Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

muilla isillä haaveita crossfit tai jonkun sporttitytön kans muhinoida

eliksiiri
26.01.2019 |

kun omaa emäntää ei kiinnosta kunnossapysyminen? oletteko toteuttaneet ja oliko sen arvoista?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo fwb (~20v), joka käy salilla ja treenaa kovaa. Käy kisoissakin.

T: 42v

Vierailija
2/6 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oma akka harrastaa fitnessia, hyvä kroppa ja hyvännäkönen muutenki, mutta paska sängyssä, vitunmoinen lahna ollut aina. Kroppa ja ulkonäkö ei merkkaa mitään jos ei oo aktiivinen sängyssä. Mieluummin nain lihavaa naista, joka osaa temput ja haluaa miellyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan sellainen fitness nainen mukava kumppani. Vois yhdessä treenata ja kehua Kaunista vartaloa.tietenki pitää olla muutenki fixu ei se kroppa paljo auta jos on muuten täyttä kuraa. M36

Vierailija
4/6 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oma akka harrastaa fitnessia, hyvä kroppa ja hyvännäkönen muutenki, mutta paska sängyssä, vitunmoinen lahna ollut aina. Kroppa ja ulkonäkö ei merkkaa mitään jos ei oo aktiivinen sängyssä. Mieluummin nain lihavaa naista, joka osaa temput ja haluaa miellyttää.

onkohan tämä vain tavisnaisten puolestapuhe? en usko että lahna testos lisää naistena halukkuutta

Vierailija
5/6 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on jo fwb (~20v), joka käy salilla ja treenaa kovaa. Käy kisoissakin.

T: 42v

Sama homma, tosin olen vanhempi ja tyttö nuorempi. Ei rakkautta, mutta seksiä. Pelkkää kohtuu nopeaa helpotusta orgasamin muodossa. Hyvä tuuri on käynyt, siis minulla.

Vierailija
6/6 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova ja treenattu pully tuntuu lähinnä kiveltä.

Kokemusta on.