Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sorruin tilaamaan viherpihan puhelinmyyjältä, ja mitä sitten tapahtui?

Vierailija
15.05.2006 |

odotin ensimmäistä numeroa uudesta lehdestäni kuin kuuta nousevaa, sen piti ilmestyä 9.5. no päiviä kului, mitään viherpihaa ei kuulunut, ei näkynyt. uusin kauneus&terveys tuli, mutta oletin sen olevan joku näytenumero tms. joten olin jokseenkin yllättynyt kun tänään sitten tuli lasku, kauneus&terveys lehdestä! että se myyjä jolta viherpihan tilasin, ei edes saanut tilausta menemään oikein, ei tiennyt edes mitä lehteä mulle oli kauppaamassa. tiedän, erehtyminen on inhimillistä, mutta mua kävi kyrpimään niin suunnattomasti että soitin asiakaspalveluun ja ilmoitin että en tästä lähtien halua sitä viherpihaakaan, kauneus&terveys-lehdestä nyt puhumattakaan. siis mä olin niin hirveän vihainen, ettei tosikaan. hölmöä ehkä, mutta kun lehtimyyjä vartavasten jotain tiettyä lehteä yrittää kaupata, niin vois nyt sitten saada edes sen tilauksen menemään oikein. kyllä ottaa pattiin, mä olisin nimittän kovin mielelläni lukenut sitä viherpihaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tekee virheitä, koska keskimääräinen työsuhde on ehkä viikon. Eli usein soittajalla on 1. työpäivä. Rahaa et saa penniäkään jos et saa lehtiä myytyä. Vaikka olisit töissä kuusituntia päivässä.

Toinen vaihto-ehto olisi, että kukaan ei ostaisi lehtimyyjältä ja näin tämä orjatyö loppuisi. Lehdet on oikeasti halvempia näistä tarjouksista jos sitten peruu tilauksen tarjousjakson jälkeen.

Vierailija
2/6 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänäänki yks kauppasi jotain naisten lehtiä. olin kuulemma vastannu joskus johonki kyselyyn vuosi sitten ja sen kunniaksi aikoivat antaa 10-70 e tarjouksen jostaki lehdestä . Silti halvimmalle tuli hintaa 40 e /vuosi ...... kaikki ne on ihan kieroja . en tilaa KOSKAAN mitään puhelin myyjältä enkä enää jaksa olla ystävällinen niille !.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä, että 5 kertaa on kieltäytynyt kun ne vaan jankkaa ja jankkaa.

Olen sanonut, että jos jonkun lehden haluan, osaan tilata sen aivan itse!

Vierailija
4/6 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viikossa tulee 6 soittoo, se riittää mulle, ei tuu KENENKÄÄN kanssa kauppoja

Vierailija
5/6 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten mulle tulee lasku jostakin helvetin kauneus ja terveys-lehdestä, niin kyllä jurppii. vaikka olis ekaa päivää töissä, niin kyllä pitäis sentään osata siihen koneelle naputtaa että minkä lehden asiakas tilaa. ja kun se vielä oli just nimenomaan viherpihaa kauppaamassa, niin aikamoinen tunari ettei saanu sitä tilausta menemään oikein. -ap

Vierailija
6/6 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaukset me laitetaan numerona paperille. Ei meillä ainakaan ole mitään konetta. Puhelinnumerot summassa jostain vanhoista asiakaskupongeista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän