Emman isi istuu 5 vuoden kakkua talousrikoksista.
Puoliso greenpeace aktivisti ja jonka isi puolestaan vasemmistoliiton ent. kansanedustaja.
Siinäpä sitä jo onkin.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
pari faktaa kirjoitti:
Vangeista 67% on persoonallisuushäiriöisiä.
Persoonallisuushäiriöt periytyvät.
Tuo koskee väkivalta- ja seksuaalirikollisia.
Talousrikolliset taas ovat tutkimusten mukaan keskivertokansalaista älykkäämpiä.
Siellä varsinainen mustan valkoiseksi vääntäjä huutelemassa. Kyllä te osaatte vinkua ja ulista.
Vihreät, de röda todellakin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pari faktaa kirjoitti:
Talousrikolliset taas ovat tutkimusten mukaan keskivertokansalaista älykkäämpiä.
Heh, valkokaulusrikolliset ovat tyypillisesti sosiopaatteja.
Sitä paitsi älykäs rikollinen ei jää kiinni ja saa tuomiota.
Myös älykkyys periytyy.
Vangeista 67% persoonallisuushäiriöisiä.
https://www.krits.fi/2018/03/vankien-terveystilanne/
"Persoonallisuuden häiriöiden syntyyn vaikuttavat erilaiset perinnölliset ja sikiökautiset tekijät, samaistumiset vanhempien käytökseen ja erilaiset lapsuuden aikaiset kokemukset ja traumat."
https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk0…
Vierailija kirjoitti:
pari faktaa kirjoitti:
Talousrikollinen voi olla esim. älykäs psykopaatti. Tai vaan tyhmä rohmu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä juttu?
Kts. vaikka wikipediasta.
Ei tää linkki toiminu. Onko jääny jotain linkistä pois. Laitatko toimivan linkin.
Vierailija kirjoitti:
Aika monen kansanedustajan isä on tuomittu talousrikoksista. Tai nyt äkkiseltään ei tule mieleen kuin entisiä ministereitä, joiden isä on tuomittu. Ja tuleepa mieleen kansanedustajia jotka on itse tuomittu samasta ja päässeet sen jälkeen uudestaan eduskuntaan.
Ihmisillä tuntuu olevan valikoiva tiedonhaku.
Ja ajatellaanpa kuinka pitkiä tuomioita saa talousrikoksista, vertaa väkivaltarikoksiin.
No en minä ihaile Kauko Juhantaloakaan. Jos sitä tarkoitat.
(Ihan vassari-puolustelua. Kyllä muutkin r*iskaa, kyllä muutkin rötöstelee. Kyllä muutkin on tyhmiä.)
Emman isi on kokoomuspoliitikko ja tuomittu talousrikollinen.
Onko Emma elänyt jossain hienostoperheessä kultalusikka persiissä? No sitten ymmärrän sen elämästä vieraantuneisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monen kansanedustajan isä on tuomittu talousrikoksista. Tai nyt äkkiseltään ei tule mieleen kuin entisiä ministereitä, joiden isä on tuomittu. Ja tuleepa mieleen kansanedustajia jotka on itse tuomittu samasta ja päässeet sen jälkeen uudestaan eduskuntaan.
Ja ajatellaanpa kuinka pitkiä tuomioita saa talousrikoksista, vertaa väkivaltarikoksiin.No en minä ihaile Kauko Juhantaloakaan. Jos sitä tarkoitat.
(Ihan vassari-puolustelua. Kyllä muutkin r*iskaa, kyllä muutkin rötöstelee. Kyllä muutkin on tyhmiä.)
Paitsi että jokainen on vastuussa vain omista, ei vanhempiensa teoista.
Aika sekopäiset kuviot. Vähän kuin jostain Rumista ja pelokkaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ajatellaanpa kuinka pitkiä tuomioita saa talousrikoksista, vertaa väkivaltarikoksiin.No en minä ihaile Kauko Juhantaloakaan. Jos sitä tarkoitat.
Mutta tämäpä ei sitten ole mikään pelastava argumentti Emman kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tämäpä ei sitten ole mikään pelastava argumentti Emman kohdalla.
Miten niin? Mitä rikoksia hän on tehnyt?
Hehän ovat kuin kaksi marjaa:
https://www.sfkids.com/fi/character/2001029004/ronja-ryovarintytar
Aivan sama kuka on isä ja kuka on appiukko. Mutta alkaa oikeasti vaikuttaa että se tyttö on ihan tosissaan tyhmä.
Lisää vaan Emma lausuntoja, teet hyvää vaalityötä muille puolueille.
Emman isi otti mummoilta rahat, mutti jätti asunnot toimittamatta.
Naiset ja lapset joutuivat telttaan asumaan.
Sai sitten viisi vuotta vankilaa, mutta rahoja ei koskaan löytynyt. Missähän ne voisinolla...?
Vierailija kirjoitti:
Onko Emma elänyt jossain hienostoperheessä kultalusikka persiissä? No sitten ymmärrän sen elämästä vieraantuneisuuden.
Talousrikokset ei ole edes mitään rikoksia seksuaali-ja väkivaltarikosten rinnalla.
Vihreät on kaikki rikkaiden jälkeläisiä, jotka haluaa hipsteröityä juomalla kaurajuomia, syleillä maailmaa ja unelmoida, huonontaa omien kansalaisten oloja, vastaavasti kannattamalla positiivista eriarvoisuutta tänne tulleiden suojavärin omaaville .
Hyvä esimerkki tästä Emman lisäksi on ilkka suomisen tytär Riikka tässä karegoriassa. Samoin ville niinistö...
Heh, valkokaulusrikolliset ovat tyypillisesti sosiopaatteja.