Tein humalassa profiilin Eliittikumppaniin...
Ja olen äärimmäisen pettynyt. Okei, en tiedä mitä oikein odotin mutta...
Nukkavieruja, keski-ikäisiä miehiä. Kuvat kaikkea muuta kuin edustavat. Viestit vilisevät kirjoitusvirheitä eikä yhdyssanojakaan osata.
Eipä oikeastaan eroa Tinderistä.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Nukkavieruja, keski-ikäisiä miehiä. Kuvat kaikkea muuta kuin edustavat. Viestit vilisevät kirjoitusvirheitä eikä yhdyssanojakaan osata.
Ehkä hekin ovat tehneet profiilinsa humalassa.
Kuulin tämän saman arvion ystävältäni ja olin hämmentynyt. Eli ei tarvitse tuhlata rahojaan...
Ymmärrän että jossain kehä3 ulkopuolella missä susia ja karhuja enemmän kuin ihmisiä käytetään nettideittiä, mutta notmaalin ihmisen luulisi osaavan sanoa hei ihan kenelle tahansa kiinnostavalle ihmiselle missä tahansa.
Nettideittaajat ovat yleensä aina sisäänpäinkääntyneitä huonogeenisiä narsistipelkureita:)
En pidä kovin tasokkaana tai houkuttelevana naistakaan, joka laadiskelee deittiprofiileja humalassa. Eli ehkä olet ihan oikeassa paikassa?
t. Mies
Mikä tuosta Eliittikumppanista tekee edes eliitin? Muistaakseni ei ole esim. koulutusvaatimuksia. Kukinhan kokee olevansa itse aina sitä eliittiä...
Vierailija kirjoitti:
En pidä kovin tasokkaana tai houkuttelevana naistakaan, joka laadiskelee deittiprofiileja humalassa. Eli ehkä olet ihan oikeassa paikassa?
t. Mies
Ei, vaan ap yrittää antaa ymmärtää, ettei selvin päin olisi mennyt tekemään profiilia ja yrittämään nettideittejä eliittikumppanista. Kännissä nyt tulee mieleen kokeilla kaikenlaista.
Siis ei kai kukaan sentään vinguta korttia tuollaisessa?
Miten jaksoit? Mulle se oli selvinpäin hieman tuskallista. Varmaan 40 kysymystä.
Mikä on netin paras saitti kumppanin löytämiseksi? Vai onko ne huonoja kaikki?
Vierailija kirjoitti:
Sih teeriopisto?
Vierailija kirjoitti:
Ikävä juttu.
Sínkkis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sih teeriopisto?
Täällä on joskus aika namuja.
Sínkkis
Humalainen ja ennakkoluuloinen nainen netissä, eliittikumppani, laatuseuraa? :D
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuosta Eliittikumppanista tekee edes eliitin? Muistaakseni ei ole esim. koulutusvaatimuksia. Kukinhan kokee olevansa itse aina sitä eliittiä...
Eliittikumppanin idea on löytää itsensä tasoinen kumppani. Eli jos on amis niin pääsee katsomaan amisten profiileja. Jos akateeminen niin pääsee katsomaan akateemisten.
Ap vastaa
Joo, en tosiaan selvin päin olisi tuonne profiilia tehnyt. Tuli vain outo päähänpisto ja noh... Olen aiemminkin ollut utelias millaista porukkaa siellä on, oikeasti sivistynyttä väkeä vai... No, en sivistyksestä suoraan sanottuna tiedä, kun olen tällä hetkellä saanut kymmeniä "kumppaniehdokkaita" joista tasan yksi oli ulkonäön puolesta sellainen että voisin edes kuvitella harrastavani seksiä sen kanssa, mutta kirjoittamansa tekstit eivät lämmittäneet pätkän vertaa.
Ja näinhän ei saisi sanoa, mutta pidän itseäni hieman keskimääräistä paremman näköisenä. Olen korkeakoulutettu sekä hyväpalkkaisessa, arvostetussa työssä. Ja suunnilleen omantasoistani etsin, joskin tienestien suuruudella ei ole väliä, kunhan itsensä elättäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eliittikumppanin idea on löytää itsensä tasoinen kumppani. Eli jos on amis niin pääsee katsomaan amisten profiileja. Jos akateeminen niin pääsee katsomaan akateemisten.
Ja miten tämä todennetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miten tämä todennetaan?
Ei mitenkään. Se perustuu vain käyttäjän itse antamaan tietoon koulutustasostaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap vastaa
Joo, en tosiaan selvin päin olisi tuonne profiilia tehnyt. Tuli vain outo päähänpisto ja noh... Olen aiemminkin ollut utelias millaista porukkaa siellä on, oikeasti sivistynyttä väkeä vai... No, en sivistyksestä suoraan sanottuna tiedä, kun olen tällä hetkellä saanut kymmeniä "kumppaniehdokkaita" joista tasan yksi oli ulkonäön puolesta sellainen että voisin edes kuvitella harrastavani seksiä sen kanssa, mutta kirjoittamansa tekstit eivät lämmittäneet pätkän vertaa.
Ja näinhän ei saisi sanoa, mutta pidän itseäni hieman keskimääräistä paremman näköisenä. Olen korkeakoulutettu sekä hyväpalkkaisessa, arvostetussa työssä. Ja suunnilleen omantasoistani etsin, joskin tienestien suuruudella ei ole väliä, kunhan itsensä elättäisi.
Sorry, et vaikuta kovin sivistyneeltä.
Eli ei yhtään, jolle kirjoittaa?