Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikilla kissaihmisillä on toksoplasmoosi.

Vierailija
26.01.2019 |

Aika söpöä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö!

Vierailija
2/9 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaavatkin vain kaksi sanaa: höpö höpö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän sulle saatais? Olisit paremmalla tuulella, verenpaine normaali ja vittumaisuus tipotiessään? Hanki sinäkin toksoplasmoosi. Heti tänään! :)

Vierailija
4/9 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän sulle saatais? Olisit paremmalla tuulella, verenpaine normaali ja vittumaisuus tipotiessään? Hanki sinäkin toksoplasmoosi. Heti tänään! :)

Nätiltä naiselta voisin ottaakin plasmoosin.

Vierailija
5/9 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on yli miljoona kissaa, ja varmasti, ainakin joka toiselle tarjoillaan 200 gr ”sheebaa” foliopakkauksessa per päivä, eli lihaa eri muodoissa.

200 gr x 500 000 = 100 000 000 gr = 10 000 kiloa päivässä, eli 3 650 000 kg vuodessa, eli 3650 tonnia ”sheeban lihaa”, yksittäispakattuna ja tuotuna ulkomailta.

Puolet kissoista syö miljoonittain pikkulintuja joka vuosi.

Pitäisikö kissoista luopua pikkuhiljaa kokonaan, jos kerran lihansyöntiäkin pitää vähentää radikaalisti?

Vierailija
6/9 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsuudenkodissa oli kissoja. Elin 15 vuotta niiden kanssa. Ne kävi ulkona, söi hiiriä ja lintuja pihalla. Pusuttelin niitä kissoja suoraan naamaan, silittelin turkkia, jota ne oli nuollu kielellään, en pessy käsiä. Ne nukkui samassa sängyssä.

Ennen kuin tulin raskaaksi aikuisena, otatin itsestäni toksoplasma-verikokeen, olin varma että mulla ois se. No, ei ollu!

Vierailija
7/9 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapsuudenkodissa oli kissoja. Elin 15 vuotta niiden kanssa. Ne kävi ulkona, söi hiiriä ja lintuja pihalla. Pusuttelin niitä kissoja suoraan naamaan, silittelin turkkia, jota ne oli nuollu kielellään, en pessy käsiä. Ne nukkui samassa sängyssä.

Ennen kuin tulin raskaaksi aikuisena, otatin itsestäni toksoplasma-verikokeen, olin varma että mulla ois se. No, ei ollu!

Ei tainnut testi tehdä tepposia?

Vierailija
8/9 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut ikäni kissojen kanssa, pääosin ihan rottia syövien maatiaisten. Usein ne nukkuivat sängyssäni ja kun alkoivat olla sisällä, tyhjensin niiden laatikot.

Raskaana sitten tutkittiin Toksoplasmoosi työn vuoksi ja olin varma että se on jo. Vaan ei ollut joten eikun mies tyhjäämään kissan laatikkoja siksi aikaa.

Vierailija
9/9 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut ikäni kissojen kanssa, pääosin ihan rottia syövien maatiaisten. Usein ne nukkuivat sängyssäni ja kun alkoivat olla sisällä, tyhjensin niiden laatikot.

Raskaana sitten tutkittiin Toksoplasmoosi työn vuoksi ja olin varma että se on jo. Vaan ei ollut joten eikun mies tyhjäämään kissan laatikkoja siksi aikaa.

Keitä nämä aivoihin pesiytyvien matojen kantajat sitten mielestäsi ovat, jos heitä on ainakin kolmasosa väestöstä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän