Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen bussissa nuorella äidillä kilarit kun joku koski rattaisiin

bussissa..
27.01.2019 |

Istuin takana kun eteeni istahti nuori pari ( vissiin pari ) ja äidillä oli lastenrattaat bussin välikössä. Yhtäkkiä kuulin kun äiti alkaa tilittää. " V...., joku koski mun rattaisiin..siis mä inhoon sitä et jengi koskee mun rattaisiin.. Vit.. et mua ottaa päähän tollanen jengi...."

Siis oli melko ruuhkainen bussi ja joku varmaan koski ohikulkiessaan ..

Mutta kun tätä äidin selitystä riitti vielä usean lauseen verran kuinka kerrankin joku lähes nojasi HÄNEN RATTAISIINSA... ja että onneksi hän ei sentään vedä kilareita ja vedä jotain kuonoon.. Siiiiis ??

Mikä nuoria naisia nykyään vaivaa.
Lähes aloin pelätä sen rattaissa olevan lapsen puolesta jos äidillä on tuollaiset hermot.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

💥

Vierailija
2/24 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyseinen vosu tuskin oli sieltä järkevimmästä päästä. Luultavasti niitä, jotka tunkevat täyteen ruuhkapussiin vankkureineen, vaikka siellä olisi jo kahdet vaunut. Jäävät sitten oven tukkeeksi, ääliöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt ainesta parhaimmillaan.

Vierailija
4/24 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyseinen vosu tuskin oli sieltä järkevimmästä päästä. Luultavasti niitä, jotka tunkevat täyteen ruuhkapussiin vankkureineen, vaikka siellä olisi jo kahdet vaunut. Jäävät sitten oven tukkeeksi, ääliöt.

Onpa kivaa puhetta tuntemattomasta ihmisestä. 

Vierailija
5/24 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

plaah

Vierailija
6/24 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep vastaavia tapauksia tulee välillä matkaan. Itse arvuuttelen aina millä pysäkillä jäävät ja yleensä menee oikein

Vierailija
7/24 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylisuojeleva ensikertalainen.

Vierailija
8/24 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useasti ne rattaat on vielä niin jättimäiset, että portaikko on puoliksi estetty. Monesti olen isona miehenä kääntänyt nätisti rattaita hieman sivuun, jos ei äiti itse älynnyt antaa tilaa.

Vierailija
9/24 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteesi istahti? Jättikö ne ne rattaat sinne välikköön valvomatta!? Oliko lapsi rattaissa? 😲

Tuohon koskemisasiaan. Kyllä esim vanhukset monesti ottaa tukea rattaista kun kävelee ohi ja rattaat saattaa keikahtaa. Siksi pidän niistä tiukasti kiinni. Eikä haittaa, ei ne vanhukset sitä ymmärrä eikä muutekaan mene hermo.

Harvoin nykyään kuljen bussilla ja viimeksi joku kysyi että saako ottaa tukea. Tottakai saa, pidän itse sitten tiukemmin kiinni.

Vierailija
10/24 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eteesi istahti? Jättikö ne ne rattaat sinne välikköön valvomatta!? Oliko lapsi rattaissa? 😲

Tuohon koskemisasiaan. Kyllä esim vanhukset monesti ottaa tukea rattaista kun kävelee ohi ja rattaat saattaa keikahtaa. Siksi pidän niistä tiukasti kiinni. Eikä haittaa, ei ne vanhukset sitä ymmärrä eikä muutekaan mene hermo.

Harvoin nykyään kuljen bussilla ja viimeksi joku kysyi että saako ottaa tukea. Tottakai saa, pidän itse sitten tiukemmin kiinni.

No rattaat oli välikössä ja istuivat siinä käytävän toisella puolella etummaisessa penkissä. Eniten siis kiinnitti huomioita tuo kielenkäyttö ja kauhea angsti. Ymmärrän ettei kukaan halua että hänen lapsensa rattaisiin kosketaan mutta onhan se nyt eri asia jos ruuhkabussisa joku tahattomasti koskee. Ja että jos tuollainen lähes viha nousee noin pienestä asiasta niin aika pelottavaa.

Vierailija
11/24 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useasti ne rattaat on vielä niin jättimäiset, että portaikko on puoliksi estetty. Monesti olen isona miehenä kääntänyt nätisti rattaita hieman sivuun, jos ei äiti itse älynnyt antaa tilaa.

No sinähän oikein järjen jättiläinen olet. Turvallisuussyistä ne rattaat on oltava tasan poikittain tai kohtisuoraan menosuuntaan, eikä niitä tönitä ”hieman sivuun”. Poikittain on se miten rattaat on suunniteltu olemaan, vaikka se viekin tilaa käytävältä, koska niin aiheuttavat vähiten vahinkoa muille matkustajille onnettomuustilanteessa. Usein kuljettajat huomauttavatkin vinossa olevista vaunuista.

Vierailija
12/24 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tuollainen oman elämänsä tähti raivosi tosiaan aikanaan kun se oli tunkemassa bussiin jossa oli jo kahdet vaunut ja kuski ei antanutkaan sen jäädä siihen oviaukon ja käytävän tukkeeksi vaan pakotti poistumaan takaisin ulos.

Vierailija
13/24 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja korvaat niiden rikkoutumisen, kun olet vääntänyt rengaslukitut vaunut paskaksi? Yritä nyt vaan mahtua ohi niiden läskiesi kanssa.

Vierailija
14/24 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinähän oikein järjen jättiläinen olet. Turvallisuussyistä ne rattaat on oltava tasan poikittain tai kohtisuoraan menosuuntaan, eikä niitä tönitä ”hieman sivuun”. Poikittain on se miten rattaat on suunniteltu olemaan, vaikka se viekin tilaa käytävältä, koska niin aiheuttavat vähiten vahinkoa muille matkustajille onnettomuustilanteessa. Usein kuljettajat huomauttavatkin vinossa olevista vaunuista.

Mitä olen noita mammoja rattaineen joukkoliikenteessä katsellut niin "turvallisuussyyt" on yksi viimeisistä asioista joka mammoja tuntuu huolettavan. 

Vierailija
15/24 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camohousu, mustat lisäkkeet, naamalävärit, röökinkatku, v*ttu kieltä puhuva. Näillä Suomi nousuun.

Vierailija
16/24 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä olen noita mammoja rattaineen joukkoliikenteessä katsellut niin "turvallisuussyyt" on yksi viimeisistä asioista joka mammoja tuntuu huolettavan. 

Hanki apua näihin ongelmiisi. Ei ole normaalia tuollainen.

Vierailija
17/24 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa jäädä kotiin, jos on tuollainen asenne.

Vierailija
18/24 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki apua näihin ongelmiisi. Ei ole normaalia tuollainen.

Palstatrolli koittaa sitten väkisin vääntää aiheesta kuin aiheesta riidan aikaiseksi muttei tunnu onnistuvan. 

Vierailija
19/24 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tässä ollutkaan kyse siitä etteikö äidit saa rattaineen matkustaa bussissa. Kyse oli asenteesta millä suhtaudutaan muihin kanssamatkustajiin.

Tai ehkä ylipäätään siitä että joistakin naisita tuntuu tulleen jotenkin kovia ja räävittömiä.

Vierailija
20/24 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä se sama, joka seisoo aina p o i k i t t a i n kauppojen käytävillä ja tuijotat Facebookia kännyksästä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan