sade, joka pyyhkisi moskan kadulta, ja nämä muovi-ihmiset Siperiaan tai Afrikkaan. Saisi hyvän reality-sarjan, jos lähettäisi heidät tusinan satseissa, ja vain yksi päästettäisiin takaisin kunnon Battle Royalen jälkeen!
Olen löytänyt vihdoinkin suomalaisen joka osaa ajatella. Kiitos mahtava kommentti!
Mulle on tullut suomalaisista (kaupunkilaisista) aina mieleen joku dystopia elokuvan ihmiset. Ei kulttuuria ei mitään juuria kuten sanoit. Mietin monta kertaa ketä nämä ihmiset on? Mikä heidän tarina on muuta kuin käydä töissä ja vetää viikonloppuna kännit harrastaen holtitonta seksiä. Suomessa kun elää on koko ajan hieman epätodellinen olo. Onko tämä kaikki vain outoa unta? Ketä me olemme oikeen?
En minä ainakaan tunne ketään, joka harrastaisi holtitonta seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se Suomi on.
En minä ainakaan tunne ketään, joka harrastaisi holtitonta seksiä.
Olet hyvässä seurassa sitten.
Jaa. En tiedä. Ehkä joku Liettua? On tunnettu maailmalla ei-mistään. Pieni ja köyhä maa. Ei pärjää juurikaan euroviisuissa eikä kai missää urheilussakaan.
65y54 kirjoitti:
Jaa. En tiedä. Ehkä joku Liettua? On tunnettu maailmalla ei-mistään. Pieni ja köyhä maa. Ei pärjää juurikaan euroviisuissa eikä kai missää urheilussakaan.
Koripallossa saman tasoinen kuin Suomi jääkiekossa.
65y54 kirjoitti:
Liettualla on pitkä ja kiehtova suurvaltahistoria
Niistä missä olen käynyt, niin Ranska.
Pikemminkin ehkä tympeä.
Saksa on tylsä.
En ole vielä tähän mennessä käynyt yhdessäkään tylsässä maasa. Ehkä enemmän kiinni tavasta, jolla näkee maailman, kuin siitä, että jossakin kokonaisessa maassa voisi olla vaan ja ainoastaan tylsää. Mulla ei ole koskaan tylsää missään.
Vierailija kirjoitti:
Suomi.
''No country of easy smiles''
Anthony Bourdain
Tässä yhteydessä ei päde tuo lause. Tuosta pitää olla ylpeitä. Suomalaiset ei turhia hymyile. Hymy pitää ansaita, eikä niitä jaella potaskan jauhajille.
Vierailija kirjoitti:
Entäs ne maat, joissa on alkoholi, musiikki ja viihde kielletty. Vapaasta pukeutumisesta puhumattakaan.
Ja kaikissa silti on musiikkia, alkoholia ja viihdettä. Hyvin olen Lähi-idässäkin viihtynyt. Sitä kun tutustuu paikallisiin, niin missään ei ole tylsää. No, ehkä Belgiassa.
Oletteko unohtaneet Ruotsin? Todella epäystävällisiä, ainakin pohjoisessa. Ei mitään kiinnostavaa missään.
Mitä vikaa on tylsyydessä? Menkää Jemeniin jos jännitystä kaipaatte.
Oman kokemukseni mukaan Belgia on turistille tylsä, Ruotsi on yöelämältään tylsin.
Suomi saa olla vaikka kaikkein tylsin maa millä tahansa listoilla, itse olen tosi onnellinen että saan asua tylsäksi rankatussa maassa! Sehän tarkoittaa, että paljon mitään ei tapahdu ja saa siis keskittyä omaan elämäänsä eikä mihinkään katastrofeihin.
1. Puola
2. Dubai (AE)
3. Thaimaa (siellä ei ole minulle mitään, okei, tykkään uimisesta, mutta en tykkää likaisesta vedestä/meduusoista/liian lämpimästä vedestä)
Yea! Lets change the school this school sucks!