Eka kerta
Olen tapaillut tosi mukavaa miestä muutamia kertoja ja tämä todennäköisesti voisi johtaa pidemmälle.
En vain jotenkin uskalla/kehtaa kertoa, etten ole aiemmin kenenkään kanssa ollut...mies on ehkä saanut vähän eri kuvankin asiasta. Olen 21 ja asia on jotenkin ärsyttävän nolo...
Mies on kyllä tosi mukava - opiskelee lääkiksessä eikä mitenkään epäempaattiselta vaikuta :) Silti ajattelen, että annan itsestäni jotenkin huonon kuvan, jos kerron.
Kommentit (14)
Siis en näe yhtään syytä, miksi neitsyys missään iässä, saati sitten vielä noin verrattain nuorena, olisi millään muotoa negatiivinen juttu - päinvastoin!
Ja kaverihan on todellinen onnenpekka kun pidät hänestä ja luotat häneen niin paljon, että haluat tehdä jotain sellaista mitä et ole kenenkään toisen kanssa tehnyt. Itse halkeaisin ilosta ja ylpeydestä tuossa tilanteessa! Ja tekisin kaikkeni, että sinun ekasta kerrasta tulee todella ikimuistoinen ja ihana kokemus.
Kiitos asiallisista kommenteista :)
Ajattelin ensin olla kertomatta hänelle ja jotenkin vain yrittää esittää suvereenia, mutta joo, ehkä parempi yrittää sanoa....
Vierailija kirjoitti:
Kiitos asiallisista kommenteista :)
Ajattelin ensin olla kertomatta hänelle ja jotenkin vain yrittää esittää suvereenia, mutta joo, ehkä parempi yrittää sanoa....
Jos kysymys on kertoako vaiko olla kertomatta, niin sanoisin että kerro ehdottomasti. Varmasti parempi, kun molemmat tietää missä mennään. Seksiin usein liittyy kaikenlaisia odotuksia, olettamuksia, epävarmuuksia, jne., jotka helposti aiheuttavat väärinymmärryksiä ja muita ongelmia (Ian McEwanin 'Rannalla' on hyvä esimerkki, jos olet sattunut lukemaan tai näkemään), joten kommunikointi on erityisen tärkeää. Ja kuten jo aiemmin sanoin (no.2), mies todennäkoisesti ottaa tämän vastaan aivan positiivisena seikkana... ja jos puolestaan ottaa sen negatiivisenä, niin ehkä hän ei sitten ollutkaan se oikea.
En ole lukenut, pitänee lukea/katsoa.
Niin, todella paljon kaikenlaisia epävarmuuksia ja pelkoja tähän liittyy. Ehkä jos/kun kerron, saan helpommin mahdolliset mokat anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
En ole lukenut, pitänee lukea/katsoa.
Niin, todella paljon kaikenlaisia epävarmuuksia ja pelkoja tähän liittyy. Ehkä jos/kun kerron, saan helpommin mahdolliset mokat anteeksi.
Älä pelkää, et sinä mitään 'mokaa'. :) Tämä on ihan luonnollinen juttu, ja kaikki tulee menemään hienosti, olen varma siitä. Tottakai eka kerta hieman jännittää, oli kyseessä mikä juttu tahansa, mutta te olette tässä yhdessä, samalla puolella. Pitäkää hauskaa! :)
Ei-neitsyenäkin uuden kumppanin kanssa voi olla säheltämistä. Olen ottanut tavaksi aloittaa keskustelua meidän välisestä seksistä siinä vaiheessa kun näyttää sille että asiat olisivat johtamassa siihen. Sanon jotain tyyliin, että minulla on tiettyjä epävarmuuksia tai toiveita, ja haluaisin myös puhua ehkäisystä ennen kuin himot vie mennessään. Aina on arvostettu.
N40
Totta, en osannut ajatellakaan, että myöhemminkään kaikki ei ole itsestäänselvää.
En tiedä, miksi nolostuttaa ottaa näitä livenä puheeksi. Ehkä siihen tottuu.
Vierailija kirjoitti:
Totta, en osannut ajatellakaan, että myöhemminkään kaikki ei ole itsestäänselvää.
:)
Itsellä ikää 52 ja kokemusta lähes 35 v ajalta - ja edelleenkin täysi amatööri! 'Mokia', jos niitä nyt siksi voi sanoa, sattuu harva se kerta, mutta kun osaa itselleen nauraa niin ei tule otettua moisia turhan vakavasti.
Ehdottomasti pitää kertoa neitsyydestä, ajoitus sen mukaan mikä luontevalta tuntuu. Kyllä mies tajuaa ettei ekoilla treffeillä saa jos toinen on noin kauan jo odottanut ja jos kohdalle tärppää niin osannee asiaa arvostaa.
Itselleni neitsyys oli taakka kun aina piti miettiä kuka on sopiva ja jos tekeekin mieli väärässä kohtaa jne. Lopulta päätin tietoisesti ekasta kerrasta osaavan kundin kanssa. Tyyppi arvosti tilannetta ja hoiti osuutensa taitavasti. En ole katunut hetkeäkään vaikka nykyisen puolison tapasin alle vuosi tuosta.
Jos mies on vaan hyvää sorttia niin arvostaa sitä todella paljon.
Itse vasta 19v kun neitsyys lähti, ja lähti niin että siinä sit 18 vuotta menikin eteenpäin ... silloin tyhmänä en kertonut toiselle vasta kun ekan kerran jälkeen, toinen harmitteli kun olis osannut sit vähän ottaa huomioon paremmin.
siinä vaiheessa kun olet limoitellut itseäsi jo tovin ja kaverin rannetta puristaa pikkarit voit kertoa että ei ole kukaan siellä vielä käynyt
mikäli käsi lähtee housusta voinen olettaa että kaveri ei ole vielä kypsä asiaan
mikäli itseäsikin hirvittää niin ehdota b rappua
Vierailija kirjoitti:
siinä vaiheessa kun olet limoitellut itseäsi jo tovin ja kaverin rannetta puristaa pikkarit voit kertoa että ei ole kukaan siellä vielä käynyt
mikäli käsi lähtee housusta voinen olettaa että kaveri ei ole vielä kypsä asiaan
mikäli itseäsikin hirvittää niin ehdota b rappua
Kiitos tästä, ehdinkin jo huolestua, että jää tämä keskustelu ihan asialinjalle...
Vierailija kirjoitti:
Itsellä kymmenkunta kumppania takana ja tasan yhden kerran on puhuttu mieltymyksistä ennen tositoimia, sekin netissä niin etten ainakaan minä uskonut että mitään tapaamista oikeasti tulisikaan. Ihmiset ovat pelkureita mutta kohti rohkeutta voi pyrkiä.
Mun mielestä kertoo susta ihan tosi paljon ihmisenä, että oot vielä neitsyt, etkä oo hypänny sänkyyn ennen ku siltä tuntuu. Nykypäivänä tuntuu olevan yleinen käsitys siitä, että asia pitäis olla hoidettu alta johonkin tiettyyn ikään mennessä :/
Jos mies todella on fiksu, hän kyllä arvostaa suuresti asiaa.