Juon aika usein alkoholitonta olutta, kaveri jankuttaa alkoholin vaaroista
Aina kun näkee minulla jääkaapissa alkoholittomia olutpulloja, hän alkaa saarnata, miten niissäkin on alkoholia ja jos ei voi olla ilman, on alkoholiongelma. Miten joku voi olla niin hysteerinen? Jos juon viikottain 1-3 pulloa alkoholitonta olutta, koska se on hyvää, niin pitääkö mun tosiaan lähteä AA-palaveriin puhumaan alkoholismistani?
Kommentit (8)
YSTÄVÄSI AJATTELEE VAIN SUN PARASTA. JOS EI KELLPAA, MUUTA POIS SUOMESTA!!!!!
Ehkä hän haluaa sinun miettivän, että pienempikin määrä on kuitenkin säännöllistä alkoholinkäyttöä.
AA-kerhossa ei ole ongelmana alkoholi vaan sen puute. Ainahan siellä haikaillaan juomisen perään ja muistellaan niitä vanhoja, kunnollisia biletysvuosia....
Ehkä kaverillasi on alkoholiongelma? Tai hän on kokenut lähipiirissä oikeaa alkoholismia ja siksi hänestä on tullut noin tarkka että joko on absolutisti tai alkoholiongelmainen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kaverillasi on alkoholiongelma? Tai hän on kokenut lähipiirissä oikeaa alkoholismia ja siksi hänestä on tullut noin tarkka että joko on absolutisti tai alkoholiongelmainen.
En usko, että on, mutta jos on, mitä se minun alkoholittoman olueni juontini hänen alkoholismiinsa kuuluu? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että on, mutta jos on, mitä se minun alkoholittoman olueni juontini hänen alkoholismiinsa kuuluu? Ap
Ihhminen on sellainen. Misstäs muusta ihminen vooisi reflektoida omia ajatuksiaan ja tunteiitaan kuin omista kokemuksistaaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän haluaa sinun miettivän, että pienempikin määrä on kuitenkin säännöllistä alkoholinkäyttöä.
Ai oluen jossa ei alkoholia käyttö on alkoholinkäyttöä?
Jos tämä on totta, niin ongelma ei ole sinulla vaan kaverisi korvien välissä.