Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen bussissa nuorella äidillä kilarit kun joku koski rattaisiin

bussissa..
27.01.2019 |

Istuin takana kun eteeni istahti nuori pari ( vissiin pari ) ja äidillä oli lastenrattaat bussin välikössä. Yhtäkkiä kuulin kun äiti alkaa tilittää. " V...., joku koski mun rattaisiin..siis mä inhoon sitä et jengi koskee mun rattaisiin.. Vit.. et mua ottaa päähän tollanen jengi...."

Siis oli melko ruuhkainen bussi ja joku varmaan koski ohikulkiessaan ..

Mutta kun tätä äidin selitystä riitti vielä usean lauseen verran kuinka kerrankin joku lähes nojasi HÄNEN RATTAISIINSA... ja että onneksi hän ei sentään vedä kilareita ja vedä jotain kuonoon.. Siiiiis ??

Mikä nuoria naisia nykyään vaivaa.
Lähes aloin pelätä sen rattaissa olevan lapsen puolesta jos äidillä on tuollaiset hermot.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhoidosta väsynyt äiti, joka puhui epäkohteliaasti. Ei mitään sen kummempaa.

Minua eivät äidit tai lapset häiritse. Toivoisin, että häiriköt, tupakoijat ja juopuneet matkustaisivat eri aikaan.

t. lapseton sinkku

Vierailija
22/24 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useasti ne rattaat on vielä niin jättimäiset, että portaikko on puoliksi estetty. Monesti olen isona miehenä kääntänyt nätisti rattaita hieman sivuun, jos ei äiti itse älynnyt antaa tilaa.

No sinähän oikein järjen jättiläinen olet. Turvallisuussyistä ne rattaat on oltava tasan poikittain tai kohtisuoraan menosuuntaan, eikä niitä tönitä ”hieman sivuun”. Poikittain on se miten rattaat on suunniteltu olemaan, vaikka se viekin tilaa käytävältä, koska niin aiheuttavat vähiten vahinkoa muille matkustajille onnettomuustilanteessa. Usein kuljettajat huomauttavatkin vinossa olevista vaunuista.

Kyllä ne siirretään omatoimisesti sivuun, jos ei arvon äityli itse sitä älyä tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni aikuinen kadehtii vaunuissa makaavaa vauvaa. Kaikista ei ole pidetty lapsena huolta. On raskasta nähdä kun joku toinen saa osakseen hoivaa, jota vaille itse on jäänyt.

Vierailija
24/24 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa aika k*sipäiseltä ihmiseltä tuo äiti joka sekoaa tuollaisesta. Hei te mammojen puolustajat (joiden mielestä ÄITI on AINA uhri) oletteko tietoisia että äiti-ihmisten joukossa on ihan oikeasti inhottavia, häiriintyneitä ja ilkeitä ihmisiä? Ei se että synnyttää lapsen ja huolehtii siitä, tee kenestäkään pyhimystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi