Kauanko sinulla kesti päästä eksästä yli?
Kerro myös suhteenne pituus.
Tai onko täällä ketään joka ei koskaan päässyt yli, vaikka erosta olisi vuosia?
Itse en ole vielä päässyt. Erosta on 2,5 vuotta. Suhde kesti n.13 v
Kommentit (32)
Nopeasti. Mitä turhaan elämäänsä pilaamaan.
Olen yksin loppuelämäni. Ei enää ikinä suhdetta. Riitti mulle.
Suhde kesti 16 vuotta. Meillä meni kauan huonosti, joten surutyötä tuli tehtyä jo ennen lopullista eroa. Lopulta ero oli helpotus ja nyt vuosi sen jälkeen, olen jatkanut eteenpäin.
Suhde kesti 12 vuotta. Erosta 4. päivänä putosin jaloilleni kun sain oman asunnon. Herran jumala että tuntui karistaa vanha elämä jaloista ja hengittää vapaasti.
3v erosta 1-v... en ole päässyt yli, ahdisaa ajaus suhteesta, en halua laastari niin kuin ex otti, jonka jätti ja nyt uusi kihlattu
En muista. Olin pitkään sinkku eron jälkeen.
Nyt löysimme toisemme mieheni kanssa, enkä ajatellut enää ketään existä. Nykyinen on paras.
Kannattaa deittailla uusia vaikka kävelyn merkeissä. Sitoutua vasta kun oikeasti kipinöi. Ex unohtuu viimeistään kun löydät jonkun itsellesi sopivamman.
Pääsin yli jo viimeisten avioliittovuosien aikana, joten ero oli vain ja ainoastaan helpotus. Yhdessä 16 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai niistä ikinä pääse yli.
Ei ainakaan pysty enää täysin luottamaan.
M
Suhde kesti 12 vuotta, ja tunsin oloni haikeaksi vielä ehkä parisen vuotta eron jälkeen. Mutta meillä oli loppuaika niin vaikeaa, että surutyötä tuli tehtyä ihan urakalla vielä suhteen aikana. Eron jälkeen olo oli todella helpottunut, mutta myös pettynyt, koska suhde ei vain voinut mitenkään toimia, vaikka rakkautta kyllä oli puolin ja toisin. Olimme klassinen esimerkki siitä, ettei pelkkä rakkaus aina riitä. Mieheni oli alkoholisti. Ero oli ehdottomasti oikea ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
10 vuotta. Suhde kesti 19 v.
Noin kamalan kauan 🙁 varmaan tulee minullakin kestämään. Olen surrut ja käsitellyt eroa jotenkin oudosti kausittain. Välillä on pitkäänkin parempia kausia.
Ap
13 vuoden suhde unohtui saman päivän iltana, kun kaksi eri naista alkoi ihan fyysisesti tappelemaan keskenään minusta.
20v suhde ja nyt vuoden kuluttua jätetyksi tulemisesta alan olla tolpillani. Tai sitten nyt on vaan hyvä jakso ja taantumisia tulee? Ainakin exän uudet tempaukset naismaailmassa aina vähän hermostuttaa. Eli ehken ole täysin yli. Olisin kyllä ihan valms laastarisuhteeseen, jos nyt sellainen eteen tulisi. En nyt vaan ole mikään suosittu.
Suhde kesti jotain nelisen vuotta, ehkä viis? loppui jo ikä ja aika sitten. Hitto mä kaipaan sitä naista.
Suhde kesti alle vuoden. En ole 13 vuoden aikana vielä päässyt siitä yli, koska se oli hyvin traumaattinen suhde.
10 vuotta olimme yhdessä, erosta on 10 vuotta. En nyt mitenkään aktiivisesti enää sure, mutta välillä vieläkin ahdistaa ja itkettää ja suruttaa. Lähinnä silloin kun olen nähnyt jonkin unen jossa olemme yhdessä.
Minulla on kylläkin mt-ongelmia, että ehkä ne sitten vaikuttaa tunteiden käsittelykykyyn tms.
8 vuotta oltiin yhdessä, pääsin erosta yli suunnilleen yhdessä yössä, ukko tekis en verta törkeän tempun.
En oo päässy vieläkään.. erosta kohta 4 vuotta. Suhde ei kestänyt kuin vajaa puoli vuotta. Pelkään etten ikinä pääse tosta yli.
Vierailija kirjoitti:
Suhde kesti 12 vuotta, ja tunsin oloni haikeaksi vielä ehkä parisen vuotta eron jälkeen. Mutta meillä oli loppuaika niin vaikeaa, että surutyötä tuli tehtyä ihan urakalla vielä suhteen aikana. Eron jälkeen olo oli todella helpottunut, mutta myös pettynyt, koska suhde ei vain voinut mitenkään toimia, vaikka rakkautta kyllä oli puolin ja toisin. Olimme klassinen esimerkki siitä, ettei pelkkä rakkaus aina riitä. Mieheni oli alkoholisti. Ero oli ehdottomasti oikea ratkaisu.
Samantapainen tilanne. Mulla on vaan hirveä ikävä ex miestäni. Mulla on uusi mies mutta ei se ole mulle se oikea vaikka käytännön elämä sujuu helpommin kuin eksän kanssa. Se suuri tunne vain puuttuu. Olen harkinnut että ehdottaisin eksälle paluuta. En vain millään kehtaa...en tiedä huolisiko mut takaisin. Lapsia mulla ei ole eli ne eivät kärsisi.
Up