Hirveän vaikea pitää tipattomia viikonloppuja..
Ma-pe suorittaa töissä ja muualla. Sit en keksi miten viikonlopusta saisi enemmän irti, paitsi tissuttelemalla ja tekemällä kivoja juttuja. Ilman viiniä tosi tylsää ja arkimaista....
Kommentit (19)
Sulla taitaa olla ämpäritön ennemmin kuin tipaton jos niin vaikeeta on.
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelen terveysintoilijana ja pihinä ihmisenä niin että alkoholista koituu vain turhia kaloreita ja rahanmenoa.
No just tommosta suorittamisajattelua.. Miksi käyn töissä, jos en voi ostaa hyviä viinejä ja nauttia niitä....... T. Ap
Voisiko niitä ei-arkisia kivoja juttuja löytää jostain muusta kuin alkoholista? Hieman mielikuvitusta kehiin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelen terveysintoilijana ja pihinä ihmisenä niin että alkoholista koituu vain turhia kaloreita ja rahanmenoa.
No just tommosta suorittamisajattelua.. Miksi käyn töissä, jos en voi ostaa hyviä viinejä ja nauttia niitä....... T. Ap
No totta kai voit. Luulin, että aloituksesi pointti oli, nimenomaan haluaisit olla ilman alkoholia, mutta että se tuntuu vaikealta.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko niitä ei-arkisia kivoja juttuja löytää jostain muusta kuin alkoholista? Hieman mielikuvitusta kehiin nyt.
No tämä! En keksi kuin kaksi asiaa, joita en voi tehdä arkena mutta voin tehdä viikonloppuna:
Nukkua myöhään
Juoda viiniä
=(( T. Ap
Miksi pitää tipatonta? Päivällä puuhastelin kaikenlaista, sitten lenkin jälkeen saunaan, nyt raukeana 998sohvalla ja kaljaa koneeseen!
Mitä ne kivat jutut ovat, jota teet tissutellessa? Roikut netissä, katsot telkkaria, kuuntelet musiikkia? Vai jotain muuta? Monet jutut, jotka tuntuvat pikku pöhnässä kiinnostavilta, ovat selvin päin todella tylsiä. Kun vähentää tissuttelua, voi oikeasti kehittää vaikka mitä uudenlaista tekemistä joko yksin tai muiden kanssa.
Itsekuri, itsekuri. Helppoa, jättää vaan ostamatta ja ostaa sen tilalle jotain hyvää ruokaa, herkkuja. Itse tein näin ja nyt ollut 6kk juomatta :)
Se on alkoholiriippuvuus joka tuon tunteen tekee Mitä pidempään pidät tipatonta niin sen helpompaa se tulee olemaan. Näin kokemuksella sanon. Ja kun riippuvuus päästää enemmän otteestaan niin huomaat että alkoholittomat viikonloput oikeasti voi olla kivoja ja ne palauttaakin työviikosta paremmin.
Kun lopetat juomisen niin mieti etukäteen tekemistä viikonlopuille. Mitä muuta tykkäät tehdä kuin juoda? Kun ei vähään aikaan juo niin energiaakin on tehdä jotain. Ja kun oikeasti pääset eroon riippuvuudesta niin alkoton viikonloppu ei ole mikään iso juttu.
Minun mielestä se kertoo älyn ja mielikuvituksen ja luovuuden puutteesta, jos ei keksi mitään kiinnostavampaa tekemistä kuin aivojensa turruttamisen päihteillä. En arvosta.
Äskön just tästä ohjelma Flinkkilä ja Tastula-ohjelmassa, katopa se huomenna aamulla.
No lopeta se arkena suorittaminen
Ei se itsellä ainakaan ollut vaikeaa lopettaa jokaviikonloppuisten alkohoolien nauttimista, vaihtaa vaan jotain muuta alkoholitonta juotavaa tilalle. Aika helppo oli opetella olemaan sitä totuttua pikkuhuppelia.
Vierailija kirjoitti:
Itsekuri, itsekuri. Helppoa, jättää vaan ostamatta ja ostaa sen tilalle jotain hyvää ruokaa, herkkuja. Itse tein näin ja nyt ollut 6kk juomatta :)
Ja jos mä tekisin vastaavan, niin Puff! tuosta nuin vaan olis vyötäröllä plus kymmenen kiloa.
Pidän ennemmin viinini.
Jos tilanne on noin vaikea jo, ei tipattomasta ole kuin hieman terveyshyötyä. Alkoholismin merkkejä tuo, ettei pysty olemaan ilman. Uudelleen aloitettuna tipattomien jälkeen voi olla sama meno heti päällä. Hyvä, jos vielä pystyy sen verran kontroloimaan, ettei mene viikonloput pitkäksi.
Onneksi ei kiinnosta alkoholipöhnä yhtään. Voin paljon paremmin ilman tissuttelua.
No mitä tähän tilalle voi keksiä. Terveyden kanssakaan ei ole ongelmia, kun viikolla urheilen. En keksi mitään korvaavaa.... T.. ap