Miten hoidatte parisuhdetta pikkulapsiaikana?
Varsinkin jos kotoa lähteminen ainakaan pidemmäksi aikaa kuin muutamaksi tunniksi ei ole vaihtoehto. Mitä teette kotona kun lapset on menneet nukkumaan?
Kommentit (13)
Miten hoidetaan?
Aika v*tun huonosti.. :(
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ollut parisuhdetta pikkulapsena.
Enimmäkseen se mulla oli semmosta letistä vetämistä ja tikkarin pöllintää.
Joskus piti parisuhdekriisissä aivan hiekkakakku paskaksi muijalta polkaista.
No voi nyt helvetti, miten hoiditte parisuhdetta kun lapset ovat tai olivat pieniä.
-ap
Kotisohvalla; tv, jalkojen hierontaa, ehkä jotain herkkua, viikonloppuisin pari lasia viiniä. Joskus saunomista tai ruuan laittoa.
Vierailija kirjoitti:
No voi nyt helvetti, miten hoiditte parisuhdetta kun lapset ovat tai olivat pieniä.
-ap
Miksi sinä olet noin vihainen?
me emme ole koskaan hoitaneet parisuhdetta, me olemme eläneet sitä. Ei parisuhdeviikonloppuja, ei parishdetreffejä, ei itkua siitä, että lapset pilaavat parisuhteen.
Siksi me olemme yhdessä vielä 25 vuoden jälkeen.
Miten sitä nyt yleensä hoidetaan vai miksi sitä nyt erityisesti pitäisi hoitaa.
Kaipa siinä jotain vikaa ja ongelmaa on, jos kerran hoitoa tarvitsee.
Kun lapsi nukkuu päiväunet tai yöunet, me pannaan, jos niikseen tulee. Hellitään ja ollaan lähekkäin myös lapsen hereilläollessa, jotta saa terveen parisuhteen mallin.
Lapsen ollessa hereillä, käydään yhdessä kaupungilla, lenkillä tai ravintoloissa syömässä. Tai sit ihan vaan touhutaan kotona.
En mä tiiä miten tätä pitäis erikseen alkaa hoitamaan, mun mielestä menee hyvin näin ja on mennyt jo kohta kakskytä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
-ap
Kolmella tavalla:
Nussittiin
Nussittiin
Nussittiin
Vierailija kirjoitti:
Mitä teette kotona kun lapset on menneet nukkumaan?
Tjaah, voishan sitä vähän nussutella.
Vierailija kirjoitti:
me emme ole koskaan hoitaneet parisuhdetta, me olemme eläneet sitä. Ei parisuhdeviikonloppuja, ei parishdetreffejä, ei itkua siitä, että lapset pilaavat parisuhteen.
Siksi me olemme yhdessä vielä 25 vuoden jälkeen.
Tuolla metodilla yhdessä 45 vuotta ja oltaisiin vieläkin jos kuolema ei olisi erottanut. Joskus tulee paha olo kun ikäiseni parit kulkevat yhdessä, kinastelevat vähän leipälaareilla tms.
Minulla ei ollut parisuhdetta pikkulapsena.