Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekee mieli jatkuvasti syödä

Vierailija
27.01.2019 |

Koko ajan hirveä ruoan himo, vaikka juuri söin. En ymmärrä, mistä tämä voi johtua?
Kestänyt jo noin kuukauden verran ja painoa tullut 4kg lisää.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö esim. mielialalääkkeitä koska ne aiheuttivat ainakin minulla ruokahalun lisääntymistä ja painonnousua.

Vierailija
2/16 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana? Aloittanut e-pillerit tms. hormoniehkäisyn?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräät lämmityskerrosta pakkasia varten.

Vierailija
4/16 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten syöt. On muullakin joskus noita. Kun tulee himo syödä, niin syön kiltisti mitä kroppa vaatii. Syön, vaikkei olisi edes nälkä.

Olen muuten hoikka ja hyväkuntoinen. Urheilen paljon ja luotan kropan signaaleihin.

Joskus olen syönyt neljäkin voileipää, vaikkei ole ollut edes nälkä.

Vierailija
5/16 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö mitään lääkkeitä, eikä ole mahdollista että olisin raskaana.

Ei ole koskaan aikaisemmin tälläistä tilannetta, ihan käsittämättömät mieliteot koko ajan, eikä mitään kylläisyyden tunnetta muuta kuin överiähkyssä.

Ap

Vierailija
6/16 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö kilo pihviä päivässä ,ei ole kohta enää nälkä.

Vierailija
7/16 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö rasvaa (pähkinät., öljyt, avokado, rasvainen liha jne), älä missään nimessä sokeria tai hiilaripitoisia ruokia. Alkaa helpottaa melko nopeasti. Nyt sinulla on liikaa insuliinia, jolloin keho varastoi syömäsi ruuan läskivarastoihisi eikä siitä riitä sinulle energiaksi ja siksi sinulla on nälkä ja sitten taas syöt ja taas se varastoituu rasvaksi ja taas on nälkä eli lihot ja olet koko ajan nälässä. 

Vierailija
8/16 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten syöt. On muullakin joskus noita. Kun tulee himo syödä, niin syön kiltisti mitä kroppa vaatii. Syön, vaikkei olisi edes nälkä.

Olen muuten hoikka ja hyväkuntoinen. Urheilen paljon ja luotan kropan signaaleihin.

Joskus olen syönyt neljäkin voileipää, vaikkei ole ollut edes nälkä.

Niin minäkin olen ennen tehnyt ja himo on yleensä mennyt ohi.

Ongelma tässä on se, kun on jatkunut jo kuukauden ja paino nousee. Eikä mikään määrä ruokaa tunnu riittävän.

Vierailija
9/16 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä sää ja pakkanen lisäävät energiankulutusta :)

Vierailija
10/16 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö rasvaa (pähkinät., öljyt, avokado, rasvainen liha jne), älä missään nimessä sokeria tai hiilaripitoisia ruokia. Alkaa helpottaa melko nopeasti. Nyt sinulla on liikaa insuliinia, jolloin keho varastoi syömäsi ruuan läskivarastoihisi eikä siitä riitä sinulle energiaksi ja siksi sinulla on nälkä ja sitten taas syöt ja taas se varastoituu rasvaksi ja taas on nälkä eli lihot ja olet koko ajan nälässä. 

Rasvaa olen kyllä syönyt, mutta lihaa en niinkään. Pitäisi varmaan koittaa tuota rasvaista lihaa. Kiitos vinkistä!

Vierailija
11/16 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavien hormonihäiriö saa syömään enemmän kuin normaalipainoisena.

Vierailija
12/16 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on talvisin samaa. Paino nousee joulu-tammikuussa, mutta kun päivät pitenee ja aktiivisuustaso nousee niin painokin tasaantuu taas sinne minne se kuuluu.

En ole ottanut asiasta sen kummempaa stressiä. Mä nautin talvesta ja siitä, ettei tarvitse tehdä niin paljon. Mua ei esim ikinä saisi salille kuntoilemaan talvella "koska pitää pysyä linjoissa", mulle tulee vaan paha maku suuhun kun teen jotain mitä en tahdo.

Vierailija
13/16 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on talvisin samaa. Paino nousee joulu-tammikuussa, mutta kun päivät pitenee ja aktiivisuustaso nousee niin painokin tasaantuu taas sinne minne se kuuluu.

En ole ottanut asiasta sen kummempaa stressiä. Mä nautin talvesta ja siitä, ettei tarvitse tehdä niin paljon. Mua ei esim ikinä saisi salille kuntoilemaan talvella "koska pitää pysyä linjoissa", mulle tulee vaan paha maku suuhun kun teen jotain mitä en tahdo.

Täytyy toivoa, että mullakin menisi kevään myötä ohi. Oletko seurannut, että nouseeko sulla paljonkin paino talven aikana?

Itseäni siis huolettaa, että jos paino nousee 4kg/kk, niin se on jo 10kg/ 2,5kk.

Ap

Vierailija
14/16 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy toivoa, että mullakin menisi kevään myötä ohi. Oletko seurannut, että nouseeko sulla paljonkin paino talven aikana?

Itseäni siis huolettaa, että jos paino nousee 4kg/kk, niin se on jo 10kg/ 2,5kk.

Ap

Ei se ihan kymmentä kiloa nouse, mutta melkein. Olen "normaalisti" siinä 57-58 kg, talvella saattaa nousta 62-64 kiloon. 

Vierailija
15/16 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös ihan yksinkertaisesti olla vaan syömättä vaikka tekee mieli. Se on ihan omasta tahdosta kiinni. Ihan tarpeetonta kerätä ylimääräisia kiloja taakakseen. Pelkästään jo ihan terveyden kannalta parempi pysyä solakkana.

Vierailija
16/16 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö kilo pihviä päivässä ,ei ole kohta enää nälkä.

Kilossa naudanlihaa on n.1400 kcal. Aika vaikeaa on tuolla kyllä lihoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme