Mistä maasta tulee lihavin ihminen jota olet nähnyt tai tavannut?
Kommentit (18)
No netissä ynnä muualla on nähnyt vaikka mitä, mutta henkilökohtaisesti tuntemistani yllättäen Japanista. Ja joo, ei ole sumopainija.
Amerikka, onneksi näin vain telkkarissa.
Vaihdoin äkkiä kanavaa!
Yhdysvalloissa, Chicagossa. - Jenkeissä ensimmäisen kerran havahduin myös siihen, miten tai kuinka hyvin pulskassa kunnossa myös pienet lapset voivat olla, joita kohdatessa tulee itselleni usein jotenkin hämmentävä tai surullinen olo.
Jos katsotaan moraalia tälläisiin muotoihin niin ehdottomasti suomesta tulee řàđìķààľìšímmat syöpöt.
Jenkeissä, New Jerseyssä. Siellä oli kyllä varsin jakautunut se missä kunnossa porukka oli, yleensä tietyssä paikassa (esim. kauppa, puisto, ravintola) suurin osa oli joko todella pulleita tai vaihtoehtoisesti hoikkia. Luulisin että jonkinlainen sosiaaliluokkiin liittyvä jakautuminen. Naapurissa Manhattanilla eron huomasi jopa kortteleissa - vähän kun kulki "väärään suuntaan" niin yhtäkkiä ympärillä oli todella paljon paksuja mustia, kun juuri olit kävelemässä hoikkien ja hyvinpukeutuneiden pääasiassa valkoisten parissa. Eikä Manhattania oikein voi edes kutsua ruokaerämaaksi - kai se on kulttuurikysymys.
Vierailija kirjoitti:
Amerikka, onneksi näin vain telkkarissa.
Vaihdoin äkkiä kanavaa!
Pelästyitkö, että lihava tulee pian telkkarista ulos ja tulee käymään sinun jääkaapillasi. - No joo. Kieltämättä itse olen joskus miettinyt, että kenelle nämä ylipainoisista kertovat ja epäterveellisiäien ruokavalintoja toteuttavista sankareista kertovat realityt sarjat, kuten biggest looser (suurin pudottaja) tai olet mitä syöt on kohdistettu. - Antavatko ne joillekin synnin päästön (toi on mua ainakin 10 kiloa painavampi, joten ei mulla ole vielä mikään hätä). Vai tsemppausta, jos tuo on muka lihava ja painaa mua 15 kiloa vähemmä, niin pitäisköhän itsekin tehdä jotain...
Televisiossa ja uutisissa USA:sta, mutta henkilökohtaisesti Suomesta.
Suomesta